Sunday, August 7, 2011

တိမ္ေရာင္စံုခ်ိန္မွာ (ဇာတ္သိမ္းပိုင္း )

 

အခန္း (၅)

က်မဆီမွာ အေမနဲ႔အေဖတို႔ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ တေယာက္နဲ႔တေယာက္ ေရးထားတဲ့ စာေလး ႏွစ္ေစာင္ ခုထိ ရွိပါေသးတယ္။ ဘဝမွာ ကိုယ့္အတြက္ ဘာအခြင့္အေရးကိုမွ ရယူမသြားဘဲ တတ္ႏိုင္သေလာက္ စြန္႔လႊတ္သြားႏိုင္တဲ့ က်မရဲ႕မိဘေတြက က်မအတြက္ စံျပလူသားေတြပါပဲ။
…………………………….
………………………………………..


အေျခအေနေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိးၾကားမွာ ……….

ႏိုင္ငံေရး ရာသီေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိးၾကားမွာ ………….

သား ၂ ေယာက္ ထြန္းကားခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ က်မတို႔တမိသားစုလံုး ႏိုင္ငံေရးဒုကၡသည္အျဖစ္ ေလွ်ာက္ခဲ့ၿပီး အခုလို အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုမွာ အေျခခ်ေနထိုင္ေနပါၿပီ။

ဒါေပမယ့္ … … … … …

က်မတို႔ … ဒီကိုေရာက္လာတဲ့ လမ္းတေလွ်ာက္မွာ …

က်မ ခ်စ္ရတဲ့ အေမ့အသက္ …၊ အေဖ့အသက္ …၊

ေနာက္ ေက်ာင္းသားေတြအသက္၊ ဘဝ၊ အနာဂတ္၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ …

က်မ မသိတဲ့ ရဲေဘာ္ေတြအသက္၊ ဘဝ၊ အနာဂတ္၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ … …

အညတရ အမည္မသိသူေတြ အသက္၊ ဘဝ၊ အနာဂတ္၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ … … …

အားလံုး အားလံုးကို ရင္းခဲ့ရတယ္ … … …

အားလံုးကို ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ရတယ္ ဆိုတာကို

က်မ သိေနတဲ့ေနာက္မွာေတာ့ … … …

က်မ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါ့မလား။

အခုရရွိေနတဲ့ လံုျခံဳျပည့္စံုျခင္းကို … က်မ တပ္မက္ေနလို႔ ရပါေတာ့မလား။

က်မက ကိုယ္လြတ္႐ုန္း ထြက္ေျပးခဲ့သူမ်ားလား … … …

က်မ ခုလိုပဲ အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ညေတြ၊ အိပ္မရတဲ့ ညေတြထဲမ်ား .. မ်ား ... လာ … …

က်မနဲ႔အတူ ေထာင္က်ဖက္ေတြ … …

က်မနဲ႔အတူ ျပည္တြင္းက လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ … …

ဆံုခဲ့ဖူးတဲ့ နယ္စပ္က ညႇင္းပန္းႏွိပ္စက္ ဖိႏွိပ္ခံ စစ္ေျပးဒုကၡသည္ေတြ … … …

ကိုယ့္ျပည္တြင္းမွာ က်ပ္တည္းလြန္းလို႔ မေနႏိုင္ေတာ့ဘဲ ေရၾကည္ရာ ျမက္ႏုရာရွာေဖြ ေရာက္ရွိလာတဲ့ နယ္စပ္တေလွ်ာက္က ကိုယ့္ႏိုင္ငံသား ေရႊ႕ေျပာင္း အလုပ္သမားေတြ …

သူတို႔ … သူတို႔ကို သတိမရတဲ့ေန႔ မရွိခဲ့သလို …

က်မ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္တဲ့ ညေတြလည္း မရွိႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။

က်မ ေနာင္တရေနသလား။ ကိုယ့္ကုိယ္ကို မေက်နပ္ျဖစ္ေနလား။

ကိုယ္ပိုင္ေမးခြန္းေတြနဲ႔ ကုိယ္တိုင္ မေျဖရဲေတာ့တဲ့ ဘဝပါ။

၁၉ ႏွစ္ဆုိတာ သမုိင္းထဲမွာ လွ်က္တျပက္၊ စာေၾကာင္းတေၾကာင္းတည္းနဲ႔ ေဖာ္ျပလို႔ ရပါတယ္။

က်မတို႔ျပည္သူေတြ ဘဝေတြမွာေတာ့ ၁၉ ႏွစ္အတြင္းမွာ … … …

အခန္း (၆)

ႏိုင္ငံေရးဆိုတာ တိမ္ေတာင္သဖြယ္ ၊ မင္းေရးက်ယ္ တဲ့။

အခ်ိန္အခါအလိုက္ အေရာင္အမ်ဳိးမ်ဳိး၊ အဆင္အမ်ဳိးမ်ဳိး၊ ပန္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာင္းလဲတတ္တယ္ဆိုရင္ … … …

တိမ္ေရာင္စံုခ်ိန္ေတြ ျမင္ရတဲ့အခ်ိန္ … … …

တေန႔ေန႔ … … …

အဲဒီတေန႔ေန႔မွာ………………….

က်မတို႔ျပည္သူေတြ လိုခ်င္တဲ့ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္

အနာဂတ္ေရႊျပည္ႀကီးကို ေရာက္ကို ေရာက္လာမွာပါလို႔ … … …

(ခုခ်ိန္မွာ) ဘာမွ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့ က်မက

ေမွ်ာ္လင့္ တမ္းတေနတယ္ဆိုရင္လည္း … … …

လြန္လြန္းေနမလား။ ။


ခ်စ္ခင္စြာျဖင့္
ခင္မင္းေဇာ္

(ေထာင္က်ေဖာ္၊ နယ္စပ္ခရီးတေထာက္မွ ရဲေဘာ္ရဲဖက္၊ ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းမတေယာက္ရဲ႕ ဘဝတစိတ္တပိုင္းကို ခံစားေရးဖြဲ႔ေၾကာင္း ဝန္ခံအပ္ပါသည္)




 

No comments: