Friday, August 5, 2011

တိမ္ေရာင္စံုခ်ိန္မွာ (အပိုင္း - ၄)

 
အပိုင္း(၄)

အေမ ဆံုးၿပီးေတာ့ အေဖ့အတြက္ အေမေရးခဲ့တဲ့ စာေလးကိုသိမ္းထားရင္း အေဖ ရွိႏိုင္မယ့္ ေတာ္လွန္ေရးနယ္က သတင္းေတြကို ရသေလာက္ စံုစမ္းခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ အဆက္အသြယ္နဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအဖြဲ႔ တခုနဲ႔ ဆက္သြယ္မိပါတယ္။ သူတို႔အဖြဲ႔ထဲမွာ ပါဝင္လာတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြက က်မအေဖကို သိတဲ့သူေတြျဖစ္တာေၾကာင့္ အေဖ့ကိုရွာဖို႔ နယ္စပ္ေဒသကို ေရာက္ရွိခဲ့ပါေတာ့တယ္။

က်မ နယ္စပ္စခန္းတခု ေရာက္တဲ့အခါမွာ က်မ အေဖသတင္းက စံုစမ္းလို႔ မရေတာ့ျပန္ပါဘူး။  ေက်ာင္းသားစခန္းတခုမွာ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္ ၾကာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ စခန္းထဲက ေက်ာင္းကေလးမွာ စာသင္တဲ့ ဆရာမ လုပ္ရင္းနဲ႔ အဲဒီစခန္းမွာပဲ က်မက လူ႔ေဘာင္သစ္ ဒီမိုကရက္တစ္ပါတီဝင္ ရဲေဘာ္တဦးနဲ႔ အိမ္ေထာင္ျပဳလိုက္ပါတယ္။ စခန္းေတြ တခုၿပီးတခုု အေျခအေနေတြအရ ေျပာင္းေရႊ႕ၾကရင္းနဲ႔ ထုိင္း - ျမန္မာ နယ္စပ္ကို ေရာက္ရွိလာပါတယ္။ ေရာက္တဲ့ေနရာတိုင္းမွာ အေဖ့သတင္းကိုၾကားလိုက္ ဆက္စံုစမ္းလုိက္ ေပ်ာက္သြားလိုက္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ ၾကာသြားပါတယ္။ သိတဲ့လူေတြမ်ားေပမယ့္ မာနယ္ပေလာ က်ၿပီး ကြဲသြားတာမို႔ ဘယ္ေရာက္သြားတယ္ဆိုတာ မေျပာႏုိင္ၾကပါဘူး။


တေန႔ က်မ စံုစမ္းေနတဲ့ က်မ အေဖေနခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ နယ္စပ္ရြာေလးတရြာက လူတေယာက္ ေရာက္လာပါတယ္။ သူက က်မ ကိုျမင္တာနဲ႔ “ဦးညိဳေမာင့္သမီး မဟုတ္လား” လို႔ ေမးလာပါတယ္။ က်မက အေဖနဲ႔ အေတာ္တူတဲ့သမီး ျဖစ္ပါတယ္။ က်မ က “ဟုတ္ပါတယ္” လို႔ ဝမ္းသာအားရ ဆိုေတာ့ သူက အားတုံ႔အားနာ မ်က္ႏွာေပးနဲ႔ တုံ႔ဆိုင္းဆိုင္း စကားေျပာလာ ပါတယ္။

“ဦးညိဳေမာင္ ဆံုးသြားၿပီ … အမရယ္” တဲ့။

က်မက အံ့အားတသင့္ သူ႔ကိုၾကည့္ေနေတာ့ သူက ဆက္ေျပာျပပါတယ္။ “ဦးေလးဆံုးခ်ိန္က မဲေဆာက္မွာ ျမန္မာအလုပ္သမားေတြကို ထိုင္းရဲေတြ အရမ္းဖမ္းေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့ အမရယ္။ က်ေနာ္တို႔အားလံုး ေတာေတြထဲမွာ သြားပုန္းေနရတယ္။ ဦးေလးလည္း က်ေနာ္တို႔နဲ႔အတူ ပါလာတယ္ေလ။ ဦးေလးကို ၿမိဳ႕ေပၚမွာပဲ ေနခဲ့ဖို႔ေျပာေပမယ့္ သူက အလုပ္သမားေတြနဲ႔ပဲ အတူေနမယ္ တဲ့။

ေတာထဲမွာ ငွက္ဖ်ားျဖစ္ေတာ့ ေဆးလည္းမဝယ္ႏိုင္၊ ထမင္းလည္းငတ္နဲ႔ အမရယ္။ ေနာက္ က်ေနာ္တို႔ေတြ မျဖစ္ဘူး ေဆးခန္းေတာ့ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ပို႔ရမယ္လို႔ တုိင္ပင္ၿပီး ေဒါက္တာ စင္သီယာေမာင္ရဲ႕ ေက်ာင္းသားေဆးခန္းကို သြားအပို႔ လမ္းမွာပဲ ဆံုးသြားတယ္ အမရယ္ တဲ့။ ေသတဲ့ရက္ကို က်ေနာ္ အေသအခ်ာ မမွတ္မိေတာ့ဘူး အမရယ္၊ စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေနာ္။ ဦေလးက လူေကာင္းပါ အမရယ္။ က်ေနာ္တို႔ သူ႔အသက္ရွင္ေအာင္ မလုပ္ေပးႏိုင္ခဲ့တာ ခုထိ စိတ္ထဲမွာ မေကာင္းဘူး။ ဦးေလး သမီး စံုစမ္းေနတယ္လို႔သတင္းရလို႔ က်ေနာ္ အမကို မေတြ႔ ေတြ႔ေအာင္ရွာၿပီး လာေျပာျပတာပါ။ ဦးေလးအတြက္ ဆြမ္းသြတ္ အမွ်ေဝေပးလိုက္ပါ အမရယ္”

စကားေတြ မနားတမ္းေျပာရင္း သူက က်မကို ေတာင္းပန္ေနပါတယ္။ ေအာ္ အေဖ … သူတို႔လို လူေကာင္းေတြ လက္ထဲမွာ ဆံုးပါးခဲ့ရတာမို႔ က်မ ေက်နပ္ပါတယ္ အေဖ။ အေဖက ရန္သူ႔လက္ေအာက္မွာ အႏွိပ္စက္ခံ ၊ အဖိႏွိပ္ခံေနရတဲ့ ဘဝမွာ ကြယ္လြန္ခဲ့တာမဟုတ္သလို ကိုယ့္လူမ်ဳိးေတြကို ေရာက္ရာေဒသကကူညီဖို႔ ႀကိဳးစားေနရင္း အေဖကိုခ်စ္တဲ့ ေလးစားတဲ့ အေဖ့အလုပ္သမား ရဲေဘာ္ေတြနဲ႔ ေသအတူ ရွင္မကြာေနရင္း ကြယ္လြန္ခဲ့တာမို႔ သမီး ေျဖသာပါတယ္ေနာ္ အေဖ။

အဲဒီ အလုပ္သမားေလးက ေဟာင္းႏြမ္းေနတဲ့ စာတေစာင္ကို က်မ လက္ထဲ ထိုးထည့္ေပးရင္း “အဲဒါ ဦးေလး လြယ္အိတ္ထဲမွာ က်န္ခဲ့တဲ့ စာအိတ္ကေလးပါအမ” တဲ့။ က်မတို႔အိမ္လိပ္စာေလးနဲ႔ အေဖ့ရဲ႕လက္ေရးကို ျမင္လိုက္ရပါတယ္။ အဲဒီ ေမာင္ေလးက ဆက္ေျပာပါေသးတယ္။ “စာကို စာတိုက္က မထည့္ရဲလို႔ သိမ္းထားတာ အမရဲ႕”။ အေတာ္ပဲ ျဖစ္သြားတယ္။

စာအိတ္ႏြမ္းႏြမ္းေလးကို က်မဖြင့္လိုက္ေတာ့ … … …

မခင္သစ္ နဲ႔ သမီးသို႔
ဘဝမွာ ေတြ႔ၾကံဳေတာ္စပ္ခဲ့ရတဲ့ ကိုယ့္ပါရမီျဖည့္ဖက္ေတြအတြက္
ကိုယ္ မေက်ပြန္ခဲ့တဲ့ တာဝန္ေတြအတြက္ ေတာင္းပန္ခဲ့ပါတယ္။
ညိဳေမာင္

ရက္စြဲမဲ့ စာေလးက က်မကို တုန္လႈပ္ေစခဲ့ပါတယ္။ အေဖက က်မတို႔ကို အျမဲသတိရေနခဲ့တာလား။ က်မတို႔ကို ထားခဲ့ရတဲ့အတြက္ ေနာင္တရေနခဲ့သလား။ အေမ ေသတာကို အေဖ သိသြားခဲ့ပါသလား။ အေဖလိုခ်င္တဲ့ အေဖ ျမင္ခ်င္တဲ့ တုိင္းျပည္အတြက္ အေဖ ေပးဆပ္ခဲ့မႈေတြအတြက္ သမီးက ဂုဏ္ယူေနတာပါ အေဖ။ ဘယ္သူေတြ အသိအမွတ္ျပဳျပဳ မျပဳျပဳ။ ရန္သူကို ဘယ္ေတာ့မွ ဘယ္လိုအေျခအေနမွာမွ ဒူးမေထာက္ အညံ့မခံခဲ့တဲ့ အေဖ ဦးညိဳေမာင္ အတြက္ သမီးက အျမဲဂုဏ္ယူေနတယ္ဆိုတာကို အေဖ တမလြန္က သိပါေစေနာ္။

 ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမယ္။




 

No comments: