Saturday, January 31, 2015

ပလိုင္းအိမ္နဲ ့ က်ဳိးေၾကေနေသာ ဘဝမ်ား (ခိုင္မာေက်ာ္ေဇာ)

က်မ စာေရးဖို႔ ကြန္ျပဴတာေရွ႕ထိုင္ေတာ့ ကြန္ျပဴတာေဘးမွာ က်မရဲ႕ ပလိုင္းအိမ္ ကဗ်ာစာအုပ္ေလးကို ေတြ႔လိုက္ရတယ္။ အတူေနတဲ့ အခန္းေဖာ္မိန္းကေလး ဖတ္လက္စတန္းလန္းနဲ႔ ထားသြားဟန္ တူပါတယ္။ စာအုပ္မွာ မွတ္ရာေလး လုပ္ထားတာကို က်မ ေတြ႔ရတယ္။ စာအုပ္ေလးကို ေကာက္ကိုင္လိုက္ေတာ့ ပလိုင္းႀကီးထဲက ဖိုးမူေလးရဲ႕ ငိုမဲ့မဲ့အၾကည့္နဲ႔ က်မ ထပ္ၿပီး ဆံုရျပန္တယ္။ 

က်မ ရင္ဘတ္တခုလံုး ေအာင့္တက္လာတယ္။ မ်က္လံုးအိမ္ထဲလည္း မ်က္ရည္ေတြ အိုင္ထြန္းလာၿပီး မ်က္ရည္ေပါက္ႀကီးေတြက က်မ မ်က္ႏွာျပင္တခုလံုးကို ဖံုးလြမ္းသြားပါေတာ့တယ္။ 

ဖိုးမူေလးရဲ႕ ငိုသံသဲ့သဲ့ေလးကို က်မ အတိုင္းသား ၾကားေနရတယ္။ 


ဒီပလိုင္းႀကီးထဲမွာ 
ဖိုးမူ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ေနရမွာလဲ၊ 
ပလိုင္းႀကီးထဲမွာပဲ အိပ္ 
ပလိုင္းႀကီးထဲမွာပဲ စား 
ပလိုင္းႀကီးထဲမွာပဲ ေန႔ေရာ ညပါ ေနေနရတယ္။ 

က်မရင္ထဲ ထိရွနာက်င္ခဲ့ရတဲ့ ေၾကကြဲစရာေတြထဲက တခုပါပဲ။ အခ်ိန္က ေမလ ၂၀ ရက္၊ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္။ သံလြင္ျမစ္ကမ္းနံေဘးက ကရင္ျပည္တြင္းယာယီ ဒုကၡသည္စခန္းတခုကို ဒုကၡသည္ ၂၀၀ ေက်ာ္နဲ႔အတူ ေျပးလြားေရာက္ရွိလာတဲ့ ဖိုးမူတို႔မိသားစုနဲ႔ က်မ ဆံုခဲ့ရတယ္။ 

အေျမာက္ဆံ ဗံုးဆံေတြၾကားမွာ အလြယ္အပိုးကိုယ္စီနဲ႔ အသက္လုေျပးလြားခဲ့ရ။ ေတာအထပ္ထပ္ ေတာင္အထပ္ထပ္ ေခ်ာင္းႀကီး ေခ်ာင္းငယ္ အသြယ္သြယ္ကို အငတ္ငတ္ အျပတ္ျပတ္နဲ႔ ျဖတ္သန္း ေျပးလြားခဲ့ရတဲ့ ေျခကုန္လက္ပမ္းက်ေနရတဲ့ ဒုကၡသည္ေတြကို ျမင္ရတာဟာ နာဇီအက်ဥ္းစခန္းထဲက သုံ႔ပန္းေတြလိုပါပဲ။ 

ဒီထဲကမွ မိဘေတြရဲ႕ပုခံုးေပၚမွာ ထမ္းပိုးထားတဲ့ ပလိုင္းႀကီးေတြထဲက အားျပတ္၊ ႏြမ္းဖတ္ေနတဲ့ ကေလးေတြကို ျမင္ရေတြ႔ရတာက ပိုၿပီးေၾကကြဲစရာ ေကာင္းပါတယ္။ သူတို႔ေလးေတြဟာ မိဘေတြ မႏိုင္တႏိုင္ထမ္းပိုးထားရတဲ့ ပလိုင္းႀကီးေတြထဲမွာ စားအိုးစားခြက္ေတြနဲ႔အတူ ခရီးၾကမ္းႀကီးထဲ လႈပ္မရ၊ ေရြ႕မရ၊ ငိုေႂကြးခြင့္မရဘဲ လိုက္ပါလာၾကသူေတြပါ။ 

စစ္တပ္စခန္းေတြနဲ႔ ေဝးၿပီလို႔ ထင္ရတဲ့ေနရာမွာ မိဘေတြ ေခတၱခဏနားၾကရင္ေတာင္မွ သူတို႔ေလးေတြကေတာ့ သူတို႔ေရာက္ရွိေနတဲ့ ပလိုင္းႀကီးေတြထဲက ထြက္ခြင့္မရၾကပါဘူး။ စစ္တပ္ေတြ ေနာက္က လိုက္လာႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ စိုးရိမ္ပူပန္ခ်က္ေတြေၾကာင့္ သူတို႔ေလးေတြဟာ ေန႔ေန႔ညည ပလိုင္းႀကီးေတြထဲမွာပဲ အိပ္၊ ပလိုင္းႀကီးေတြထဲမွာပဲ စားေသာက္ေနထိုင္ၿပီး လိုက္ပါၾကရတာပါ။ 

လႈပ္မရ၊ ရွားမရ ပူအိုက္ေလာင္ၿမိဳက္လြန္းလို႔ ကေလးသဘာဝအရ ငိုေႂကြးၾကျပန္ေတာ့လည္း သူတို႔ရဲ႕ငိုသံေၾကာင့္ ဒုကၡေရာက္မွာစိုးရိမ္တဲ့အတြက္ လမ္းျပေတြ၊ မိဘေတြက သူတို႔ေလးေတြကို ဘာမီတြန္ေဆးျပားေတြ တိုက္ၾကပါတယ္။ ပလိုင္းႀကီးေတြထဲ ေခၽြးေတြ၊ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ လံုးေထြးစီးကပ္ၿပီး ႏြမ္းဖတ္ေနတဲ့ ကေလးေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးေတြကို ျမင္ရတာနဲ႔တင္ သူတို႔လာရတဲ့လမ္း ဘယ္ေလာက္ ၾကမ္းတမ္းခက္ထန္တယ္ဆိုတာ သိသာပါတယ္။ 

ရြာေတြ၊ အိမ္ေတြရွိရက္နဲ႔ ဥယ်ာဥ္ျခံေတြ၊ ေတာင္ယာေတြရွိရက္နဲ႔ ေတာေတြေတာင္ေတြထဲ အသက္လု ေျပးလြားေနရ။ လႈပ္မရ ရွားမရတဲ့ ပလိုင္းႀကီးထဲမွာ ဒုကၡငရဲက်သလို ခံစားၿပီး ငတ္ငတ္ျပတ္ျပတ္နဲ႔ လိုက္ပါေျပးလြားေနရတဲ့ ဖိုးမူေလး(သမီးေလး)တဦးရဲ႕ အေတြးထဲကို က်မ ပူးဝင္ခိုကပ္ၿပီး ပလိုင္းအိမ္ ကဗ်ာေလးကို ေရးခဲ့ပါတယ္။ 

ပလိုင္းအိမ္ 

ဒီပလိုင္းႀကီးထဲမွာ 
ဖိုးမူ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ေနရမွာလဲ။ 

ပလိုင္းႀကီးထဲမွာ အိပ္ 
ပလိုင္းႀကီးထဲမွာ စား 
ပလိုင္းႀကီးထဲမွာပဲ ေန႔ေရာညပါ ေနေနရတယ္။ 

ဒီပလိုင္းႀကီးကို 
ထမ္းပိုးထားရတဲ့ အပါးကိုလည္း သနားလွပါၿပီ။ 

အမိုးနဲ႔ ေဒးခြားကိုလည္း သနားတာပဲ။ 

အပါးရဲ႕ပုဆိုးစုတ္နဲ႔ သိုင္းပိုးထားတဲ့ 
အမိုးရင္ခြင္ထဲက ေဒးခြားက 
သူ႔ လက္ကေလးတဖက္ကို ေျမာက္ေျမာက္ျပတယ္ 
သူလည္း ေကြးေကြးေလးေနရတာ ေညာင္းလွၿပီတဲ့။ 

ေတာင္ေတြတက္တိုင္း
ေခၽြးေတြ ၿဖိဳင္ၿဖိဳင္က်တဲ့ 
အမိုးကိုလည္း မၾကည့္ရက္ဘူး။ 

ဖိုးမူတို႔ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ေျပးေနရဦးမွာလဲ။ 
ထမင္းခ်ည္းသက္သက္က ခုနစ္ရက္။ 
မႈိတလွည့္ မွ်စ္တလွည့္က ရွစ္ရက္။ 
ဝဥနဲ႔ ေႂကြးဥက သံုးေလးရက္ 
အခုေတာ့ ငွက္ေပ်ာသီးနဲ႔ ငွက္ေပ်ာပင္ 
အဲဒီအပင္ေတြ ကုန္သြားရင္ 
ဖိုးမူတို႔ ဘယ္လို အသက္ရွင္မလဲ။ 

ပလိုင္းအိမ္ထဲမွာ 
ဖိုးမူတို႔ ရြာ 
ဖိုးမူတို႔ ေတာင္ယာ 
ဖိုးမူတို႔ကို ရန္ရွာတဲ့ 
စစ္သားေတြအေၾကာင္းကို ေတြးေနမိတယ္။ 

အဲဒီစစ္သားေတြဟာ 
ဖိုးမူတို႔ရဲ႕ ေတာင္ယာဆန္ကို စားတယ္ 
အသီးအႏွံေတြကို စားတယ္ 
ၾကက္ေတြ၊ ဝက္ေတြကို စားတယ္ 
သူတို႔ သြားခ်င္တဲ့ေနရာ 
သူတို႔ ေနမေကာင္းတဲ့အခါလည္း 
အပါးတို႔ပဲ ထမ္းပို႔ေပးခဲ့တယ္ေလ။ 

အဲဒီစစ္သားေတြကပဲ 
ဖိုးမူတို႔ရြာကို ဖ်က္တယ္ 
ေတာင္ယာကို ဖ်က္တယ္ 
ဥယ်ာဥ္ကို ဖ်က္တယ္ 
ဖိုးမူတို႔အားလံုးကိုလည္း သူတို႔ပဲ ရန္ရွာတယ္။ 

ဖိုးမူ နားမလည္ေတာ့ဘူး အပါးရယ္ 
ဖိုးမူတို႔မွာ အိမ္ရွိရက္နဲ႔ 
ပလိုင္းႀကီးထဲမွာပဲ အိပ္ 
ပလိုင္းႀကီးထဲမွာပဲ စား 
ပလိုင္းအိမ္ထဲမွာ 
ဖိုးမူ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ေနရဦးမွာလဲ။ 

အဲ့ဒီ ကဗ်ာေလးကိုေရးၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ပလိုင္းအိမ္နဲ႔ လူ႔အခြင့္အေရး ကဗ်ာမ်ားဆိုတဲ့ စာအုပ္ကို မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲႈ ပံ့ပိုးကူညီမႈမ်ားနဲ ့ က်မ ထုတ္ေဝခဲ့ပါတယ္။ ကဗ်ာစာအုပ္ မ်က္ႏွာဖံုးပံုကေတာ့ ပလိုင္းႀကီးတခုထဲ ေခၽြးသံေတြ တရြဲရြဲနဲ ့ ငိုမဲ့မဲ့ သမီးေလးရဲ႕ပံုပါ။ ဖိုးမူေလးရဲ႕ ႏြမ္းႏြမ္းဖတ္ဖတ္ မ်က္ႏွာေလးကိုျမင္ရတိုင္း နာနာက်င္က်င္နဲ႕ က်မ ေၾကကြဲရပါတယ္။ 

ပလိုင္းအိမ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ပိုေၾကကြဲခဲ့ရတာကေတာ့ က်မ ညီမ အငယ္ဆံုးေလး ျပန္ၿပီးေျပာျပတဲ့ က်မတို႔ရဲ႕ ဘဝအပိုင္းအစတခုပါ။ က်မရဲ႕ ပလိုင္းအိမ္ ကဗ်ာစာအုပ္ေလးထြက္ၿပီးတဲ့ ေနာက္တေန႔မွာပဲ ဒုကၡသည္စခန္းတခုမွာေနတဲ့ က်မ ညီမ အငယ္ဆံုးေလး က်မဆီကို ေရာက္လာပါတယ္။ စာဖတ္ဝါသနာပါတဲ့ ညီမေလးကို က်မရဲ႕ ကဗ်ာစာအုပ္ေလးကိုေပးေတာ့ မ်က္ႏွာဖံုး ဓာတ္ပံုေလးကို သူ အၾကာႀကီး စိုက္ၾကည့္ေနတာကို က်မ သတိထားမိပါတယ္။ 

ညီမက သူစိတ္ဝင္စားတဲ့ အေၾကာင္းအရာအေပၚမွာ ဒီလိုပဲ အခ်ိန္္ေပးတတ္တာမို႔ က်မလည္း သူ႔ကို ဘာမွ မေမး မေျပာေတာ့ပဲ လုပ္စရာရွိတဲ့ အလုပ္ေတြကိုသာ လုပ္ေနခဲ့ပါတယ္။ ညီမေလးနဲ႔ က်မဟာ ဆယ္စုႏွစ္ ၂ စုနီးပါးၾကာမွ ျပန္လည္ဆံုေတြ ့ရသူေတြမို ့ အေျပာအဆို၊ အေနအထိုင္ အစစအရာရာမွာ အေတာ္ေလးစိမ္းပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ က်မဘက္က ပိုစိမ္းတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ 

မိဘ ေမာင္ႏွေတြနဲ႔ကြဲကြာၿပီး ႀကီးျပင္းရတဲ့ က်မက သူတို႔အားလံုးကို စိတ္အနာႀကီးနာၿပီး စိမ္းစိမ္းကားကားရွိတယ္လို႔ ေျပာရင္ ပိုမွန္ပါတယ္။ စစ္ပြဲေတြေၾကာင့္ အက်ဳိးက်ဳိးအေၾကေၾက ျဖစ္ခဲ့ရတဲ့ က်မတို႔မိသားစုအေၾကာင္းကို ျပန္လည္ သိခြင့္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ...

“ငါထင္သလို ငါ့အေပၚ သူတို႔ ရက္စက္ခဲ့တာ မဟုတ္ပါလားလို႔ က်မ အျမင္မွန္ရခဲ့ေသာ္ျငားလည္း ဆယ္စုႏွစ္ ၂ ခုၾကာ ေဝးကြာခဲ့ရတဲ့ ေသြးကေတာ့ ယေန႔ထက္တိုင္ ေအးေနတုန္းပဲလို႔ ဆိုရမွာပါ။ ညီမေလးကေတာ့ အမဆိုတဲ့ သံေယာဇဥ္နဲ႔ က်မကို ခင္တြယ္ရွာပါတယ္။ က်မကေတာ့ က်မရဲ႕ မ်ားေျမာင္လွတဲ့ အလုပ္ေတြကိုသာ ဦးစားေပးခဲ့ၿပီး ညီမေလးနဲ႔ ခပ္စိမ္းစိမ္းပဲ ေနခဲ့ပါတယ္။ တကယ္တမ္းကေတာ့ က်မရဲ႕ ရင္ထဲကအနာေတြ ယေန႔ထက္ထိ မက်က္ႏိုင္ေသးတာေၾကာင့္လည္း သူ႔အေပၚ စိမ္းေနခဲ့တာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ 

ညီမေလးက က်မလို ခံစားခ်က္မျပင္းသလို က်မထက္လည္း ပိုရင့္က်က္တယ္လို႔ ဆိုရမလားပဲ။ က်မ မ်က္ႏွာရိပ္ မ်က္ႏွာကဲကို အျမဲၾကည့္တတ္တယ္။ ႏိုင္ငံေရး၊ လူမႈေရးေတြနဲ႔ က်မ အလုပ္မ်ားေနသလား၊ ခရီးစဥ္ေတြ၊ သတင္းကိစၥေတြ၊ စာကဗ်ာကိစၥေတြနဲ႔ က်မ ဝန္ပိေနသလားဆိုတာကို အကဲခတ္ၿပီးမွ ေျပာသင့္တာကိုေျပာ၊ သူ႔ရင္ထဲ သိမ္းစရာရွိ သိမ္းဆည္းၿပီး သိုသိုဝွက္ဝွက္ ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္း ေနတတ္သူပါ။ 

အဲဒီညကေတာ့ မွတ္မွတ္ရရပါပဲ။ လကလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးသာတယ္။ အိပ္ခန္းတံခါးကို ဖြင့္ထားေတာ့ အိ္ပ္ခန္းတခုလံုးကို လေရာင္က အျပည့္အဝ ေနရာယူထားတယ္။ က်မ အိပ္ယာထဲဝင္ေတာ့ က်မထက္ အိပ္ယာဝင္ေစာတဲ့၊ ေစာေစာအိပ္တတ္တဲ့ ညီမေလး မအိပ္ေသးတာကို ေတြ႔လိုက္ရေတာ့ က်မ အေတာ္ အံ့ၾသသြားတယ္။ 

မအိပ္ေသးဘူးလားလို ့ က်မ ေမးေတာ့ သူက အိပ္လို႔မရဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ “လက အရမ္းသာတယ္၊ ငါလည္း အိပ္ရမွာ ႏွေမ်ာတယ္” လို ့သူ႔ကို ေျပာေတာ့ သူက က်မကို “ေနာခိုင္ကို ေျပာျပစရာ တခုရွိတယ္” လို႔ ေျပာပါတယ္။ “ဘာေျပာမွာလဲ ေျပာေလ”လို ့ က်မေျပာေတာ့ သူ ေတာ္ေတာ္နဲ ့စကားမစပဲ ၿငိမ္ေနတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာမွ “ေနာခိုင္ ကဗ်ာစာအုပ္ထဲက ပလိုင္းထဲက ေကာင္မေလးေလ”လို႔ ေျပာၿပီး သူ ျပန္ၿငိမ္သြားတယ္။ “အဲဒီကေလးက ငါ သံလြင္ သြားတုန္းကေတြ႔ခဲ့တာ အဲဒီတေခါက္သြားတုန္းက နင္ မပါဘူး ” ညီမေလးက က်မ ဒုကၡသည္စခန္းေတြ သြားတိုင္း၊ ေတာထဲေတြသြားတိုင္း လိုက္ပါတတ္သူမို ့ သူ မပါပဲသြားတဲ့ ခရီးကရလာတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို သူ ေမးေတာ့မယ္အထင္နဲ႔ က်မ ေျပာလိုက္တာပါ။ 

သူက က်မ ေျပာတာကို ၿငိမ္ၿပီး နားေထာင္ၿပီးမွ က်မကို စကား ျပန္စတယ္။ “ေနာခိုင္ သိလား။ က်မတို႔ ငယ္ငယ္တုန္းကလည္း အမိုးတို႔ အပါးတို႔က က်မတို႔ကို ပလိုင္းထဲထည့္ၿပီး ေျပးၾကရတာ၊ အဲဒီအေၾကာင္းေတြကို အေမက က်မကို ခဏခဏ ေျပာျပဖူးတယ္”။ 

ညီမေလးရဲ႕စကားကိုၾကားေတာ့ က်မရဲ႕ႏွလံုးခုန္သံေတြ ျမန္လာပါတယ္။ ေတာ္လွန္ေရးနယ္ေျမမွာ ေမြးခဲ့တာခ်င္းတူေပမယ့္ ညီမေလးက က်မထက္ ဆင္းရဲဒုကၡပိုၿပီးခံခဲ့ရတာကို က်မ သိတယ္။ ေတာ္လွန္ေရးလုပ္တဲ့ အေဖနဲ႔ အေဖနဲ႔အတူရွိတဲ့ အေမ၊ အေမနဲ႔ အနီးကပ္ရွိခဲ့တဲ့ ညီမေလးက က်မတို႔ရဲ႕မိသားစုအေၾကာင္း၊ ေတာ္လွန္ေရး မိသားစုေတြရဲ႕အေၾကာင္းကို က်မ ထက္ ပိုသိပါတယ္။ က်မရဲ႕ငယ္ဘဝ အစိတ္အပိုင္းတခ်ဳိ႕ေတာင္မွ ညီမေလးဆီက က်မ ျပန္ၿပီး ၾကားရတာပါ။ အခုလည္း က်မတို႔ရဲ႕ ငယ္ဘဝ တစိတ္တေဒသကို ညီမေလး ေျပာျပေနျပန္္ၿပီ။ 

“စစ္တပ္ေတြ တက္လာလို႔ အမိုးတို႔ေျပးရရင္ စားအိုးစားခြက္ေတြကို တႏိုင္တပိုင္သယ္ပိုးၿပီး ေျပးရတာတဲ့” “ငယ္ေသးတဲ့ လမ္းအေဝးႀကီး မေလွ်ာက္ႏိုင္တဲ့ က်မတို႔ကိုလည္း ပလိုင္းႀကီးေတြထဲထည့္ၿပီး ေျပးရတာတဲ့” “အဲဒီလို ေျပးရလႊားရၿပီဆိုရင္ ေနာခိုင္က အရမ္းအငိုသန္တာပဲလို႔ အေမက က်မကို ေျပာဖူးတယ္”။ 

ညီမေလး ေျပာတာဟုတ္မွာပါ။ က်မ အငိုသန္ခဲ့လို႔ပဲ ညီမေလးတို႔နဲ႔ က်မ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကြဲကြာခဲ့ရတာ။ ဒီစကားကို အမိုးလည္း က်မကို ေျပာျပဖူးတယ္။ “နင္ငယ္ငယ္က အရမ္းအငိုသန္ေတာ့ နင့္အေဖ သိပ္စိတ္ညစ္တယ္၊ ရန္သူေတြကလည္း နီးလာၿပီ၊ နင္ကလည္း ဘာေကၽြးေကၽြး အငို မတိတ္ဘူး၊ နင္ငိုေတာ့ ပုန္းရခိုရတာ မလံုျခံဳေတာ့ဘူး၊ နင့္အေဖက နင့္ေၾကာင့္ သူ႔ရဲေဘာ္ေတြ ဒုကၡေရာက္မွာ အရမ္းစိုးရိမ္တာပဲ” တဲ့။ 

ဒီစကားကို ၾကားရတုန္းက က်မ အေဖ့ကို အရမ္းစိတ္နာတာပဲ။ က်မထက္ အေဖက သူ႔ ရဲေဘာ္ေတြကို ပိုခ်စ္ခဲ့တယ္ဆိုၿပီး အေဖ့ကို က်မ စိတ္နာတယ္။ က်မကို အေဒၚေတြနဲ႔ေပးပစ္ခဲ့တဲ့ အမိုးကို က်မ စိတ္နာတယ္။ က်မအေပၚ ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္မရွိတဲ့ ေမာင္ႏွမေတြကို က်မ စိတ္နာခဲ့တယ္။ က်မကို မိသားစုေတြနဲ႔ကြဲကြာေအာင္ ဖန္တီးခဲ့တဲ့ စစ္ပြဲေတြကို က်မ စိတ္နာတယ္။ 

ေတာ္လွန္ေရးနယ္္ေျမကို ျပန္ေရာက္ၿပီး ေတာ္လွန္သူေတြနဲ႔ လက္ပြန္းတတီးရွိခဲ့၊ ေတာ္လွန္သူေတြရဲ႕ ဘဝအေထြေထြကို ခံစားနားလည္ခဲ့တာေတာင္မွ မိဘ၊ ေမာင္ႏွမေတြအေပၚ နာက်ည္းခဲ့တဲ့ က်မရဲ႕ နာက်ည္းစိတ္ေတြကေတာ့ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ေလ်ာ့ပါးမသြားခဲ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္မို႔ပဲ ထင္ပါတယ္။ က်မ အေဖ ေတာ္လွန္ေရးသမားႀကီးျဖစ္တာကို က်မ ဂုဏ္ယူတတ္ခဲ့ေပမယ့္ အေဖ ဆံုးတယ္ဆိုတဲ့ သတင္းကိုၾကားရတဲ့ က်မ မ်က္ရည္တစက္မွ မက်ခဲ့ဘူး။ 

၁၁ လ သမီးအရြယ္ထဲက ကြဲကြာခဲ့ၿပီး အေဖဆံုးတဲ့အခ်ိန္အထိ တခါမွ ျပန္ေတြ႔ခြင့္မရတဲ့ အေဖဆုိသူတေယာက္ရဲ႕ပံုရိပ္ကို က်မ စိတ္မွန္းနဲ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ပံုေဖာ္ၾကည့္ခဲ့ေပမယ့္ က်မ မ်က္လံုးအိမ္မွာ ဘယ္လိုမွ အေဖ့ပံုရိပ္ မထင္ခဲ့ဘူး။ အေမနဲ႔ ေမာင္ႏွမေတြေျပာတဲ့ အေဖ့ရဲ႕ပံုရိပ္။ အေဖ့ ညီအကိုေတြေျပာတဲ့ အေဖ့ပံုရိပ္။ အေဖ့ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြ ေျပာတဲ့ အေဖ့ပံုရိပ္ကို ပံုေဖာ္ရတာဟာ က်မအတြက္ေတာ့ မ်က္မျမင္ပုဏၰား ၆ ေယာက္ ဆင္ႀကီးတေကာင္ကို ပံုေဖာ္တာထက္ ပိုခက္ခဲပါတယ္။ က်မက မ်က္ေစ့ျမင္ေပမယ့္ က်မ မျမင္ရတဲ့ အေဖ့ပံုရိပ္က က်မအျမင္အာ႐ံုထဲမွာ ပီပီျပင္ျပင္ ထင္မလာခဲ့ဘူး။ 

အေဖ က်မကို ခ်စ္ေတာ့ ခ်စ္ခဲ့တယ္လို႔ က်မ ထင္တယ္။ 

အဲ့ဒီညကလည္း ပလိုင္းႀကီးတခုထဲမွာ က်မကိုယ္ က်မ ထည့္ၾကည့္တယ္။ ညီမေလးကို ထည့့္ၾကည္တယ္။ က်မ အေဖဆိုသူ ေတာ္လွန္္ေရးသမားႀကီးက က်မနဲ႔ ညီမေလးကိုထမ္းပိုးၿပီး ေျပးလြားေနတဲ့ပံုကို က်မ ပံုေဖာ္ၾကည့္မိတယ္။ မ်က္ရည္စီးေခ်ာင္းေတြၾကားမွာ အေဖဆိုသူရဲ႕ ပံုရိပ္ဝိုးတဝါးက က်မရဲ႕ ႏိုးတဝက္အိပ္မက္ေတြကို သိမ္းယူသြားခဲ့ပါတယ္။ 

ပလိုင္းကို အိမ္လုပ္ၿပီးေနရတဲ့သူေတြရဲ႕ သက္တမ္းဟာ က်မ အသက္နဲ႔ တြက္ရင္ေတာင္မွ ႏွစ္ေပါင္း ၅၀ ေက်ာ္ခဲ့ပါၿပီ။ က်ဳိးေၾကခဲ့ရတဲ့ ဘဝေတြကေတာ့ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာ ခ်ီခဲ့ၿပီေပါ့။ ယေန႔ခ်ိန္ထိ တိုက္ပြဲသံေတြ က်မတို႔ ၾကားေနရတုန္း။ ပလိုင္းကို အိမ္လုပ္ၿပီး အသက္လုေျပးေနတဲလူေတြ မနားတမ္းေျပးေနရတုန္းပါ။ စစ္ပြဲေတြ ရွိေနသေရြ႕ ဘဝေပါင္းမ်ားစြာ တစစီ က်ဳိးေၾကေနရဦးေတာ့မွာပါ။ ။ 

ေမလ ၁၁၊ ၂၀၀၉ 

  

No comments: