ကြၽန္းအာဇာနည္မ်ား
၁။ ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္ (ပထမ အသုတ္)
မုန္တိုင္းက မစဲ၊ မိုးက မျပတ္၊ ရာသီကေအး, ေအးလာရင္းက ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္တေယာက္ အေအးမိ သြားခဲ့တယ္။ သူ႔အသက္႐ႉသံဟာ ျပင္းသည္ထက္ ျပင္းလာခဲ့တယ္။ သူ႔ရင္အံုဟာ ဖားဖိုႀကီးလို ပိန္လိုက္ ေဖာင္းလိုက္နဲ႔၊ ေလ႐ႉသံ ႏွာမႈတ္သံက တခန္းလံုးကို လႊမ္းေနပါေတာ့တယ္။
မုန္တိုင္း ခဏၿငိမ္သြားတဲ့အခိုက္ဆိုရင္ တျခားအခန္းေတြကပါ ၾကားၾကရတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဘယ္လိုလုပ္ အိပ္လို႔ရပါေတာ့မတုန္း။ နာက်င္မႈေဝဒနာေတြ ကိုယ္စီနဲ႔အမွ်ပါ။ ဒီလိုျဖစ္ေနတာ ၃-၄ ရက္ရွိသြားခဲ့ၿပီ။
တိုက္ပြဲဝင္ရက္ ၃၇ ရက္အေရာက္ ထူးထူးျခားျခား ေနသာေနပါတယ္။ မရေတာ့မွန္း သိလာၾကေတာ့တဲ့အခါ … ညေနခင္း တိုက္ပြဲေဆာင္ ၁ ရဲ႕ အေနာက္ေတာင္ေထာင့္ ငွက္ေပ်ာပင္ေအာက္က တေယာသံေလးတသံ ထြက္လာခဲ့တယ္။ တျမႇင္းျမႇင္းထြက္လာတဲ့ ေတးသြားက အင္တာေနရွင္နယ္ သီခ်င္းသံ …။
တေယာျပားေလး ေမးေအာက္မွာထားၿပီး ဝမ္းနည္းေၾကကြဲဆို႔နစ္စြာ ေတးသြားကို ေဖာ္က်ဴးေနသူ ရဲေဘာ္ျမင့္ေသာင္း (ဒူးခ်က္ဖ္) ရဲ႕မ်က္လံုးထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြ ဝိုင္းလို႔ …။
ဒီ ေတးသြားကို ႐ုတ္တရက္ ျဖတ္ေတာက္ပစ္လိုက္တာက “သတိ” ဆိုတဲ့အမိန္႔ေပးသံ …
တခန္းလံုးရွိ ရဲေဘာ္ေတြ ေရာက္ရာအရပ္မွာ သတိဆြဲ ရပ္လိုက္ၾကတယ္။ “အင္တာေနရွင္ နယ္သီခ်င္း စ,ဆို” ဆိုတဲ့အသံ ဆက္ေပၚလာတာနဲ႔ အင္တာေနရွင္နယ္သီခ်င္းသံဟာ တကြၽန္းလံုးကို ဖံုးလႊမ္းသြားပါေတာ့တယ္။
သီခ်င္းလည္းဆံုးေရာ … ဘူးဝ သြား။ အာဏာပိုင္ေတြကို ေခၚ။ လက္ညႇိဳးေငါက္ေငါက္ထိုးၿပီး ေႂကြးေၾကာ္သံေတြကို တိုင္ၾကတယ္။
ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္ကို သတ္တာ … … (စစ္အစိုးရ၊ စစ္အစိုးရ)
ဖိႏွိပ္ခ်ဳပ္ျခယ္မႈ … … (အလိုမရွိ၊ အလိုမရွိ)
ကိုယ္ထူကိုယ္ထ … … (ဖ်က္သိမ္းပစ္၊ ဖ်က္သိမ္းပစ္)
ရဲေဘာ္တေယာက္က်တိုင္း တနာမည္တိုးၿပီး ဒီပံုစံအတိုင္း က်ေနာ္တို႔ ေႂကြးေၾကာ္ခဲ့ၾကတယ္။
ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္ရဲ႕႐ုပ္အေလာင္းကို က်ပ္စီးလိုက္တယ္။ ရဲေဘာ္တခ်ဳိ႕စခန္းသစ္ဘက္ ထြက္သြားၿပီး၊ သြပ္ျပားေတြ ခြာ၊ အိပ္စင္ပ်ဥ္တခ်ဳိ႕ ျဖဳတ္ယူလာခဲ့တယ္။ ေနာက္ စခန္းတြင္း အလယ္အူေၾကာထဲမွာ အာဇာနည္ဗိမာန္တခု ထူေဆာက္လိုက္တယ္။ အထဲမွာ ခါးေလာက္ျမင့္တဲ့ တိုင္ေတြစိုက္ တန္းရွည္ႀကီး ႏွစ္တန္း ပစ္ထားပါတယ္။ အေလာင္းစင္ပါ။
ခြာလာတဲ့ သြပ္ျပားေတြကို ေခါင္း႐ိုက္၊ ျပာေတြထည့္၊ ရဲေဘာ္သိန္းၾကည္ရဲ႕႐ုပ္ကလာပ္တင္ ျပာဖံုး၊ သြပ္ျပားအဖံုးနဲ႔ ပိတ္လိုက္ၾကကာ စင္ေပၚထိပ္ဖ်ားမွာ တင္လိုက္ၾကပါတယ္။
ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္ တိုက္ပြဲကာလအတြင္း ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵ၊ ေျပာခဲ့တဲ့ ၾသဝါဒ၊ မွာခဲ့တဲ့ စကားေတြထဲက တခ်ဳိ႕ကို ပိုစတာေရးၿပီး ဗိမာန္ေရွ႕မွာ ေထာင္ထားပါတယ္။ အထင္ရွားဆံုးကေတာ့ …
‘ဆံခ်ည္တမွ်င္ေတာင္ ေနာက္မဆုတ္နဲ႔ ဆက္တိုက္ …’ဆိုတာပဲ၊ ဒါဟာ သူ႔ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး စကားလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
သူ႔ရဲ႕ ကိုယ္ေရးရာဇဝင္ကို ခ်က္ခ်င္းျပဳစုၿပီး က်န္ရဲေဘာ္ေတြကို ဖတ္ျပရတယ္။ သူဟာ အိမ္ေထာင္ရွင္ တဦးျဖစ္တယ္။ ကိုကိုးကြၽန္းပါတီ ဂီတဝိုင္းရဲ႕ ဂီတမႉးျဖစ္တယ္။ မာမာေအးကို ပထမဆံုး စင္တင္ေပးတဲ့အထဲမွာ သူလည္းတေယာက္ အပါအဝင္လို႔ သိရတယ္။
အခ်က္အျပဳတ္၊ မုန္႔ဖုတ္ေကာင္းလို႔ ရဲေဘာ္ေတြက သူ႔ကို ‘အေမၾကည္’လို႔ ေခၚၾကတယ္။ အခမ္းအနားေတြတိုင္း သူ႔လက္ရာ မုန္႔ေတြ တဝတျပဲစားၾကရတယ္။ ကြၽန္းမွာ သီခ်င္းတခ်ဳိ႕စပ္သြားခဲ့တယ္။ အင္းစိန္ေထာင္ထဲ မွာလည္း စပ္ခဲ့တယ္။ သူ စပ္ဆိုသြားတဲ့ ေတာ္လွန္ေရးသီခ်င္းေတြကို အဆင့္ရွိတဲ့သီခ်င္းေတြလို႔ ဂီတနားလည္သူေတြက ေျပာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ရဲေဘာ္ေတြ ႏႈတ္ဖ်ားမွာ သူ႔သီခ်င္းေတြ ပ်ံဝဲေနတာပါ။ စစ္ခ်ီသီခ်င္းတပုဒ္ဆိုလွ်င္ အခမ္းအနားတိုင္းမွာ မပါလွ်င္မၿပီး။
ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္က်ဆံုးၿပီးေနာက္တေန႔မွာ ကြၽန္းအာဏာပိုင္တစု လက္ကိုင္အသံခ်ဲ႕စက္ကေလးကိုင္ၿပီး အလုပ္႐ႈပ္ေနေၾကာင္း ကင္းက သတင္းပို႔တယ္။ မၾကာခင္ …။
“ထိန္းသိမ္းအားလံုး ဘူးဝမွာ စုေပးၾကပါ။ ေျပာစရာရွိတယ္။ ေျပာစရာရွိတယ္” … ဆိုတဲ့ အသံ ေပၚလာပါတယ္။ စပီကာက မေကာင္းေတာ့ အသံထြက္လာပံုက ျပတ္ေတာင္းျပတ္ေတာင္း ျဖစ္ေနပါတယ္။ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေအာ္ေခၚေနတာပါ။
ပါတီရဲ႕ ေမတၱာရပ္ခံခ်က္အရ ဘယ္သူမွ မသြားၾက။
ဒီေတာ့မွ ေရတပ္က ဗိုလ္မွဴးဟန္တြဲ႔ ေခါင္းေဆာင္တဲ့ အာဏာပိုင္တစု သက္ေတာ္ေစာင့္တခ်ဳိ႕ျခံရံၿပီး ေၾကာင္စီစီနဲ႔ ဝင္လာပါတယ္။ တေဆာင္ၿပီးတေဆာင္ ဝင္ႏႈတ္ဆက္ၾကတယ္။ ဘယ္သူကမွ စိတ္ဝင္စားဟန္ မျပၾက။
“တိုက္ပြဲ ရပ္ေပးၾကပါ။ မၾကာမီ ကြၽန္းစခန္းဖ်က္သိမ္းေပးပါ့မယ္။ ၾကားကာလမွာေတာ့ ကိုယ္ထူကိုယ္ထ ဆက္လုပ္ေပးၾကပါ”… လို႔ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ေျပာတယ္။
သူတို႔ စ,ဝင္တဲ့ အေဆာင္ေတြက တျခားအဖြဲ႔အစည္းေတြရဲ႕ အေဆာင္ေတြပါ။ အထဲမွာရွိတဲ့ ထိန္းသိမ္းေတြက “အခု တိုက္ပြဲဝင္ေနတာ ဗမာျပည္ကြန္ျမဴနစ္ပါတီက ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔က ေထာက္ခံတယ္။ တိုက္ပြဲ ရပ္, မရပ္ သူတို႔နဲ႔ပဲ စကားေျပာပါ”… လို႔ ေျပာလႊတ္လိုက္ပါတယ္။
ပါတီအေဆာင္ေတြထဲ ေရာက္ေတာ့လည္း “ေခါင္းေဆာင္ေတြရွိပါတယ္။ သူတို႔နဲ႔ သြားေျပာၾကပါ” … လို႔ ခါ,လႊတ္လိုက္တယ္။ ဘယ္သူမွ သူတို႔ကို ဂ႐ုျပဳဟန္ မျပ၊ လုပ္စရာရွိတဲ့ အလုပ္ပဲလုပ္ေနၾကတယ္။
ဗိုလ္မွဴးဟန္တြဲ႔ဟာ သခင္ ခင္ေအာင္နဲ႔ ရင္းႏွီးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ရႊန္းရႊန္းေဝေအာင္ စကားေတြ ေျပာေနတာ ျမင္ရတယ္။ အန္ကယ္ႀကီး သခင္ ခင္ေအာင္ကေတာ့ တခ်က္ပဲ ဝတ္ေက်ျပန္ျပံဳးျပလိုက္တယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေခါင္းေဆာင္ေတြရွိရာကို ေရာက္လာၾကတယ္။ သူတို႔က သူတို႔ ကမ္းလွမ္းခ်က္ကို ေျပာျပၾကတယ္။ ေခါင္းေဆာင္ေတြက လက္မခံ၊ “ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ကိုယ္ထူကိုယ္ထကို ဖ်က္သိမ္းေပးပါ” … လို႔ ျပန္ေတာင္းဆိုပါတယ္။ အေပးအယူ မတည့္ၾက။ တပ္ေခါက္ ျပန္ထြက္သြားၾကတယ္။
ရဲေဘာ္သိန္းၾကည္ကို ဂုဏ္ျပဳတဲ့သီခ်င္းကို ရဲေဘာ္ေတြ စု,စပ္လိုက္ၾကတယ္။ ၿပီးတာနဲ႔ တိုက္ပြဲဝင္ ရဲေဘာ္မ်ားနဲ႔ က်န္ရဲေဘာ္မ်ားကို တီးမႈတ္ေဖ်ာ္ေျဖၾကတယ္။ ရဲေဘာ္တခ်ဳိ႕ မ်က္ရည္ မဆည္ႏိုင္။
တိုက္ပြဲအရွိန္ကေတာ့ ျမင့္သည္ထက္ျမင့္လာခဲ့ၿပီ။
၂။ ရဲေဘာ္ အံုးေမာ္ (ပထမ အသုတ္)
သူဟာ ရန္သူ႔ေရတပ္က မရိန္းတပ္သားတဦး ျဖစ္တယ္။ ေရတပ္သားျဖစ္ၿပီး ေရမကူးတတ္လို႔ အျမဲတမ္း က်ီစယ္ေနာက္ေျပာင္တာ ခံေနရသူပါ။ ကြၽန္းေရာက္မွ ရဲေဘာ္ေတြ ဝိုင္းသင္ေပးၾကတယ္။ ဇြဲေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အဆက္မျပတ္ ေလ့က်င့္ပါေတာ့တယ္။ အိုနာဆစ္ သေဘၤာႀကီးကို ပတ္ကူးႏိုင္တဲ့ေန႔ကေတာ့ လက္ခုပ္သံ တေျဖာင္းေျဖာင္းနဲ႔ ၾသဘာေပးခံခဲ့ရတယ္။
ဆက္သြယ္ေရးတပ္သားေတြျဖစ္ၾကတဲ့ သူနဲ႔ ကိုေအာင္ထီ (ရခိုင္မွာ ေျပာင္ေျမာက္စြာ က်ဆံုးသူ) က ရန္သူ႔ၾကားျဖတ္သတင္းေတြ ဖမ္းေပးခဲ့လို႔ အမ်ားႀကီး အက်ဳိးရွိခဲ့ပါတယ္။ ‘ျပည္သူ႔အသံ’ကို စလႊင့္တဲ့ ပထမရက္မွာပင္ မိေအာင္ဖမ္းေပးႏိုင္ခဲ့သူေတြပါ။
ရဲေဘာ္ ေအာင္ထီက ပုပု၊ သူက အရပ္ ၆ ေပ နီးပါးနဲ႔ ထြားက်ဳိင္းသန္မာသူတေယာက္ ျဖစ္တယ္။ ဆန္ျပဳတ္ကို ဘာလီခ်ဳိင့္ တခ်ဳိင့္ ကုန္ေအာင္ေသာက္ႏိုင္သူျဖစ္လို႔ ရဲေဘာ္ေတြက ‘ဆန္ျပဳတ္ႀကီး’ လို႔ ခ်စ္စႏိုးေခၚၾကပါတယ္။ ဝမ္းေတြေလွ်ာတဲ့အခါက်ေတာ့ ‘ကိုပါႀကီး’ လို႔ ေျပာင္းေခၚၾကျပန္တယ္။
တပ္ထဲမွာ U-G လုပ္ၾကရင္း ၆၇ -ခုႏွစ္မွာ သူနဲ႔ ကိုေအာင္ထီကိုဖမ္းမိေတာ့ ရန္သူက အေတာ္တုန္လႈပ္သြားပါတယ္။ ဗကပ ယူဂ်ီဟာ တို႔လက္ရင္းတပ္ေတြထဲအထိ ေရာက္ေနပါလား … ဆိုၿပီး အႀကီးအက်ယ္ႏွိပ္စက္ပါတယ္။
၆၈ ခုႏွစ္ ပဲခူး႐ိုးမထိုးစစ္နဲ႔အတူ အက်ဥ္းေထာင္ေတြမွာ ဖိႏွိပ္မႈ ေတြလုပ္တုန္းက ဗကပ ရဲေဘာ္ေတြ အလူးအလိမ့္ခံၾကရတယ္။ အထူး ဦးစားေပးရန္သူ နံပါတ္ ၁ သတ္မွတ္ၿပီး အညႇိဳးထား ဖိႏွိပ္တာပါ။
ရဲေဘာ္ အုံးေမာ္ဆိုရင္ ဝါဒါ ႏွစ္ေယာက္က ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္း တဖက္တခ်က္စီ ဒရြတ္ဆြဲၿပီး အေဆာင္ေပၚက တိုက္ထဲေရာက္တဲ့ အထိ ဆဲဆိုေခၚသြားတာပါ။ တိုက္ထဲေရာက္မွ တကိုယ္လံုး အသားေတြထဲဝင္ေနတဲ့ ခဲေလးေတြ၊ သစ္တိုသစ္စေလးေတြ ထြင္ထုတ္ပစ္ရတယ္လို႔ ေျပာဖူးပါတယ္။
ရဲေဘာ္ေတြကို ခ်စ္လိုက္တာ သံေယာဇဥ္ရွိလိုက္တာကလည္း အရမ္း သူ႔မွတ္တမ္းထဲမွာ ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္ အလူးအလိမ့္ ခံေနရတာကို မခ်ိမဆန္႔ ေရးထားတယ္။ တေနရာမွာ … “ငါ အရင္ဆံုးက်မွ ျဖစ္မယ္။ ဒါမွ က်န္ရဲေဘာ္ေတြကို ကယ္ႏိုင္မယ္”… လို႔ ေဖာ္ျပထားတယ္။ (ရဲေဘာ္တေယာက္ က်တိုင္း သူတို႔ ကိုယ္ေရး ရာဇဝင္နဲ႔ မွတ္တမ္းေတြကို ဝါဒျဖန္႔ခ်ိေရး တာဝန္ေပးထားတဲ့ က်ေနာ့္ဆီ အပ္ထားပါတယ္)
ရဲေဘာ္ သိန္းၾကည္ အသည္းအသန္ျဖစ္ေနခ်ိန္ အရင္က်သြားမွာစိုးလို႔ ေရမေသာက္ဘဲေနတဲ့ အေၾကာင္းလည္း ေရးထားတယ္။ ဒါကို ေစာေစာက မရိပ္စားမိၾက ေန႔စဥ္ ေပါင္ခ်ိန္ေနရတာမို႔ သူ႔ ေပါင္ခ်ိန္က ဒလေဟာ က်လိုက္ လာပါတယ္။ ျပဳစုသူရဲေဘာ္ေတြက သတိထားေစာင့္ၾကည့္ရာက သိသြားၿပီး သတင္းပို႔ပါတယ္။
ပါတီက ေရကို ပံုမွန္ေသာက္ရမယ္လို႔ အမိန္႔ေပးမွ ျပန္ေသာက္သူပါ။ တိုက္ပြဲဝင္ရက္ ၄၆ ရက္ ေစ့တဲ့ေန႔မွာ သူ က်ဆံုးသြားေတာ့ သူ႔မွာ အသားအေရေတြ အမ်ားႀကီး က်န္ေနပါေသးတယ္။ ေျခာက္ကပ္ မသြားပါဘူး။
သူ႔မွတ္တမ္းထဲက အဆိုအမိန္႔တခုကို ေရြးႏုတ္ၿပီး ပိုစတာေရးမယ့္ရဲေဘာ္ကို ေပးလိုက္ပါတယ္။
“လယ္သမားဟာ ထယ္ထိုးတဲ့အခါ အငုတ္အျမစ္ပါ မက်န္ေအာင္ ထိုးရသလို ရန္သူကုိ တိုက္ရာမွာ အငုတ္အျမစ္ပါ မက်န္ေစရဘူး”… တဲ့။
၃။ ရဲေဘာ္ ခ်စ္ေဆြ (မဲႀကီး) (ဒုတိယ အသုတ္)
ဝိုင္းဝန္းေျပာဆိုၾကရာက ေနာက္ဆံုးေတာ့ DC နာခံပါမယ္ျဖစ္လာလို႔ ဒုတိယအသုတ္က ပါဝင္ခြင့္ရခဲ့တယ္။ ဒီေနရာမွာ ဘာနဲ႔အလားသ႑န္တူသလဲဆိုေတာ့ ေတာတြင္းမွာ ထႂကြေသာင္းက်န္းေနတဲ့ က်ားႀကီးတေကာင္ (တိုက္ပြဲသြင္းေပးလိုက္တာနဲ႔ ေက်နပ္သြားၿပီး) ပၪၥလက္နဲ႔ ယုန္ကေလးတေကာင္အသြင္ ခ်က္ခ်င္းေျပာင္းလိုက္သလို ရဲေဘာ္ေတြက ခံစားၾကရတယ္။
သူရဲ႕ရယ္သံေမာသံေတြ ၾကားလာရျပန္တယ္။ အားလံုးကို ညင္ညင္သာသာ ဆက္ဆံၿပီး ျပံဳးပန္းေတြ ေဝလာခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူအလို မျပည့္တာတခုကေတာ့ က်န္ေနဆဲ … သူ႔ကို ရဲေဘာ္ ေအာင္ေမသုက အေခၚအေျပာ မလုပ္တာျဖစ္တယ္။
ရဲေဘာ္ ေအာင္ေမသုဟာ ျပဳစုေရးတာဝန္က်ေပမယ့္ မဲႀကီးရွိရာ တိုက္ပြဲေဆာင္ ၂ ကိုမသြားဘဲ၊ တိုက္ပြဲေဆာင္ ၁ မွာပဲ ေပကပ္ေနတယ္။ မဲႀကီးက သူ႔ကို စကားေျပာခ်င္ေနတယ္။ က်န္ရဲေဘာ္ေတြကို အေခၚလႊတ္ေပမယ့္ မလာ။
တေန႔ … မဲႀကီးက က်ေနာ့္ကို စကားစ,ပါတယ္။ “ဆိတ္သိုးနဲ႔ စကားေျပာခ်င္တယ္။ ခင္ဗ်ား ေျပာရင္ရပါတယ္ဗ်ာ။ လႊတ္ေပးပါလား” … တဲ့။ (ရဲေဘာ္ ေအာင္ေမသုရဲ႕ရယ္သံက ဆိတ္ျမည္သံ ထြက္တယ္။ သူ႔ပါးသိုင္းေမႊးေတြရယ္၊ သူ႔အိပ္ရာနား ဆိတ္သိုးႀကီးတေကာင္ လာေအာ္ေနတာရယ္ေၾကာင့္ နာမည္ေျပာင္ ေပးထားျခင္းျဖစ္)
Striker တေယာက္ရဲ႕ဆႏၵကို ျဖည့္စြမ္းေပရမွာက ျပင္ပရဲေဘာ္ေတြရဲ႕တာဝန္မို႔ “ေျပာပါ့မယ္ဗ်ာ” လို႔ ကတိေပးလိုက္မိတယ္။ ရမည္၊ မရမည္ မသိ။ ခက္မယ္ဆိုတာပဲ သိတယ္။
က်ေနာ္က ကိုေအာင္ေမသုကို “ခင္ဗ်ား အေဆာင္ ၉ မွာခ်ည္းမေနနဲ႔၊ အေဆာင္ ၈ လည္းသြား … မဲႀကီးနဲ႔လည္း စကားေျပာပါ” … လို႔ ခိုင္းလိုက္တယ္။ သိပ္လုပ္ခ်င္ပံု မရ၊ ဒါေပမယ့္ ထြက္သြားတာေတာ့ ျမင္လိုက္ရတယ္။
ေနာက္ေန႔ မဲႀကီးဆီေရာက္ေတာ့ ‘လာရဲ႕လား’ ေမးမိတယ္။
“လာေတာ့လာတယ္ဗ်၊ က်ေနာ္ေျပာတာပဲ နားေထာင္ၿပီး အခ်ိန္က်တာနဲ႔ ထျပန္သြားတယ္။ ေတာင္းပန္လိုက္ရလို႔ ေက်နပ္သလိုလိုေတာ့အရွိသား ဒါေပမယ့္ တမ်ဳိးႀကီးပဲဗ်ာ” … တဲ့။ သူ႔အသံက ေဆြးေဆြးေျမ႕ေျမ႕ႀကီး … က်ေနာ္ အေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားမိတယ္။
ရဲေဘာ္ ေအာင္ေမသုကိုလိုက္ရွာၿပီး ေဆြးေႏြးရျပန္တယ္။ သူက အင္း မလႈပ္၊ အဲ မလႈပ္ …
“ဒီမွာ ကိုေအာင္ေမသု၊ ရဲေဘာ္တေယာက္ အခ်ိန္မေရြးက်ႏိုင္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဓနရွင္ေပါက္စ မာနေတြ ထားမေနနဲ႔၊ သူ႔ကို DC မနာခံလို႔ မေခၚမေျပာဘူးလုပ္ခဲ့တယ္။ ထားေတာ့ … ခု သူနာခံေနၿပီ၊ ခင္ဗ်ားအလွည့္ေရာက္လာၿပီေနာ။ ခု က်ေနာ္ေျပာေနတာဟာ ရဲေဘာ္အားလံုးရဲ႕ဆႏၵ၊ သေဘာထား၊ ခ်ဳပ္ကိုင္မႈ DC ပဲ၊ ျပန္ေျပာရမယ္”
သူ ငိုင္က်သြားပါတယ္။
၈ ေဆာင္ကထြက္လာတဲ့ ရဲေဘာ္တေယာက္ထြက္လာလို႔ေမးၾကည့္ေတာ့ ‘ျပန္ေျပာေနတာေတာ့ ေတြ႔တယ္၊ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ ေျပာေနတာေတာ့ မဟုတ္ဘူးထင္တယ္ ’ တဲ့။
ဒါေပမယ့္ မဲႀကီးကေတာ့ ေက်နပ္သြားပါၿပီ၊ က်ေနာ္နဲ႔ေတြ႔ေတာ့ “ခင္ဗ်ားကို ေက်းဇူးတင္လိုက္တာ …” လို႔ ေျပာရွာတယ္။
တိုက္ပြဲတိုက္တာလည္း ၄၈ ရက္ရွိခဲ့ၿပီ၊ ရန္သူ႔ဘက္ကလည္း ေနာက္ထပ္ ထူးျခားတဲ့ ေဖာ္ျပခ်က္မရွိ။ မဲႀကီးတို႔ ဒုတိယအသုတ္ ၄၁ ရက္ေျမာက္ ညသန္းေခါင္ေလာက္မွာ ၈ ေဆာင္ဘက္က ျပဳစုသူ ရဲေဘာ္တေယာက္ ကတိုက္က႐ိုက္ ေျပးလာတယ္။
“ကိုေအးျမင့္၊ ထဦး … မဲႀကီး ဝမ္းေတြသြားေနတယ္။ သူ႔မ်က္ႏွာလည္း သိပ္က်သြားၿပီ၊ ေခ်ာင္ၿပီး ယိုဆင္းက်သြား သလိုပဲ”
ကတိုက္က႐ိုက္ ထ,လိုက္သြားမိၾကတယ္။ မဲႀကီးကေတာ့ မလႈပ္၊ ဝမ္းသြားထားတာက ေဆး႐ံုသံုး ေႂကြဂံဖလားေလးထဲမွာမို႔ လွပ္ျပလိုက္တာနဲ႔ ငံု႔ၾကည့္မိလိုက္ၾကတယ္။
“အိုး” … ဆိုးလိုက္တဲ့အနံ႔ႀကီး၊ အေရာင္ေတြကလည္း မဲလို႔၊ ခ်က္ခ်င္းျပန္အပိတ္ခိုင္းလိုက္ရတယ္။
အျပင္ေရာက္ေတာ့ ကိုေအးျမင့္က … “မရေတာ့ဘူး၊ ငယ္ေခ်းလို႔ ေခၚတာမ်ဳိးေပါ့ …” တဲ့
ေနာက္တေန႔ နံနက္ေစာေစာမွာပဲ ရဲေဘာ္ခ်စ္ေဆြ(မဲႀကီး) က်ဆံုးသြားရွာပါတယ္။ သူက်သြားေတာ့ “မဲႀကီးေရ၊ ဖိုးခ်စ္ေရ၊ မင္းနဲ႔ငါဟာ တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ အခ်စ္ဆံုးပါကြာ၊ ခုေတာ့ …”ဆိုၿပီး တစ္ဆို႔သြားတဲ့ ကိုေအာင္ေမသုရဲ႕ တုန္တုန္ယင္ယင္ ငိုညည္းသံကို ၾကားလိုက္ၾကရတယ္။
ဝါဒါစခန္းဘက္မွာေတာ့ အင္တာေနရွင္နယ္သံဆံုးသြားတဲ့အခ်ိန္ ေျပးဝင္လာတဲ့ ဝါဒါတေယာက္က ေအာ္ဟစ္လိုက္တယ္။ “မဲႀကီး က်သြားၿပီတဲ့ေဟ့ …” ဆိုပဲ၊ သူတို႔ အျမဲလန္႔ေနရတဲ့ သူတေယာက္ … ခုေတာ့ တေတာလင္းၾကၿပီေပါ့။
မဲႀကီးရဲ႕မွတ္တမ္း က်ေနာ့္ဆီေရာက္လာတယ္။ ဒီအထဲက ေရြးထုတ္ေပးလိုက္မိတာက “ခိုင္မာတဲ့ သႏၷိ႒ာန္သာရွိရင္၊ မိုးေအာက္ေျမျပင္မွာ မလုပ္ႏိုင္တာ ဘာမွမရွိဘူး” … တဲ့။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမယ္။
No comments:
Post a Comment