Monday, July 26, 2010

မုန္တိုင္းကိုဆန္၍ ပင္လယ္ကိုျဖတ္ေသာအခါ (၄၅)

ေဖာင္ခ်ည္ေနစဥ္အတြင္း ငါးတေကာင္ လာပါသည္။ ဖထီးမန္းကလည္း ေတြ႔၊ က်ေနာ္ကလည္း ေလွေပၚက လွမ္းေတြ႔ပါ သည္။ ဖထီးမန္းက “ငါးလာတယ္၊ ငါးလာတယ္” လွမ္းေျပာပါသည္။

က်ေနာ္က မွိန္းႏွင့္လွမ္းၿပီး ပစ္ထိုးလုိက္သည္။ မိွန္းအၿမီးတြင္ ဝိုင္ယာႀကိဳးစ ခ်ည္ထားသည့္အတြက္ ျပန္ဆြဲယူလိုက္ပါသည္။

“ငါးက ငါးမန္း မဟုတ္ဘူး ဖထီးမန္းရဲ႕၊ ငါးေရႊလို ရွည္ေမ်ာေမ်ာ အေကာင္ပါ၊ စိတ္ခ်ပါ အေပၚက က်ေနာ္ ေသေသခ်ာခ်ာ ေစာင့္ေပးေနပါတယ္”

က်ေနာ္က ျပန္ေျပာလိုက္သည္။ က်ေနာ္မွိန္းႏွင့္လွမ္းၿပီး ပစ္ထိုးလိုက္သည့္အတြက္ ငါးလည္း ထြက္ေျပးသြားပါသည္။ ေဖာင္လည္း ၂ ဖက္လံုးျပန္ခ်ည္၍ ၿပီးသြားပါၿပီ။

က်ေနာ္တို႔ေလွမွာ ေဖာင္ႏွင့္တြဲခ်ည္ထားသည့္အခါ ေဖာင္ကထိန္းထားသည့္ အတြက္ ေလွမွာ ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ ရွိပါသည္။ ေဖာင္ကိုျဖဳတ္လိုက္သည့္ အတြက္ မူလဇာတိျပပါေတာ့သည္။ ေလွမၿငိမ္ရျခင္း၊ ေလွလူးရျခင္း၏ ျပႆနာမွာ က်ေနာ္တို႔ ေလွကိုစပ္ထားသည့္ သစ္အမ်ဳိးအစားျခင္း မတူ၊ ပ်ဥ္အထူအပါးျခင္း မတူသည့္အတြက္ ေလွမၿငိမ္တာ၊ ေလွလူးတာ လြန္စြာပင္ သဘာဝက်ပါသည္။

ေရာက္ရွိတဲ့အေျခအေန၊ ရရွိတဲ့အခြင့္အေရးေအာက္မွာ ေလွတစင္းကို တည္ေဆာက္ရျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ျမင္ျမင္ထင္ထင္၊ ေပၚေပၚလြင္လြင္၊ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ စိတ္တိုင္းက် ေလွကိုတည္ေဆာက္ခဲ့ရျခင္း မဟုတ္ပါ။ ဒီေလွကေလးတစင္းကို တည္ေဆာက္ခဲ့ရသည္မွာလည္း ၈ လေက်ာ္ပင္ ၾကာခဲ့ပါသည္။ တေန႔ကို အခ်ိန္ျပည့္လည္း မဟုတ္ခဲ့ပါ။ စိတ္တိုင္းက် လည္း မလုပ္ခဲ့ရပါ။ အခက္အခဲ အမ်ဳိးမ်ဳိးၾကားထဲမွ ေလွတစင္းကို မျဖစ္မေန တည္ေဆာက္ခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

ဖထီးမန္း၏ အေမွ်ာ္အျမင္ရွိမႈ၊ စီစဥ္တက္မႈ၊ တီထြင္တက္မႈေၾကာင့္သာ ဤတိုက္ပြဲကို ေဖာ္ႏိုင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

မလိုအပ္ေသာ အရံပစၥည္းေတြ ပစ္ခ်၊ ေဖာင္ကိုျဖတ္မိေသာေန႔မွာ ၁၁ ရက္ေျမာက္ ဟု ထင္ပါသည္။ ဤေန႔တေန႔တာအဖို႔ လြန္ခဲ့သည့္ရက္မ်ားကဲ့သို႔ပင္ လင္းပိုင္း၊ မနက္ပိုင္းပိုင္းႏွင့္ ညဦးပိုင္းတြင္သာ ေလနည္းနည္းတိုက္ၿပီး ေနခင္းပိုင္းမွာ ေနျခစ္ျခစ္ေတာက္ ပူသည္။ ေန႔လည္ပိုင္းႏွင့္ ညဥ့္နက္ပိုင္းမွာ ေလွမွာ ေရြ႕သည္ ဆို႐ံုမွ်သာ ေရြ႕ပါသည္။

ကၽြန္းေပၚကေန စထြက္တဲ့ေန႔က ဆရာဦးလွေဖ ေမးခဲ့သည္။ ဘယ္ႏွရက္မွန္းလဲလို႔ ေမးခဲ့စဥ္က ၁၀ ရက္ေလာက္မွန္းတယ္ ဆရာလို႔ ေျဖခဲ့ပါသည္။ က်ေနာ္တို႔ မွန္းခဲ့သည္မွာ မွန္ပါသည္။ ေလကေလးသာ မွန္မွန္တိုက္ခဲ့လွ်င္ ၁၀ ရက္အတြင္း ေရာက္ႏိုင္ပါသည္။ က်ေနာ္ ရမ္းၿပီး၊ မွန္းၿပီး ေျပာခဲ့သည္မဟုတ္ပါ။

ကြန္တီတီအေၾကာင္းဖတ္တုန္းက ပစိဖိတ္သမုဒၵရာကို ေဖာင္နဲ႔ျဖတ္တာ တေန႔ကို မိုင္ ၄၀ ႏႈန္းေပါက္သည္ဟု ေလ့လာရသည္။ က်ေနာ္တို႔ျဖတ္သည့္ခရီးမွာ မိုင္ ၃၀၀ ေက်ာ္ဆိုေတာ့ ၁၀ ရက္ထက္ မပိုပါ။ ယခုၾကံဳေတြ႔ရသည္က ေလမွန္မွန္မရသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ဒုတိယ ညဘက္ေရာက္ေတာ့ မီးက ပိုျမင္ရသည္။

လူပံုျခင္းကလည္း မတူ၊ ေလွပံုျခင္းကလည္း ျခားနား

ေနာက္တေန႔ မိုးလင္းတြင္ အေတြ႔အၾကံဳတခု ပိုထူးလာပါသည္။ မနက္ မိုးလင္းပိုင္းေရာက္လာသည္ႏွင့္ ေလွမ်ား ကမ္းေျခဘက္မွ ထြက္လာသည္ကို ျမင္ရပါသည္။ ေလွအမ်ားစုမွာ စက္တပ္ထားပါသည္။ ဤေလွမ်ား ထြက္လာသည့္ အတြက္ က်ေနာ္တို႔ ပိုသတိထားပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ဆက္ဆံလွ်င္ က်ေနာ္တို႔ ေကာင္းေကာင္း မြန္မြန္ ဆက္ဆံမည္။ က်ေနာ္တို႔ကို မ႐ိုးမသားဆက္ဆံလွ်င္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ၿပီးသား ျဖစ္သည္။ က်ေနာ္တို႔ ဘာကိုမွ မေၾကာက္ပါ။ ေသနတ္မွလြဲ၍ ဓား၊ လွံ လက္နက္ကိုယ္စီ အျပည့္ပါသည္။

ေလွမ်ားကလည္း က်ေနာ္တို႔ အနီးသို႔ နီးနီးနားနား ကပ္မလာပါ။ ခပ္လွမ္းလွမ္း ကသာေမာင္းၿပီး က်ေနာ္တို႔ကို တေစ့တေစာင္း ေလ့လာအကဲခတ္ သြားသည္ကို သတိထားမိပါသည္။ ဒီေတာ့မွာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ၿပီး သတိထား ေလ့လာသံုးသပ္မိသည္။

က်ေနာ္တို႔ေလွႏွင့္ က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္ေရာက္ေနသည့္ ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ ဘယ္လိုမွ လိုက္ေလ်ာညီေထြမႈ မရွိပါ။ က်ေနာ္တို႔ေတြ႔ရသည့္မ်ားမွာ က်ေနာ္တို႔ေလွထက္ ပိုၿပီးလည္း ရွည္၊ ပိုၿပီးလည္း သဘာဝက်က် တည္ေဆာက္ထားသည့္ ေလွမ်ား။ ဒံုးေလွ။

က်ေနာ္တို႔ေလွက ပတ္ဝန္းက်င္ကေလွမ်ား၏ ထက္ဝက္ပင္ရွိမည္ မထင္ပါ။ ၁၅ ေပ သာရွိသည့္ေလွ၊ ၿပီးေတာ့ ေလွပံုစံျခင္းကလည္း မတူ။ က်ေနာ္တို႔ေလွမွာ ေဘးက ေဖာင္ႀကီးတြဲထားလ်က္။ ေလွသာမဟုတ္၊ လူပံုကလည္း မတူပါ။ ေဘးကျဖတ္သြားသည့္ ေလွေပၚကလူမ်ားမွာ လြတ္လပ္သည့္ ကမၻာေလာကႀကီး ထဲကလူမ်ား။

က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္က အခ်ဳပ္အေႏွာင္ဘဝကထြက္လာသည့္ အက်ဥ္းသား။ အသြင္အျပင္ျခင္းကလည္း မတူ၊ အဆင္အယင္ျခင္းကလည္း မတူပါ။ က်ေနာ္တို႔ အဝတ္အစားက ေထာင္အဝတ္အစားကို အုန္းခြံေခါက္ဆိုးထားသည့္ ေယာဂီေရာင္ ညိဳမြဲမြဲ အမ်ဳိးအစား။ က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္မွာ ပင္လယ္ျပင္တြင္ ေနေလာင္ထား၍ ျပာႏွမ္းေနသည့္ ဘဝမ်ား …။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။


No comments: