Tuesday, August 2, 2011

တိမ္ေရာင္စံုခ်ိန္မွာ (အပိုင္း - ၂)

 
အပိုင္း (၂)

ေဖေဖေျပာခဲ့တဲ့ ကိုယ့္တာဝန္ကို ေက်ေအာင္ထမ္းတဲ့အေနနဲ႔ က်မကလည္း ေက်ာင္းသားလူငယ္ ႏိုင္ငံေရးပါတီတခုျဖစ္တဲ့ လူ႔ေဘာင္သစ္ဒီမိုကရက္တစ္ပါတီမွာ အဖြဲ႔ဝင္အျဖစ္ ဝင္လိုက္ပါတယ္။ အေမကေတာ့ အေဖကလည္း ေတာခိုသြား၊ သမီးကလည္း ပါတီဝင္အျဖစ္ စည္း႐ံုးေရးေတြဆင္းနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ဆင္းရဲျဖစ္လို႔ပါပဲ။ အေမက က်မကိုလည္း ႏိုင္ငံေရး မလုပ္ေစခ်င္ပါဘူး။ အေဖ့ကို တားမရသလုိ က်မကို တားမရတဲ့အခါ အေမ့စကားသံေတြဟာ တျဖည္းျဖည္း တုိးတိတ္လာသလို အေမ့တရားမွတ္ခ်ိန္ေတြလည္း တုိးတိုးလာေနပါတယ္။


ဒီလိုနဲ႔ ၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲ မစခင္အခ်ိန္မွာပဲ က်မကို ဖမ္းဆီးပါေတာ့တယ္။ က်မတို႔ကို တရားမဝင္ အသင္းအဖြဲ႔နဲ႔ ဆက္သြယ္မႈဆိုၿပီး တရားစြဲခံရပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီပုဒ္မနဲ႔ မတရားဖမ္းဆီးခဲ့တာပါ။ တရားမဝင္အဖြဲ႔ ဆိုတာကို ဘယ္မွာလဲလို႔ေတာင္ က်မတို႔က ျပန္ေမးခဲ့ရတဲ့ေမးခြန္းကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ေထာင္ခ်ခဲ့တာေပါ့။

က်မကို အမိန္႔ခ်တဲ့ေန႔က အေမ့မ်က္ႏွာကို ခုထိမ်က္စိထဲမွာ ျမင္ေယာင္ေနတုန္း။ သူ႔ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ အနာဂတ္ေတြကို ပံုေအာထားရတဲ့ တဦးတည္းေသာသမီး က်မကို ေထာင္ဒဏ္ ၈ ႏွစ္လို႔ တရားသူႀကီးက ခ်မွတ္လိုက္သံအၿပီးမွာ ဖ်တ္ခနဲလွမ္းၾကည့္လိုက္တဲ့ က်မကို ျပန္ၾကည့္လိုက္တဲ့ အေမ့ရဲ႕အၾကည့္။ သနားျခင္းနဲ႔အတူ ျဖစ္ရေလဆိုတဲ့ အၾကည့္ပါ။ က်မတို႔အမႈတြဲက အေယာက္ ၂၀ ေလာက္ဆိုေတာ့ လာတဲ့ မိဘ ညီအကို ေမာင္ႏွမကတင္ အမ်ားႀကီးေပါ့၊ အဲဒီအမ်ားႀကီးထဲက က်မအတြက္ အားကိုးရာ ေနာက္ဆံတင္းစရာ အေမကေတာ့ တေယာက္တည္း ထီးတည္းရပ္လို႔ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေနတာကို ေတြ႔ရေတာ့ က်မ ရင္ထဲမွာ ဘယ္လိုမွ မခံစားႏိုင္စြာ မ်က္ရည္က်မိပါေတာ့တယ္။ က်မကို ခ်မွတ္ခံလုိ္က္ရတဲ့ ေထာင္ဒဏ္ ၈ ႏွစ္ေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ က်မ အတြက္ အေမ စိတ္ဆင္းရဲခဲ့ရၿပီဆိုတာကို အဲဒီအခ်ိန္က ခံစားလိုက္ရလို႔ပါ။

အေဖ့သတင္းလည္း မၾကားရတဲ့အခ်ိန္၊ သမီးျဖစ္သူကလည္း ေထာင္ႏွစ္ရွည္က်ရၿပီဆိုေတာ့ အေမ ဘယ္လို ေတာင့္ခံမလဲလို႔ က်မ မေတြးတတ္ခဲ့ပါဘူး။ အေမက အင္မတန္ ႐ိုးသားေအးေဆးၿပီး ေၾကာက္တတ္သူလည္း ျဖစ္ပါေသးတယ္။

က်မတို႔ၿမိဳ႕ေလးကေန က်မဆီကို ေထာင္ဝင္စာလာေတြ႔ရတဲ့ အေမဟာ မနက္အေစာႀကီး ရထားစီးလာရပါတယ္။ က်မကို ေန႔လည္ ၂ နာရီေလာက္မွ ေတြ႔ခြင့္ရၿပီး ညေနဘက္ ဘူတာ႐ံုမွာ ရထားေစာင့္အိပ္၊ မနက္ ၄ နာရီ ရထားနဲ႔ျပန္တဲ့ အေမ့ကို ေထာင္ထဲက ၿမိဳ႕ခံ ေထာင္က်ဖက္ေတြက “ပင္ပန္းရင္ မလာပါနဲ႔အေမ၊ က်မတို႔ ရိကၡာထုပ္ေတြနဲ႔မွ်စားလို႔ရပါတယ္” လို႔ ေတာင္းပန္ေျပာရင္း ၂ လ ၃ လမွ တခါလာေတြ႔ဖို႔ နားခ်ၾကပါတယ္။ တႏွစ္အတြင္းမွာ အရမ္းအိုစာသြားတဲ့ အေမ့ကို ၾကည့္ရင္း က်မကေတာ့ ဘာမွ မေျပာႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ အေမ ဘာေတြ ဘယ္လို ႐ုန္းကန္ေနမလဲလို႔ ေတြးၾကည့္ရင္ေတာင္ ရင္နာရပါတယ္။ အေမက စီးပြားေရးလည္း မလုပ္တတ္ဘူးေလ။

အေဖ့ကို ဒီအခ်ိန္မွာ တမ္းတေနမလားလို႔လည္း ေတြးမိတဲ့အခ်ိန္ေတြ ရွိပါေသးတယ္။ အေဖရဲ႕သတင္းကလည္း လံုးဝကို ျမဳပ္ေနပါတယ္။ အေမက ေထာင္ဝင္စာလာေတြ႔ရင္ စကားသိပ္မေျပာပါဘူး။ က်မေမးတဲ့ “အဆင္ေျပလား အေမ” ဆိုရင္ “အင္း” တခြန္းတည္း ျပန္ေျဖတာမ်ဳိးပဲ ရွိပါတယ္။ က်မက ရပ္ကြက္ထဲကအေၾကာင္း၊ ေဆြမ်ဳိးေတြအေၾကာင္း ေမးရင္း စကားေျပာေနရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေမနဲ႔က်မ တိုင္ပင္မထားဘဲ ေစာင့္စည္းမိတာကေတာ့ အေဖ့အေၾကာင္း မေျပာမိေအာင္ပါ၊ တကယ္လည္း က်မတို႔သားအမိ ေထာင္ဝင္စာ တေလွ်ာက္လံုး အေဖ့အေၾကာင္း တခါမွ မေျပာျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။

တကယ္ေတာ့ အေဖ့ကို မုန္းသြားလုိ႔ ေမ့သြားလို႔ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ အေမေရာ၊ က်မေရာ ရင္ထဲက သိပါတယ္။ က်မတို႔ သားအမိ အေျပာခ်င္ဆံုး စကားေတြကလည္း အေဖနဲ႔ပတ္သက္ရာေတြပဲဆုိတာကို မေျပာဘဲေနလိုက္ျခင္းျဖင့္ ေျပာေနၾကတာပါပဲေလ။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမယ္။




 

No comments: