ဆိုေတာ့ကာ … ကဲြၾကေလသတည္းေပါ့။ အိမ္မႀကီးရဲ႕ဘယ္ေတာင္ပံက အိမ္ေထာင္ေရး ကံဇာတာညံ့တယ္လို႔ပဲ ေျပာရေတာ့မွာေပါ့။ ညာေတာင္ပံ ေတာင္ညာစံေဒဝီေတြရဲ႕ သားမက္ေတြကေတာ့ မဆိုးပါဘူး။ အနည္းဆံုး ထင္းခဲြ ေရခတ္ ဟင္းရွာ သီးႏွံစိုက္ေပါ့။ ရြာဦးေက်ာင္း အဝီစိတြင္းက ေသာက္ေရ သံုးေရကို ေန႔စဥ္ ဆယ္ထမ္း ဆယ္ေခါက္ေလာက္ ခပ္ရတယ္ဆိုတာကလဲ လြယ္တာမွတ္လို႔။ အိမ္နဲ႔ေက်ာင္းနဲ႔က တျပခဲြေလာက္ေဝးတာ တေယာက္တေခါက္ အလွည့္နဲ႔ ထမ္းၾကရတာ။ တြင္းကလဲ ဘယ္ေလာက္နက္သလဲဆိုရင္ ေရကိုငံု႔ၾကည့္လို႔ မျမင္ရဘူး။
ၿပီးေတာ့ အမ်ဳိးသမီးေတြလဲ ခပ္ခြင့္ ငင္ခြင့္ တြင္းေဘာင္ရပ္ခြင့္ မရွိဘူး။ က်ဳပ္တို႔ အေမေတြအုပ္စုကေတာ့၊ ခ်က္ျပဳတ္ ေလွ်ာ္ဖြပ္တာဝန္ေတြအျပင္ တတ္တဲ့ပညာ မေနသာဆိုသလို ပါလာသမွ် သိုးေမႊးထည္ေတြကို ျပန္ေျဖ ျပန္လံုးၿပီး ဝါးသီတံဇာထိုး အပ္ေတြနဲ႔ အက်ႌေတြ ျခံဳေစာင္ေတြ ဦးထုပ္ေတြ ျပန္ထိုးေရာင္းၾကေပါ့။
ၿပီးေတာ့လဲ ဦးေလးေက်ာက္က အၾကံျပဳတယ္။ မႏၱေလးတၿမိဳ႕လံုးကလူေတြ အေနာက္ဘက္ကမ္း စစ္ကိုင္းေတာင္႐ိုး ေျပး၊ ဘုရားရိပ္ ေက်ာင္းရိပ္ ခိုလံႈၾကတာမ်ားတယ္၊ ခုဆိုရင္ စစ္ကိုင္းေတာင္႐ိုးက ေခ်ာင္ေတြမွာ ၿမိဳ႕လိုစည္ကားေနၿပီဆိုပဲ။ ဘုန္းႀကီးတပါးဆီက သူ သတင္းၾကားလာသတဲ့။ စစ္ကိုင္းေတာင္႐ိုး ေအာက္ဘက္က ‘သရက္ပင္ဆိပ္’ တို႔ အထက္ဘက္က ‘ဝါးခ်က္’ တုိ႔ဆိုရင္ ေဈးဆိုင္တန္းေတြနဲ႔ ျဖစ္ေနၿပီတဲ့။ ၿပီး ေအာက္ေျပေအာက္ရြာက ရြက္လႊင့္ဆန္တက္လာၾကတဲ့ ပိန္းေကာမႀကီးေတြနဲ႔ ေအာက္ကုန္ ငေျခာက္ ငျခမ္းေတြလဲ ေရာက္လာ၊ အႀကီးအက်ယ္ ေဈးကြက္ႀကီးျဖစ္ေနတယ္ဆိုပဲ။ သူ႔အေနနဲ႔ အမ်ားႀကီး အလုပ္လုပ္လို႔ရႏိုင္တယ္ ေျပာတယ္။
ဆိုေတာ့ကာ … သူက စစ္ကိုင္းေတာင္႐ိုး ေျပာင္းၾကဖို႔ စည္း႐ံုးမဲဆြယ္တယ္။ ရာနဲ႔ခ်ီရွိတဲ့ ေခ်ာင္ေတြမွာ ေထာင္နဲ႔ခ်ီရွိတဲ့ ေက်ာင္းကန္ဇရပ္ေတြ ဓမၼာ႐ံုေတြလည္း ေပါပါတယ္ေပါ့။ ပထမဆံုး သူကိုယ္တိုင္ ကူးစံုစမ္း ေလ့လာစံုစမ္းလိုက္မယ္ေပါ့။ အဆင္ေျပရင္ ေျပာင္းေနၾကဖို႔ တခါတည္း စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့မယ္ေပါ့။ သည္အခ်ိန္မွာ ဘိုေမေမ့ေယာက္်ား ေလးေလးဘိုကလဲ အညံ့မခံဘဲ အၾကံတခု ထပ္တင္တယ္။ အခု အဂၤလိပ္လဲ ျပန္ဝင္လာၿပီ၊ မၾကာခင္ တျပည္လံုး ျပန္သိမ္းၿပီး အုပ္ခ်ဳပ္ေရးယႏၱရားက ျပန္စရင္ ေက်ာင္းေတြလဲ မလြဲမေသြျပန္ဖြင့္မွာပဲေပါ့။ သည္ေတာ့ ေခ်ာင္တေခ်ာင္က ဓမၼာ႐ံုႀကီးတခုခုမွာ ဆရာေတာ္ေတြရဲ႕အကူအညီနဲ႔ က်ဳပ္တို႔မိသားစု အပါအဝင္ ေက်ာင္းတေက်ာင္း ႀကိဳတင္ဖြင့္ႏွင့္ သင္ျပေနရင္ မေကာင္းဘူးလားေပါ့။ ေတာင္႐ိုးက ဘုန္းေတာ္ႀကီးေတြ သီလရွင္ဆရာေလးေတြကို ေက်ာင္းသံုး ပရိေဘာဂေတြ အလႉခံမယ္ေပါ့။ ေနာင္အခါ အစိုးရ အသိအမွတ္ျပဳေက်ာင္းလဲ ျဖစ္သြားႏိုင္တယ္ေပါ့။
ေလးေလးဘို ေျပာသလို က်ဳပ္တို႔ကေလးေတြ စာနဲ႔ေဝး ပညာေရးေနာက္က်ခဲ့ရတာ ေလးႏွစ္ရွိၿပီေလ။ လူေကာင္ေတြသာ ႀကီးလာ၊ အတန္းေတြက ငယ္၊ အတတ္ေတြက ေနာက္က်နဲ႔ အေတာ္ႀကိဳးစားလုပ္ယူၾကရမွာဆိုတာ မွန္တယ္။ တေယာက္က လက္ငင္းစားဝတ္ေနေရး ေျပလည္ဖို႔ ရည္ရြယ္တယ္။ တေယာက္က အနာဂတ္အတြက္ပါ ရည္ရြယ္တယ္။ အမွန္ကေတာ့ အဖြားရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္တခုပါပဲ။ အဖြားက အားလံုးရဲ႕အေမ၊ အိမ္ေထာင္ဦးစီး ေခါင္းေဆာင္ပဲ။ ျပႆနာက သည္အေရွ႕ေတာမွာ ဆက္ပုန္းေရွာင္ေနလို႔က ဘာအာမခံခ်က္မွ မရွိဘူး။
ဆိုေတာ့ကာ … သားမက္ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အဆိုကို အဖြားက ေခါင္းညိတ္လိုက္ပါတယ္။ သြားၾက … ျမန္ျမန္လဲ ျပန္လာၾက … မွာၿပီး လမ္းစရိတ္ေတြပါ ထုတ္ေပးလိုက္တယ္။ ဂ်ပန္ေငြစကၠဴ အစိမ္းေရာင္တေရာင္တည္း ‘ေထာင္မလဲ သဲေကာ္ရ’ ေတြေပါ့။ ၿပီး သူ ပဥၨင္းခံေပးခဲ့တဲ့ ဘုန္းႀကီး ဦးေကာသလႅရဲ႕ ေဗာဓိေခ်ာင္မွာ အက်ဳိးအေၾကာင္း ေျပာျပေလွ်ာက္ထားၿပီး တည္းခို အကူအညီေတာင္းဖို႔ပါ စာေရးေပးလိုက္တယ္။ ဘာအခက္အခဲ ေတြ႔စရာရွိသလဲ။ တပတ္မၾကာခင္ ေခ်ာေခ်ာေမာေမာ ျပန္ေရာက္လာၾကတယ္။ မျမင္ရတာၾကာလို႔ မမွတ္မိခ်င္ခ်င္ျဖစ္ေနတဲ့ အဖြားရဲ႕အႏွစ္သက္ဆံုး ငသိုင္းျခမ္းေျခာက္ႀကီးေတြလဲ ဂ်ဳံထည့္တဲ့ ပိတ္ျဖဴအိတ္နဲ႔ တအိတ္ပါလာတယ္။ ၿပီး သရက္ပင္ဆိပ္နဲ႔ သိပ္မေဝးတဲ့ ေခ်ာင္အတြင္းလမ္း ျမင္းလွည္းဂိတ္ အထက္နားက ေမာကၡသီဝံေခ်ာင္ရြာေနမယ္ဆိုရင္ေနဖို႔ သီလရွင္ ဇရပ္ေအာက္ထပ္ႀကီး တထပ္လံုးလဲ ပါးစပ္စရံသပ္ခဲ့တယ္လို႔ ဆိုတယ္။
ဆိုေတာ့ကာ … ဇာတ္လမ္းကို တႀကိမ္ ေျမေၾကာ႐ံႈ႔လိုက္ၾကအံုးစို႔ရဲ႕။ ဆိုင္းမဆင့္ ဗံုမဆင့္ဆိုသလို ေဆြကုန္မ်ဳိးကုန္ ႏႈတ္ဆက္မေနၾကေတာ့ဘဲ အစုတ္ပလုပ္ စုေပါင္းထုတ္ ခပ္ကုပ္ကုပ္ ေျပာင္းလာခဲ့ၾကတယ္။ သိတယ္ေနာ္။ လွည္း ၁၆ စီးတိုက္ပစၥည္းနဲ႔ လူတက်ိပ္တေယာက္ဆိုတဲ့ ဝန္ နည္းနည္းမွမဟုတ္ဘဲ။ ၿပီးေတာ့ ဧရာဝတီျမစ္ကို ျဖတ္ကူးရတာက ‘ငွက္’ ကေလးေတြနဲ႔ပဲ ကူးရတာေလ။ သည္အထဲ သံေယာဇဥ္က မျဖတ္ႏိုင္ေတာ့၊ လူေတြနဲ႔ယဥ္ပါးေနတဲ့ လူေတြရဲ႕ထမင္းဝိုင္းမွာ အတင္းဝင္ႏိႈက္စားတတ္တဲ့ ဦးေလးေက်ာက္ရဲ႕ ေရႊဒဂၤါးဘိလပ္ၾကက္ႀကီး ဆယ္ေကာင္ကလဲ ပါေသးတယ္။ ငွားလို႔ရသမွ် ငွက္ေတြနဲ႔ ပိုက္က်ဳံးဆိပ္ျမစ္ညာကကူးတာ တေနကုန္နဲ႔ မၿပီးဘူး။ ေတာ္သလင္း ဧရာဝတီကလဲ က်ယ္မွက်ယ္ကို။ ဦးပဥၨင္းေတြလဲ မေနရ၊ ဆရာေလးေတြလဲ တေယာက္တလက္ေပါ့။ ေအး … ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေမကၡသီဝံမွာ ဆရာေလး ေဒၚဓေမၼသီရဲ႕ ေက်းဇူးနဲ႔ အေျခက်ၾကေရာဆိုပါေတာ့။
အဲ အဆင္ေျပခ်င္ေတာ့ သရက္ပင္ဆိပ္က အတက္မွာပါပဲ။ က်ဳပ္တို႔ ေမာကၡသီဝံေခ်ာင္ရဲ႕ေတာင္ဘက္မွာ သံဃာေတာ္ေတြသာ သီတင္းသံုးတဲ့ ေခမာသကေခ်ာင္ဆိုတဲ့ ဧရာမ ႏွစ္ထပ္ေခ်ာင္ႀကီး တေခ်ာင္ရွိတယ္။ ေတာင္ကမ္းပါးယံေစာင္းမွာ ေဆာက္ထားတာဆိုေတာ့ ေျမျပင္နဲ႔အညီထပ္မွာ သံဃာေဆာင္ေတြနဲ႔ ဆြမ္းစားေဆာင္ စသည္ေပါ့။ ေတာင္ေပၚထပ္မွာကေတာ့ သိမ္တို႔ ပိဋကတ္တိုက္တို႔ ကမၼဌာန္းေဆာင္တို႔ေပါ့။ အဲ တရားနာပရိသတ္ ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္ဆံ့တဲ့ သို႔မဟုတ္ သံဃာအပါး ငါးရာေလာက္ စာေျဖႏိုင္တဲ့ မွန္စီေရႊခ် ဓမၼာ႐ံုႀကီးလဲ ရွိတယ္။ မေလွ်ာက္ရပါဘူး။ ကေလးသူငယ္ေတြရဲ႕ ပညာသင္ၾကားေရးအတြက္ ေနရာအခက္အခဲ ေတြ႔ေနၾကတယ္သတင္းၾကားေတာ့ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ဦးဉာေဏာဘာသာဘိဝံသက က်ဳပ္တို႔ ေလးေလးဘိုနဲ႔ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာႀကီးေဟာင္း ဦးမင္းဟန္ကို တေန႔ေခၚေတြ႔ၿပီး ဓမၼာ႐ံုႀကီးမွာ ယာယီေက်ာင္းဖြင့္ခြင့္ျပဳလိုက္ပါတယ္။ ဆိုေတာ့ကာ … သီတင္းကြ်တ္လ ထံုးစံ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြလြန္ေတာ့ က်ဳပ္တို႔တေတြ ေက်ာင္းသားျဖစ္ၾကေပါ့။ ေက်ာင္းႀကီးက ခန္႔မွန္းေျပာရရင္ ၾကက္ေတာင္႐ိုက္ကြင္း ေျခာက္ကြင္းစာေလာက္ကို က်ယ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ အခန္းဖဲြ႔ကာထားတာ မရွိ၊ ခန္းမက်ယ္ႀကီးေပါ့။ ပရိေဘာဂလဲ မရွိေသးေတာ့ မွန္ၾကည့္လို႔ရႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ေျပာင္လက္ေနတဲ့ ကၽြန္းလွ်ာထိုးၾကမ္းျပင္ႀကီးေပၚမွာပဲ ထိုင္ၾကရတာေပါ့။ ေနာက္ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ေတာ့ အတန္းတိုင္းအတြက္ သစ္သားေက်ာက္သင္ပုန္းႀကီးေတြ ရလာပါတယ္။ စစ္ၾကည့္ေတာ့ အရည္အခ်င္းအလိုက္လဲ အတန္း ငါးတန္း ခဲြသင္ျပပါတယ္။ လံုးဝ ေက်ာင္းမေနဖူးေသးတဲ့ကေလးေတြက တတန္းသပ္သပ္ေပါ့။ က်ဳပ္ မွတ္မိသေလာက္ေတာ့ ၁+၂+၃ က တတန္း၊ ၄+၅+၆ က တတန္း၊ ၇ နဲ႔ ၈ က တတန္းနဲ႔ ၉+၁၀ က တတန္းေအာက္ေမ့တာပဲ။ အဲ ေနာက္ ႏွစ္လ သံုးလၾကာလာေတာ့ ထင္ပါရဲ႕။ အစတုန္းကလို ၾကမ္းေပၚမွာ စာအုပ္ခ်ၿပီး ကုန္းေရးစရာ မလိုေတာ့ပါဘူး၊ တင္ေရးစရာ ခံုတန္းရွည္ကေလးေတြ လုပ္လႉၾကတဲ့ အလႉရွင္ေတြ ေပၚလာပါတယ္။
က်ဳပ္ကေတာ့ စစ္မျဖစ္ခင္ကလည္း ငါးတန္း၊ ခုျပန္တတ္ေတာ့လဲ ငါးတန္းမွာပဲ ေနရပါတယ္။ က်ဳပ္အေမက ‘ေက်ာင္းဆရာမရဲ႕သား စာမလိုက္ႏိုင္ရင္ သိကၡာက်မယ္’ ဆိုၿပီး အတန္းတက္မထားပါဘူး။ က်ဳပ္ မွတ္မိေသးတယ္။ က်ဳပ္နဲ႔အတန္းေဖာ္ သိန္းေအာင္ဆိုတဲ့ေကာင္က တေန႔ အဂၤလိပ္စာ ဆရာမကို ထေမးတယ္။ M.O.T.H.E.R မိုးသား ဆိုတာ ဘာလဲဆရာမ တဲ့။ တတန္းလံုးေရာ တေက်ာင္းလံုးေရာ ပဲြက်သြားပါတယ္။ အဲသည္ေကာင္ ေနာင္အခါႀကီးလာေတာ့ ဟံသာဝတီခ႐ိုင္ စက္ရွင္တရားသူႀကီး A.S.L.S.S ျဖစ္တယ္။ အဲသည္တုန္းက အတန္းေဖာ္ပဲ။ ၾကည္ညြန္႔ဆိုတဲ့ေကာင္ ေနာင္အခါ စစ္ဗိုလ္ႀကီးျဖစ္ၿပီး သာသနာေရးဝန္ႀကီးဌာန ဝန္ႀကီး ျဖစ္တယ္။ အဲသည္တုန္းက အတန္းေဖာ္ပဲ အျမဲတမ္း ျပံဳးခ်ဳိေနတတ္တဲ့ ေမာင္စိုးဆိုတဲ့ေကာင္ ေနာင္အခါ ကြန္ျမဴနစ္ျဖစ္၊ ေတာခိုၿပီး ေတာထဲမွာပဲ တိုက္ပဲြက်သလား၊ ငွက္ဖ်ားမိ ေသသလား မသိ၊ သတင္းအစအန ေပ်ာက္သြားတယ္။ က်ဳပ္မွတ္မိသမွ် ေက်ာင္းေနဘက္ေတြကို ေျပာျပတာပါ။ က်န္တာေတြေတာ့ ေနာင္တႏွစ္မွာ စစ္ကိုင္းၿမိဳ႕ထဲကို ေက်ာင္းေျပာင္း၊ က်ဳပ္တို႔လဲ မႏၱေလးျပန္ေျပာင္းနဲ႔ လူခ်င္းလဲကဲြကုန္ၾကရလို႔ ေမ့ကုန္ပါၿပီ။
ဆိုေတာ့ကာ ေျပာစရာက က်ဳပ္တို႔ေမေမႀကီးႀကီးအေၾကာင္းပဲ က်န္ပါေတာ့တယ္။ ေနာ့…က်ဳပ္တို႔မိသားစုႀကီးထဲမွာ ထူးျခား ေျပာင္းလဲေနတာက သူတေယာက္ပဲရွိတာကို။ စစ္မျဖစ္ခင္တုန္းက လင္နဲ႔သားနဲ႔ အိမ္ေထာင္ျပည့္။ လူလဲ အေကာင္းျပကေတ့။ ေဟာ စစ္မီးလဲ ၿငိမ္းေရာ။ ေနရပ္ေဟာင္းကို ျပန္ေျပာင္းၾကမယ္ဆိုေတာ့ အနားမွာ ေယာက္်ားလဲ မရွိေတာ့ဘူး။ သူ႔ဆရာၾကင္လဲ စူဠလိပ္၊ တခါတည္း ျပန္ေပၚမလာေတာ့ဘူး။ ေမေမႀကီးႀကီးလဲ မ်က္စိ လံုးဝ မျမင္ေတာ့ဘူး။ ဘယ္လိုျဖစ္သြားရတာလဲဆိုေတာ့ စစ္ကိုင္းေတာင္႐ိုးက ငလ်င္ေၾကာ ေက်ာက္ေတာင္ မဟုတ္လား။ ေအာက္က ပူတာေပါ့။ သည္အထဲ မ်ားေသာအားျဖင့္ ဖိနပ္ကလဲ မစီးျဖစ္ေတာ့ ေက်ာက္ပူမိ ေက်ာက္ခိုး႐ိုက္တာေနမွာေပါ့။ လူတိုင္းလဲ သူ႔လို စီးလိုက္ ခၽြတ္လိုက္ ေနၾကရတာပါပဲ။ ဘာေၾကာင့္ သူ႔က်မွ ေရြးျဖစ္ရသလဲဆိုေတာ့ ဝဋ္နာကံနာလို႔ပဲ လူမတန္ေျပာရမလား မသိပါဘူး။ သ႔ူက်မွ ေျခဖဝါးေတြ ေျခဖေနာင့္ေတြက ပပ္ၾကားေတြအက္ၿပီး ကဲြကုန္သတဲ့ေလ။ အဲဒါကို အေရွ႕ေတာက လယ္သူမ ေကာက္စိုက္သမေတြ ေျခေထာက္ဝဲစားေတာ့ ကုေလ့ရွိၾကတဲ့ ဇာတ္ၾကမ္းတိုက္ ေဆးၿမီးတိုနဲ႔ကုသတဲ့။
ေက်ာက္ျပင္ဖင္မွာ ေရနံေခ်းနဲ႔ဆားကို က်ိတ္ေသြးၿပီး ေျခဖဝါးပပ္ၾကားအက္ေတြ ထဲထည့္သတဲ့။ ထြန္႔ထြန္႔လူးေပါ့။ ခံရတဲ့ ေဝဒနာက မ်က္ရည္ေပါက္ႀကီးငယ္ေတြ က်၊ မသက္သာလွဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေပ်ာက္သလားဆိုေတာ့ ဟုတ္ႏိုးႏိုး ငုပ္လွ်ဳိးသြားတာေနမွာေပါ့။ လမ္းေတာ့ ျပန္ေလွ်ာက္လာႏိုင္ပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ အထက္တက္ မ်က္စိလာခိုက္ၿပီး၊ မႈန္ရာက ဝါး … ဝါးရာကေန တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လံုးဝကြယ္သြားရေတာ့တာပါပဲ။ အင္း … ကံကြက္က်ားၿပီး သူ႔မွေရြးျဖစ္ရေလေတာ့၊ ေဒြးေရာ ဥပါဒ္ေရာဆိုသလို က်ဳပ္တို႔ေမေမႀကီးႀကီးလဲ စိတ္ပါ ခပ္ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္သြားေတာ့တာပါပဲ။ အရင္က ဓမၼစၾကာေတြ ပဌာန္းေတြသာ အစဥ္ရြတ္ဆိုေလ့ရွိတဲ့ ကလ်ာဏယုဝ ပါးစပ္ … ခုေတာ့ ငယ္တုန္းက ၾကည့္ဖူးထားတဲ့ ဇာတ္ပဲြေတြထဲက သီခ်င္းေတြခ်ည့္ သံေနသံထားနဲ႔ ျပန္ဆိုေနေတာ့တာပါပဲ။ က်ဳပ္အဖို႔ကေတာ့ … ဒုတ္ဆဲြ တဲြပို႔ တဲြေခၚနဲ႔ ေဆးျပင္းလိပ္ မီးခဏခဏ ညႇိေပးရက်ဳိးနပ္ပါတယ္။ ေရွးဇာတ္ သီခ်င္းေပါင္းခ်ဳပ္စာအုပ္ႀကီး အပိုင္ရထားလိုက္သလိုပါပဲ၊ အ႐ံႈးထဲက အျမတ္ေျပာပါေတာ့။
ဆိုေတာ့ကာ … ဇာတ္လမ္းကိုခ်ဳပ္ရရင္ ေမေမႀကီးႀကီးလဲ ခုေတာ့ ဘယ္ရွိပါေတာ့မလဲ။ ေမေမႀကီးႀကီး မေျပာပါနဲ႔၊ က်ဳပ္အေမ့မ်ဳိးဆက္လဲ တမ်ဳိးဆက္လံုး ဆံုးကုန္ၾကပါၿပီ။ က်ဳပ္တို႔ ႏို႔စို႔ဖက္ ေမာင္ႏွမ ၃ ေယာက္ထဲကေတာင္ စိန္ေမ တေယာက္ ျပဳတ္ႏွင့္ၿပီ။ ‘စန္းေငြ’ နဲ႔ က်ဳပ္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ အမယ္ က်ဳပ္ေတာင္ ျမစ္ ၁ ေယာက္ ရေနၿပီ။ ျမစ္မကေလးကို သူ႔အဖြား က်ဳပ္သမီး ‘အိမ့္’ က က်ဳပ္ နာမည္ေပးနည္းအတိုင္းလိုက္ၿပီး တလံုးတည္းေပးထားတယ္၊ တနလၤာသမီးမို႔ … ‘ခ’ တဲ့။ သူ မသိဘူးရယ္။ ‘ခ’ ဆုိတာ သူ မမီလိုက္ မေတြ႔ဖူးလိုက္ရတဲ့ က်ဳပ္တို႔ ေမေမႀကီးႀကီးရဲ႕ နာမည္။ ေမေမႀကီးႀကီးရဲ႕ ငယ္နာမည္က ‘မခ’ …။ ႀကီးလာေတာ့ ‘ေဒၚခ’ … ေပါ့။
ေမာင္သာရ
မွတ္ခ်က္။ ။ မႏၱေလးေဂဇက္ ဒီဇင္ဘာလထုတ္၂၀၀၉ တြင္ ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပၿပီး ျဖစ္သည္။ သ႐ုပ္ေဖာ္ပံုကို ပန္းခ်ီသန္းေဌးေမာင္ မွ ေရးဆြဲပါသည္။
ကူးယူအသံုးျပဳလိုသူမ်ား မႏၱေလးေဂဇက္သို ့ရည္ညႊန္းေပးၾကေစလိုသည္။ ေကာမန္ ့(မွတ္ခ်က္)မ်ားလည္း ေရးေပးၾကေစလိုပါသည္။ ဆရာႀကီးအား အေၾကာင္းၾကားေပးပါမည္။
No comments:
Post a Comment