Monday, September 22, 2014

နရသိန္ထဲက စိတ္ေျဖသီခ်င္း (ခင္ၿငိမ္းသစ္)

ေထာင္(သို႔မဟုတ္) နရသိန္ထဲမွာေနရတဲ့အခ်ိန္မွာ ေပ်ာ္တဲ့လူဆိုတာ မရွိပါဘူး။ အားလံုးဟာ အထီးက်န္တဲ့ ေဝဒနာ၊ စိုးရိမ္ထိတ္လန္႔မႈေတြ အပါအဝင္ ခံစားခ်က္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိၾကပါတယ္။ က်မ ထင္ပါတယ္၊ လူ႔အခြင့္အေရး အျပည့္အဝေပးထားတဲ့ ေနာ္ေဝႏိုင္ငံက ေထာင္ေတြထဲမွာေနရရင္ေတာင္ ေပ်ာ္ဖို႔မလြယ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ေထာင္က်ခဲ့သူေတြကေတာ့ မေပ်ာ္ရင္ ေပ်ာ္ေအာင္ေနခဲ့ၾကပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ အသက္ရွင္သန္မႈေနထိုင္လိုတဲ့ ဆႏၵေတြေၾကာင့္ ကိုယ့္ဘဝရဲ႕ လက္ငင္းအခက္အခဲေတြကေန ခဏေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ ထြက္ေျပးလို႔ရေအာင္လို႔ အလြယ္ကူဆံုးအျဖစ္ စိတ္ေျဖသီခ်င္းေတြကို သီဆိုတတ္ၾကပါတယ္။ 

က်မတို႔ ေထာင္မက်ခင္ ၁၉၉၃ ခုႏွစ္က ပထမအသုတ္ ေထာင္ကေနလြတ္လာတဲ့ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြက ၁၉၉၀ ခုႏွစ္က ေထာင္တြင္းတိုက္ပြဲတစ္ခုျဖစ္ေတာ့ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြဘက္က တိုက္ပြဲေၾကညာတဲ့အေနနဲ႔ “ကမာၻမေၾကဘူး” သီခ်င္းကိုဆိုၾကတဲ့အေၾကာင္း ေျပာျပၾကပါတယ္။ အာဏာပိုင္ေတြဘက္ကလည္း ဒီတိုက္ပြဲကို ႏွိမ္ႏွင္းတဲ့အခါမွာ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြကို ပံုစံထိုင္ခိုင္းၿပီး ႐ိုက္ႏွက္ညႇဥ္းပမ္းပါတယ္။ ဒီလို႐ိုက္တဲ့ ႏွက္တဲ့ အသံေတြ၊ ေအာ္ဟစ္သံေတြ၊ ညည္းျငဴသံေတြ အျပင္က မၾကားရေအာင္လို႔ ေထာင္ဘူးဝေတြမွာ “စာဥေရ၊ ငါ အေရာက္ျပန္ခဲ့မွာ” ဆိုတဲ့ သီခ်င္းကို ဖြင့္ခဲ့ပါတယ္။ 


အဲဒီ့အခ်ိန္က ကိုယ္တိုင္ေထာင္မက်ဘူးေသးေတာ့ သီခ်င္းဆိုၿပီးဆႏၵျပသူေတြရဲ႕ ခံစားခ်က္အစစ္ကို ေသခ်ာမသိခဲ့ပါဘူး။ သူတို႔ေျပာေနတဲ့အေၾကာင္းကို ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္အျဖစ္ နားေထာင္ေနခဲ့ပါတယ္။ အျပင္မွာ မိသားစုက်န္ခဲ့တဲ့ အိမ္ေထာင္သည္ေတြက စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ “ရာသီေျပာင္းခ်ိန္” သီခ်င္းကိုဆိုၾကတဲ့ အေၾကာင္း ေျပာေတာ့ အေတာ္ႏုတာပဲလို႔ ရယ္ေမာ ေနာက္ေျပာင္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ 

 ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ က်မတို႔ကိုယ္တိုင္ေထာင္က်ေတာ့မွ စိတ္ခံစားမႈရဲ႕ထြက္ေပါက္အျဖစ္ သီခ်င္းဆိုတတ္ၾကပါလားဆိုတာကို ခံစားသိရွိတာပါ။ ၁၉၉၅ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၅ ရက္ေန႔က ညေန ၅ နာရီမွာ က်မနဲ႔ ေအးေအးမိုး အင္းစိန္ေထာင္ကို ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ က်မတို႔ကို မ/ခ်ဳပ္ေဆာင္ အေရွ႕က တိုက္္ခန္းထဲထည့္ၿပီး တံခါးပိတ္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာက်မတို႔ စိတ္ထဲေတာ္ေတာ္ မတင္မက် ခံစားရပါတယ္။ စစ္ေၾကာေရးမွာ ၃ ရက္ေလာက္ ဘာမွမစားရတဲ့အျပင္ ေထာင္ကိုေရာက္တဲ့အခ်ိန္ကလည္း ေထာင္ထဲမွာ ညေနထမင္းေဝၿပီးခ်ိန္ျဖစ္လို႔ ထမင္းမက်န္ေတာ့ပါဘူး။ ေထာင္ဝန္ထမ္းတစ္ဦးက လိုက္ေတာင္းေပးေပမယ့္လည္း ထမင္းမရတာေၾကာင့္ အဲဒီ့ေန႔က ညစာ ထပ္မံငတ္ျပန္ပါတယ္။ 

အခန္းထဲမွာလည္း အေပါ့အေလးသြားဖို႔ အင္တံု ခပ္ျပန္႔ျပန္႔ႏွစ္လံုး ထားေပးထားပါတယ္။ ပဲ့ရြဲ႕ထြက္ေနတဲ့ သင္ဖ်ာၾကမ္း ၂ ခ်ပ္နဲ႔၊ အကြက္ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ေပပြေနတဲ့ ျခံဳေစာင္ ၂ ထည္လာေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ့ပစၥည္းေတြကိုၾကည့္လိုက္ က်မနဲ႔ေအးမိုး တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္လိုက္နဲ႔ စိတ္ပ်က္ေနၾကပါတယ္။ ခဏေနေတာ့ ေထာင္ဝန္ထမ္းက တံခါးသံတိုင္ေခါက္ၿပီး မံုဖက္ထုပ္ ေလးထုပ္ လာေပးပါတယ္။ က်မတို႔ရဲ႕ သီးခံႏိုင္စြမ္းကုန္သြားပါၿပီ၊ ေထာင္ဆိုတာ ဆိုးရြားတယ္လို႔သိေပမယ့္ တကယ္လက္ေတြ႕ၾကံဳတဲ့အခါမွာ ခံႏိုင္ရည္မရွိတာေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ရင္ထဲ အသည္းထဲကေန လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲဆိုမိတာက ထူးအိမ္သင္ရဲ႕ “အေမ့အိမ္သီခ်င္း” ကို ေပါက္ေပါက္ကြဲကြဲ ေအာ္ဆိုမိလို႔ ဝန္ထမ္းကေျပးလာၿပီး သီခ်င္းမဆိုဖို႔နဲ႔ ပုတီးစိပ္ေနပါလားဆိုၿပီး က်မတို႔အတြက္ စိတ္ပုတီးတစ္ကုံး လာေပးပါတယ္။ 

ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၂၇ ရက္ ေန႔လည္ ၃ နာရီလာက္မွာ က်မတို႔ ၂ ေယာက္ရဲ႕ အခန္းတံခါးမွာေဖာက္ထားတဲ့ ၂ ေပ ပတ္လည္ေလာက္ရွိၿပီး သံဇကာကာထာတဲ့ အေပါက္ေလးကို အလံုလာပိတ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲလို႔ေမးေတာ့လည္း မေျဖပါဘူး။ ခဏေနေတာ့ က်မတို႔ရဲ႕ တစ္ခန္းေက်ာ္ကေန သီခ်င္းဆိုသံ ထြက္လာပါတယ္။ ေအးခ်မ္းေမ သီဆိုထားတဲ့ “စာမ်က္ႏွာ” သီခ်င္းကို ဆိုပါတယ္။ သူ႔သီခ်င္းသံကိုၾကားလိုက္ေတာ့ က်မတို႔ သိလိုက္ပါၿပီ၊ ဒါ ခ်ဳိႏြယ္ဦး (ဗမာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာ ေက်ာင္းသားမ်ားသမဂၢအဖြဲ႔ဝင္) ပါ။ ဒါေၾကာင့္ က်မတို႔ကလည္း က်မတို႔ေရာက္ေနမွန္းသိေအာင္လို႔၊ ခ်ဳိႏြယ္ အားမငယ္ရေလေအာင္ အေမ့အိမ္သီခ်င္းဆိုၿပီး ရွိေၾကာင္းေျပာၾကပါတယ္။ 

ေနာက္တစ္ေန႔က်ေတာ့ ဟသၤာတထြန္းရင္ရဲ႕ သီခ်င္းသံကို ထပ္ဆိုပါတယ္။ ခ်ဳိႏြယ္ကေတာ့ ဘယ္ ဟသၤာတထြန္းရင္ ဆိုပါ့မလဲ၊ ၿပီးေတာ့ ခ်ဳိႏြယ့္အသံနဲ႔လည္း မတူပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေနာက္တစ္ေယာက္ေတာ့ ေရာက္ေနၿပီဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္၊ ကိုေအာင္ေဇယ်ကို လက္ခံထားတဲ့ အိမ္ရွင္အမကိုပါ ဖမ္းလာတာကိုး။ အဲဒီ့အခ်ိန္က က်မတို႔ စူးစူးနစ္နစ္ခံစားၿပီးဆိုတဲ့ သီခ်င္းထဲမွာ ကိုမြန္းအာင္ ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္မွာေရးစပ္သီဆိုတဲ့ “ဧည့္ဆိုး” သီခ်င္းလည္း ပါပါတယ္။ တကယ္ပါပဲ က်မတို႔ကို ဧည့္ဆိုးက ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္လာခဲ့တာကိုး။ 

ဒီလိုနဲ႔ က်မတို႔ ေလးေယာက္ရဲ႕ ဆက္သြယ္ေရးဟာ သီခ်င္းဆိုၾကတာပါပဲ။ ဘယ္သူ ဘာျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကိုသိရေအာင္ သီခ်င္းေတြနဲ႔ အခ်က္ျပပါတယ္။ ၃ ပတ္ေလာက္အခ်ဳပ္ခံရၿပီးေတာ့ အဲဒီ့အမႀကီး ျပန္လြတ္သြားလို႔ က်မတို႔ ၃ ေယာက္ထဲပဲ က်န္ပါေတာ့တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ၁၉၉၅၊ ေမလဆန္းမွာ က်မတို႔ ၉ ေယာက္ အမႈတြဲေတြျဖစ္တဲ့ ကိုေအာင္ေဇယ်၊ ကိုမိုးေမာင္ေမာင္၊ ကိုေမာင္ေမာင္ဦး၊ ကိုတင္ထြန္းဦး၊ မိုးျမတ္သူ၊ ကိုထိုက္၊ ခ်ဳိႏြယ္ဦး၊ ေအးေအးမိုးနဲ႔ က်မတို႔ကို ၁၉၅၀ ျပည့္ႏွစ္ အေရးေပၚအက္ဥပေဒ ၅(ည)နဲ႔ ေထာင္ ၇ ႏွစ္ခ်ခဲ့ပါတယ္။ 

အဲဒီ့ညကေတာ့ က်မတို႔ ၃ ေယာက္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ အားေပးတဲ့အေနနဲ႔ စကားေတြ လွမ္းေျပာလိုက္၊ ခိုင္ထူးရဲ႕ “အိမ္အလြမ္း” ကိုဆိုလိုက္နဲ႔ ေနခဲ့ၾကပါတယ္။ အဓိကက က်မတို႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ စိုးရိမ္တာထက္ က်မတို႔ရဲ႕ မိခင္ေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ား စိတ္ပူေနမလဲဆိုတာကို ေတြးမိေနၾကတာပါ။ ခ်ဳိႏြယ္ဦးကလည္း က်မ္းမာေရး သိပ္မေကာင္းတဲ့သူပါ။ ေအးေအးမိုးရဲ႕အေမက ေအးမိုးကို အရမ္းအားကိုးၿပီး သူ႔အခ်စ္ဆံုးသမီးျဖစ္ေလေတာ့ ေထာင္က်သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ေအးမိုးအေမ ငိုပါတယ္။ က်မအေမကေတာ့ က်န္းမာေရးမေကာင္းလွတဲ့ဖခင္ကို သမီးလုပ္သူ ေတြ႔ခြင့္ရပါေတာ့မလားဆိုတဲ့ စိုးရိမ္စိတ္ေတြရွိေနတယ္ ထင္ပါရဲ႕။ က်မလက္ကိုကိုင္ၿပီး “ေဖေဖေတာ့ သိပ္စိတ္ထိခိုက္သြားမွာ” လို႔ ေျပာရွာပါတယ္။ က်မတို႔ရဲ႕ဝမ္းနည္းစိတ္ေတြနဲ႔သီဆိုတဲ့ “အိမ္အလြမ္း” သီခ်င္းေၾကာင့္ အေဆာင္ထဲက အခ်ဳပ္သူတစ္ခ်ဳိ႕ငိုၾကတယ္လို႔ က်မတို႔ ေနာက္မွျပန္သိရပါတယ္။ 

က်မတို႔ေထာင္က်ၿပီးေတာ့ မ/က်တိုက္ကို အပို႔ခံရပါတယ္။ မက်တိုက္မွာေရာက္ႏွင့္ေနတာက စာေရးဆရာမ ေဒၚစန္းစန္းႏြဲ႔ (သာယာဝတီ)နဲ႔ သူ႔သမီး ျမတ္မိုမိုတို႔ပါ။ က်မတို႔ ၃ ေယာက္ ေရာက္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားအင္အားတိုးၿပီး ၅ ေယာက္ ျဖစ္သြားပါတယ္။ အန္တီစန္းက သီခ်င္းလည္း ဝါသနာပါသူဆိုေတာ့ က်မတို႔ကို “စမ္းေရ” သီခ်င္း သင္ေပးပါတယ္။ အင္မတန္ဆိုလို႔ေကာင္းၿပီး စိတ္ညစ္ရင္ အားပါးတရဆိုလို႔ ေကာင္းပါတယ္။ 

အဲဒီ့အခ်ိန္က ေထာင္ပိုင္က ဦးသာဦးပါ။ ဦးသာဦးက မူရင္းစိတ္သေဘာထားေကာင္းသူျဖစ္လို႔ က်မတို႔ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြအေပၚမွာလည္း သူႏိုင္သမွ် သက္သာေအာင္ထားေပးပါတယ္။ ေထာင္ရဲ႕သတ္မွတ္ခ်က္အရ က်မတို႔ကို ပိတ္ေလွာင္ထားတဲ့ အခန္းထဲကေန တစ္ေန႔ကို တစ္နာရီခြဲ ထြက္ခြင့္ေပးထားေပမယ့္ ဝန္ထမ္းနဲ႔ ညာညႇိလို႔ရရင္ တစ္ေန႔ကို ၃ နာရီေလာက္ေတာ့ ထြက္ခြင့္ရပါတယ္။ ေထာင္ပိုင္ရဲ႕ စိတ္သေဘာထားအေပၚလိုက္လို႔ ဝန္ထမ္းေတြနဲ႔ ညာညႇိရတာ မခက္ခဲတတ္ပါဘူး။ တကယ္ေတာ့ ဝန္ထမ္းေတြဆိုတာလည္း လူသားေတြပါပဲ၊ သူတို႔ကို မထိခိုက္ဘူးဆိုရင္ အက်ဥ္းသားေတြအေပၚမွာ ညႇာတာခ်င္တဲ့ စိတ္သေဘာထားေတြလည္း ရွိတတ္ၾကပါတယ္။ 

ဦးသာဦးေနာက္ ေျပာင္းလာတဲ့ေထာင္ပိုင္ေတြက သေဘာထားဆိုးၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း က်မတို႔ရဲ႕ ေန႔စဥ္ဘဝမွာ စိတ္က်ဥ္းၾကပ္မႈနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရပါတယ္။ အားလံုးထဲမွာ အဆိုးဆံုးကေတာ့ ဦးလူလွပါ၊ နာမည္ကသာ လူလွဆိုေပမယ့္ စိတ္ဓာတ္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို ဆိုးပါတယ္။ သူေထာင္ပိုင္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ေထာင္တိုင္းမွာ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြ ႏွစ္တိုးေအာင္ လုပ္ေလ့ရွိပါတယ္။ က်မတို႔တိုက္ကိုလည္း တစ္ေန႔လံုးမွ ထြက္ခ်ိန္အျဖစ္ မနက္ နာရီဝက္၊ ညေန မိနစ္ ၂၀ ပဲ ေပးပါတယ္။ 

က်မနဲ႔ ေအးမိုးတို႔ ၂ ေယာက္ဟာ ၇ ေပ×၈ ေပ ပဲရွိတဲ့ အခန္းက်ဥ္ေလးထဲမွာ တစ္ေန႔ကို ၂၃ နာရီေလာက္ေနရေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္ပင္ပန္းဆင္းရဲရပါတယ္။ ဒီၾကားထဲ ဝန္ထမ္းေတြကလည္း ေထာင္ပိုင္အလိုက် က်မတို႔ကို ၾကပ္ပါေတာ့တယ္။ တစ္ခါတစ္ရံ သိပ္စိတ္က်ဥ္းၾကပ္တဲ့အခါမ်ဳိးမွာ သီခ်င္းကို အားရပါးရ ေအာ္ဆိုတတ္ပါတယ္။ ဝန္ထမ္းေတြကေျပးလာၿပီး တိုးတိုးဆိုဖို႔ေျပာရင္ေတာ့ က်မတို႔က “လူကိုပဲေထာင္ခ်လို႔ရမယ္၊ ပါးစပ္ကိုေတာ့ ေထာင္ခ်လို႔မရဘူးဆိုေတာ့ ဘာျဖစ္လဲ” လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္ရရင္ ေနရထိုင္ရသက္သာသြားပါတယ္။ အဲဒီ့အခ်ိန္မွာ သီခ်င္းဆိုတာက အာဏာဖီဆန္ျခင္းတစ္မ်ဳိးပါ။ 

၁၉၉၇၊ ႏိုဝင္ဘာလမွာ က်မတို႔ အမ်ဳိးသမီးတိုက္ေတြက အမ်ဳိးသမီး ၁၁ ေယာက္ သာယာဝတီေထာင္ကို ေျပာင္းရပါတယ္။ အမ်ဳိးသားဘက္ကလည္း လူေတြ ရာနဲ႔ခ်ီၿပီး ေထာင္ေျပာင္းၾကပါတယ္။ ေထာင္ေျပာင္းရမယ္လို႔ သိလိုက္ကတည္းက က်မတို႔ ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ၾကတယ္။ နယ္ေထာင္ေတြကရဲ႕ထံုးစံက အင္းစိန္ေထာင္ထက္ေတာ့ ေနရတာ သက္ေသာင့္သက္သာ ရွိပါတယ္။ သာယာဝတီေထာင္ကို ေရာက္ၿပီးေတာ့မွ က်မတို႔နဲ႔အတူတူေျပာင္းလာတဲ့ ေဒၚအုန္းျမနဲ႔ မခ်ဴးတို႔လြတ္သြားလို႔ အားလံုး ၉ ေယာက္ပဲ က်န္ပါေတာ့တယ္။ 

က်မတို႔ သာယာဝတီေထာင္ေရာက္ၿပီး ၆ လေလာက္အၾကာမွာ ၄၈၂၈ အဖြဲ႔ဝင္ ကိုေအာင္ေက်ာ္မိုးတို႔က သူတို႔ကိုလႊတ္ရမယ့္ ရက္ေက်ာ္ေနတာေတာင္ လႊတ္မေပးလို႔ အစာငတ္ခံဆႏၵျပၾကပါတယ္။ သူတို႔ကို လာခ်ဳပ္ထားတဲ့ ၈ တိုက္က က်မတို႔ေနရတဲ့ အမ်ဳိးသမီးတိုက္နားမွာပါ။ သူတို႔ကို အားေပးတဲ့အေနနဲ႔ က်မတို႔အမ်ဳိးသမီးတိုက္ကလူေတြ သီခ်င္းဆိုၾကပါတယ္။ အဲဒီ့တုန္းက ထူးအိမ္သင္ကိုယ္တိုင္ေတာထဲမွာ ေရးသားခဲ့ၿပီး ကိုမြန္းေအာင္ သီဆိုတဲ့ “အေရးႀကီးၿပီ” ဆိုတဲ့ သီခ်င္းပါ။ စာသားေတြက စိတ္ဓာတ္ခြန္အား ျဖစ္ေစပါတယ္။ 

“အေရးႀကီးၿပီ ညီေနာင္အေပါင္းတို႔ ေသြးစည္းကာ ညီေစညီၾကစို႔၊ ငါတို႔ရဲ႕သမိုင္းသစ္ကို ငါတို႔ေသြးနဲ႔ ေရးခဲ့ၿပီ၊ ေသြးသစၥာလည္း ျပဳခဲ့ၿပီ… ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ဆို အသက္ကိုလည္း ဘာမထီ၊ ေသပေစ ခြပ္ေဒါင္းေသြးနဲ႔ ရဲရဲေရွ႕ကိုခ်ီ… လြတ္လပ္ခြင့္နဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ရည္၊ အဆံုးသတ္တိုက္ပြဲ ငါတို႔ႏြဲၾကမည္” ဆိုတဲ့စာသားေတြကို အားလံုး တညီတညြတ္တည္း ေအာ္ဆိုလိုက္ၾကတာ မနက္က်ေတာ့ ေထာင္ပိုင္႐ံုးခန္းကို အားလံုး တန္းစီတက္ၾကရပါတယ္။ ေထာင္ပိုင္က က်မတို႔အားလံုးကို ေလ်ာ့ရက္ ျဖတ္လိုက္ပါတယ္။ ညက်ရင္ သီခ်င္းထပ္မဆိုဖို႔ကိုလည္း မွာလိုက္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္မဆိုနဲ႔ဆိုတာကို ေထာင္ပိုင္က မရွင္းျပခဲ့သလို က်မတို႔ကလည္း ဘာေၾကာင့္ သီခ်င္းဆိုတယ္ဆိုတာကို မေျပာၾကပါ။

ေနာက္ညေရာက္ေတာ့ ထူးအိမ္သင္ရဲ႕ “ညီေလးေရ”သီခ်င္းကို အားလံုးအတူတူ ဝိုင္းဆိုၾကတာမဟုတ္ပဲ ဝိနည္းလြတ္ လူခြဲၿပီး ဆိုပါတယ္။ ေနာက္ထပ္လည္း စိုင္းခမ္းလိတ္ေရးၿပီး စိုင္းထီးဆိုင္ဆိုတဲ့ ေခတ္လူငယ္ေျခက်ေတြ သီခ်င္းကိုလည္း ဆိုၾကပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး ကိုေအာင္ေက်ာ္မိုး မဆံုးခင္ညအထိ ဆိုၾကတာပါ။ က်မတို႔ရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ ရပိုင္ခြင့္အတြက္တိုက္တဲ့ တိုက္ပြဲကို က်မတို႔ ေထာက္ခံပါတယ္၊ ျပည္သူ႔ေတြရဲ႕ ေမြးရာပါအခြင့္အေရးအတြက္ တိုက္ေနၾကတဲ့လူေတြကို ေထာက္ခံသီဆိုခဲ့တာပါ။ ကိုေအာင္ေက်ာ္မိုး ဆံုးသြားတဲ့အေၾကာင္းကိုသိရတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ကမာၻမေက်ဘူး သီခ်င္းကို နင့္နင့္နဲနဲ သီဆိုမိခဲ့ပါတယ္။ 

က်မတို႔ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြမွ ေထာင္ထဲမွာ သီခ်င္းဆိုၾကတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အျခားအမႈသည္ေတြလည္း သီခ်င္းဆိုၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆိုတဲ့သီခ်င္းအမ်ဳိးအစားေတြသာ ကြာသြားၾကတာပါ။ အိမ္မွာက်န္ခဲ့တဲ့မိသားစုကို လြမ္းလို႔၊ ကိုယ့္ရဲ႕မိုက္ျပစ္ေတြကို ေနာင္တရလို႔၊ ကိုယ့္ရဲ႕ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြကို အားေပးခ်င္လို႔ စတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ ကြာသြားလို႔သာ သီခ်င္းအမ်ဳိးအစား ကြာသြားေပမယ့္ စိတ္ရဲ႕ထြက္ေပါက္အျဖစ္ သီခ်င္းေတြကို သီဆိုတတ္ၾကတာကေတာ့ အတူတူပါပဲ။ 

လူဆုိတဲ့အမ်ဳိးက လြတ္လပ္မႈကိုသာ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ၾကပါတယ္၊ ကိုယ့္ကို ခ်ဳပ္ေနွာင္ထားတဲ့အခါမ်ဳိးမွာ တတ္ႏိုင္သမွ် ႐ုန္းထြက္တတ္ၾကေပမယ့္ လံုးဝ ႐ုန္းထြက္လို႔မရေတာ့တဲ့အခ်ိန္က်မွာသာ အခ်ဳပ္အေႏွာင္ခံၾကတာကိုး။ ဒီလို ခ်ဳပ္ေႏွာင္ခံထားရတဲ့အခ်ိန္မ်ဳိးမွာဆိုရင္ေတာ့ စိတ္ရဲ႕ထြက္ေပါက္ေတြကို ရွာေဖြတတ္ၾကတာလည္း သဘာဝပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း အက်ဥ္းေထာင္ေတြထဲမွာ သီခ်င္းတေၾကာ္ေၾကာ္ဆိုေနသံေတြကို ၾကားရတာပါ။ ေနေပ်ာ္ေနၾကလို႔ေတာ့ ဘယ္ဟုတ္ပါ့မလဲ။ ။ 

ခင္ၿငိမ္းသစ္ 

The Lady ဂ်ယ္နယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္ ေဆာင္းပါး။ 

No comments: