Saturday, August 23, 2014

ေဒါင္းနီ (သို႔မဟုတ္) သံလြင္ကမ္းက ပဥၥလက္ ေတာ္လွန္ကဗ်ာေမွာ္ပန္းခ်ီ (သုအိုင္စံ)

၁၉၈၈ စက္တင္ဘာ ၁၈ မွာ စစ္တပ္အာဏာသိမ္းၿပီးမွ တျပည္လံုးက ေက်ာင္းသားေတြဟာ အသုတ္လိုက္ အသုတ္လိုက္ အလွ်ဳိလွ်ဳိ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး ေတာခိုေတာ့တာပဲ။ အဲဒီမတိုင္ခင္တည္းက ႀကိဳတြက္ၿပီး ႀကိဳထြက္သြားၾကႏွင့္သူေတြလည္း အေတာ္မ်ားပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ကရင္သူပုန္နယ္ ဖာပြန္ခ႐ိုင္မွာေတာ့ ၁၉၈၈ ေအာက္တိုဘာ တတိယပတ္နဲ႔ ေနာက္ဆံုးပတ္အတြင္းမွာ တပတ္ေက်ာ္ေက်ာ္ ေတာင္တန္းေတြကို ေက်ာ္တက္ ေလွ်ာက္ျဖတ္ခဲ့ရတဲ့ KNU တပ္မဟာ ၁ နယ္ေျမကတဆင့္ သထံု၊ ဘီးလင္း၊ က်ဳိက္ထို၊ ပဲခူး၊ ရန္ကုန္၊ ပုသိမ္ စတဲ့ အနယ္နယ္က ေတာခိုလာတဲ့ ေက်ာင္းသားေပါင္းစံု လူတန္းစားအသီးသီးဟာ မာနယ္ပေလာနဲ႔ စက္ေလွ တနာရီေလာက္ေမာင္းရတဲ့ သံလြင္ျမစ္ကမ္းေပၚက မယ္လဲထ ဆိုတဲ့ ႏြားေမွာင္ခိုဂိတ္ေလးမွာ လာစုဆံုေရာက္ၾကတယ္။ 

၂၅ ဧကေလာက္ပဲက်ယ္တဲ့ ဒီေမွာင္ခိုေစ်းတန္းရြာေလးမွာ ေတာခိုေက်ာင္းသား ၂၀၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ဟာ ျပည့္ၾကပ္ေနတာေပါ့။ အဲဒီေတာ့ နယ္ေျမခံ KNU လူႀကီးေတြက သံလြင္ျမစ္တေလွ်ာက္မွာ Camp 1၊ Camp 2၊ Camp 3 ဆိုၿပီး စခန္း ၃ ခု ခြဲပို႔ ေနရာခ်လိုက္တယ္။ Camp 1 က သံလြင္ျမစ္ႀကီး ေဒါင္လိုက္စီးေနတဲ့ မသာတံခါး လို႔ေခၚတဲ့ေနရာအနားမွာ... နယ္ေျမ အၾကမ္းဆံုးပဲ။ Camp 3 က ေသ့ေလာထ သစ္စက္နားမွာ။ Camp 2 က မယ္ေပါမူထ သစ္စက္နားမွာ။ 

အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေက်ာင္းသားေတြ ငွက္ဖ်ားျဖစ္ၿပီး စ ေသေနၿပီ၊ စစ္သင္တန္းေတြလည္း စ တက္ေနၿပီ၊ ေဖာက္ခြဲေရးသင္တန္းေတြ တဝုန္းဝုန္းနဲ႔ ေပးေနၿပီ... ဆိုးတာက နယ္ေျမ ၾကမ္း၊ အစား ရွား၊ သင္တန္းက ၾကမ္းတာပဲ... ေက်ာင္းသားတခ်ဳိ႕ စတင္ အိမ္ျပန္ေနၾကၿပီ... အိမ္ျပန္မေရာက္ဘဲ လမ္းတဝက္မွာပဲ ေပ်ာက္ ေပ်ာက္သြားၾကၿပီ (က်ေနာ္ နာမည္ေတြမွတ္မိေနတဲ့ ေရွ႕ေနနဲ႔ DENTAL ေက်ာင္းသား ၂၁ ေယာက္အုပ္စု လံုးဝ အိမ္ျပန္မေရာက္ခဲ့ဘူး၊ ဒီအေၾကာင္းေတြကို... ေနာက္မွ ရာဇဝင္ေႂကြး ရွင္းမယ္ဗ်ာ... ျပန္ေျပာရင္ ျပန္ေတြးရင္ ရင္မွာ သိပ္ ေဒါသတင္းတယ္... ရင္နာတယ္... 


အခုက ေဒါင္းနီအေၾကာင္းေရးဖို႔ ဒီစာကို စခဲ့တာ... က်ေနာ္ ဒီစာမ်ဳိး တခါမွ မေရးဖူးဘူး... အခုက ကိုယ့္ရဲေဘာ္ အညၾတစစ္စစ္ႀကီးတဦးကို အေလးနီ ျပဳတာပါ) ဆက္ေရးမယ္ဗ်ာ။ 

နယ္ေျမၾကမ္းတဲ့ Camp 1၊ Camp 2၊ Camp 3 မွာ ခဏပဲ ေနခဲ့ရတယ္... ဒီဇင္ဘာမွာ သံလြင္ျမစ္အေပၚဘက္ကို တနာရီေလာက္ ထပ္ဆန္တက္ရတဲ့ ဥဴးသုထစခန္းကို ေျပာင္းရတယ္... အဲဒီ စခန္းဟာ KNU ရဲ႕ တပ္ရင္း ၂၀ တပ္စိုက္ရာပါ။ စစ္သင္တန္းကြင္း ေကာင္းေကာင္းရွိတယ္။ နယ္ေျမက်ယ္တယ္။ ရြာသူရြာသားရွိတယ္။ ေစ်းဆိုင္ေလးေတြ ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔အတြက္ကေတာ့ အစားက ဆက္ရွားတာေနတာပဲ... ငွက္ဖ်ားက ဆက္ဖ်ားေနတာပဲ၊ သင္တန္းက ဆက္ ၾကမ္းေနတာပဲ။ ဥဴးသုထစခန္းကို သံလြင္ျမစ္ေၾကာင္းအတိုင္း စုန္ဆင္းလာၿပီး လာေပါင္းစု သင္တန္းတက္တဲ့ ေစာထစခန္းက ေက်ာင္းသားေပါင္း ၃၀၀ ေက်ာ္မယ္ ထင္တယ္ (မွားရင္ ျပင္ေပးၾကပါ)... 

သူတို႔ေျပာျပတာက ေစာထမွာ ၁၈ ေယာက္ေလာက္ ဖ်ားေသခဲ့ၿပီးၿပီ တဲ့... အဲဒီလို ေက်ာင္းသား ၂၅၀၀ ေလာက္ စုေပါင္းေနထိုင္ သင္တန္းတက္တဲ့ စခန္းမွာ ငွက္ဖ်ားေရာဂါ ေနာက္က ဝမ္းကိုက္ေရာဂါ ကပ္လိုက္လာတယ္... အဲဒီေနာက္က အသဲေရာင္ အသားဝါေရာဂါ ထပ္လိုက္လာတယ္... က်ေနာ္တို႔မွာ ကြီနင္း ဆိုတဲ့ စမ္းသပ္ေဆးကလြဲလို႔ တျခား ဘာေဆးဝါးမွ လံုလံုေလာက္ေလာက္ မရွိဘူး... တျဖဳတ္ျဖဳတ္ ထပ္ေသျပန္တာပဲ... စစ္သင္တန္းဟာ ၃ လ မျပည့္ခင္မွာပဲ အျမန္ သင္တန္းဆင္းလိုက္ရတယ္... ဘာလို႔ဆို KNU ရဲ႕ ေမာ္ဖိုးေကစခန္း၊ မယ္လစခန္းေတြကို ၁၉၈၉ သႀကၤန္မတိုင္ခင္တည္းက မဆလ စစ္တပ္က အပီအျပင္ စ ကိုင္ေနၿပီ... တပ္သားသစ္ေတြ ရွိသမွ် ဟိုဆြဲ ဒီဆြဲ ပို႔ရတယ္။ 

က်ေနာ္က ေမာ္ဖိုးေက၊ မယ္လကို စစ္ၾကာင္းနဲ႔ပါသြားေရာ... တပ္ရင္း ၂၀ မွာေနခဲ့ရတဲ့ သင္တန္းကာလေလးက အမွတ္ရစရာပဲ... ေက်ာင္းသားေတြ စတိတ္႐ႈိးေတြ လုပ္ခဲ့တယ္... ျပဇာတ္ေတြလည္း ကခဲ့တယ္... ေဘာ္လံုးၿပိဳင္ပြဲ လုပ္ခဲ့တယ္... ၿပီးေတာ့ သံလြင္ျမစ္ထဲ ၄ ေယာက္ေလာက္ ေရနစ္ေသတယ္... ၄၀၀ ေလာက္ ႏြားေလွႀကီးေတြနဲ႔ ႀကိဳဆိုေရးစခန္းကို အိမ္ျပန္ဖို႔ ထြက္သြားၾကတယ္ (အဲဒီ သံလြင္ကမ္းမွာပဲ အတူေတာခိုခဲ့တဲ့ ေဘာ္ဒါေတြ ႏြားေလွႀကီးနဲ႔ ျပန္သြားလို႔ က်ေနာ္ မ်က္ရည္က်ခဲ့ရတယ္... တေယာက္ဆို (ကိုယ္ တေယာက္မပါလည္း ေတာ္လွန္ေရးႀကီးက ပ်က္သြားမွာမွ မဟုတ္တာ) လို႔ေျပာၿပီး ျပန္သြားခဲ့တာ... ဒီ စကား တသက္လံုး မေမ့ေတာ့ဘူး... အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ့္ အသက္ ၁၆ ႏွစ္ခြဲပဲရွိေသးတာ... ကေလးပဲ... ဒီအေၾကာင္းေတြလည္း ေနာက္ေတာ့ ေရးရမွာပဲ)...။

ေစာထစခန္းက ရဲေဘာ္ေတြကို က်ေနာ္ အရင္ဆံုး စရင္ႏွီးတာက တာႀကီး ပဲ (သူက ၁၃ ႏွစ္ေလာက္ပဲ ရွိေသးတာ)... ေနာက္ ေက်ာ္ေက်ာ္ (သူက သင္တန္းတက္ရင္ က်ေနာ္နဲ႔ ေရွ႕ ေနာက္ ကပ္ေျပးတာ) ေနာက္ သီတာေအးတို႔ ၂ ေယာက္... သူတို႔အုပ္ထဲမွာ တင္ဦးလြင္ ဆိုတာ ရွိေနခဲ့တာေပါ့... အဲတုန္းက သူက (ေဒါင္းနီ) ကေလာင္ကို မကိုင္ျဖစ္ေလာက္ေသးဘူး... ေဒါင္းအိုးေဝေတြလည္း မထြက္ေသးဘူး...။ ေဒါင္းအိုးေဝစာေစာင္ေတြ စထြက္လာေတာ့ က်ေနာ္ အမွတ္ရေနတဲ့ ကဗ်ာကေလာင္ေတြက အ႐ိုင္းဏီ၊ ေဒါင္းနီ၊ မိဆူးပြင့္၊ ညီႏိုင္၊ စတာေတြေပါ့။ အဲဒီခ်ိန္က ေမာင္လြမ္းဏီေတာင္ မေတြ႔မိေသးဘူး (အလယ္ပိုင္းက မဆင္းလာေသးဘူး ျဖစ္မယ္) 

က်ေနာ္တို႔စခန္းကဆို တေယာက္မွ ကဗ်ာမေရးတတ္ဘူး... အဲတုန္းက စာအုပ္ဖတ္ၿပီးရင္ ၿမိဳ႕ကျပန္လာတဲ့ လူႀကီးေတြကို စာအုပ္ထဲမွာပါတဲ့ ႏွင္းခါးမိုး ဆိုတာ ဘယ္ကလဲ၊ ေဒါင္းနီက ဘယ္ကလဲ လိုက္လိုက္ ေမးရတယ္... ေစာထက ရဲေဘာ္တစ္ေယာက္ကပဲ အဲဒါ ေဒါင္းနီ လို႔ က်ေနာ့္ကို ျပခဲ့တာ...။ ေတာ္လွန္ေသြးေတြ ရဲရဲေတာက္ႂကြေနခ်ိန္ ကိုတင္ဦးလြင္က (ေဒါင္းနီ) ဆိုတဲ့ ကေလာင္ကိုယူလိုက္တာ က်ေနာ္ အေတာ္ သေဘာက်တာ... သူ႔ ကဗ်ာေတြဟာ အရမ္းတိုက္တယ္... အားပါတယ္... မိုးေဝဟန္ကို ၈၈ မာန္ ထည့္တီးထားတဲ့ သံစဥ္သစ္လို႔ က်ေနာ္ ဆိုခ်င္တယ္... ေမွာ္ဆန္တယ္... ပန္းခ်ီဆရာျဖစ္ေနေတာ့ စကားလံုးေတြကို အေရာင္စံုအေသြးစံု ထည့္ကစားတတ္တယ္... ျမန္မာ႐ိုးရာကာရန္ကို ဖက္တြယ္ ဟန္သစ္ထားတယ္... ေနာက္ဆံုး သူ႔ဘေလာ့မွာ ေရးခဲ့တဲ့ကဗ်ာေတြအထိ မာန္သြက္ထက္ရွေနတာကို ဖတ္ခဲ့ရတယ္...။

(ေဒါင္းနီ) ဟာ တင္ဦးလြင္ လို႔ ပန္းခ်ီကားေတြမွာ ဆိုင္းထိုးၿပီး ေရးခဲ့ပါတယ္... ေဒါင္းအိုးေဝ သ႐ုပ္ေဖာ္ ဒီဇိုင္းေတြ ဆြဲခဲ့ပါတယ္... သူ႔ပန္းခ်ီဟာ (ေနာက္ေျပာရရင္ေတာ့ ေတာ္လွန္ေရးဦးမွာ ေဆးမဝယ္ႏိုင္လို႔လားပဲ... ေကာက္ေၾကာင္းေတြနဲ႔ခ်ည္း SURREAL ရေအာင္ လုပ္ခဲ့တယ္... သေကၤတေတြနဲ႔ စာစီကံုးတယ္... က်ေနာ္ ေျပာတာ ျဖစ္ႏိုင္ေလာက္တယ္... ေနာက္ပိုင္းမွာ သူဆက္ေရးျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကားေတြမွာ အေရာင္ေတြကို ၿမိဳင္ၿမိဳင္လႈိင္လႈိင္ ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္... ေဒါင္းအိုးေဝဟာ ေဒါင္းနီ ကေလာင္အတြက္ စိတ္ႀကိဳက္ကြင္း မဟုတ္ေလာက္ဘူး ဆိုရမလားပဲ...။

ကိုတင္ဦးလြင္ဟာ ဆရာ ႏိုင္ဝင္းေဆြ၊ ကိုတိုက္ေအာင္၊ ဦးစိုးခ်ိန္ (ေမာင္စိုးခ်ိန္) တို႔နဲ႔ မာနယ္ပေလာမွာ သြားေပါင္းမိၾကတယ္... သစၥာရီဗ်ဴ းစာေစာင္ကို စတင္ထုတ္ခဲ့ၾကတယ္... သစၥာရီဗ်ဴးစာေစာင္ဟာ ျပတ္ျပတ္သားသား ေတာ္လွန္တယ္... အႏုပညာေတြ ျမႇဳပ္ထားတယ္... ကြန္ျမဴနစ္ဆန္တယ္လို႔ ေျပာၾကေပမယ့္ က်ေနာ္ေတာ့ ႀကိဳက္တယ္... အဲဒီမွာ ေဒါင္းနီ ရဲ႕ ပဥၥလက္ေမွာ္ဆန္တဲ့ ကဗ်ာရွည္ကို က်ေနာ္ သြားေတြ႔ရလိုက္တာပဲ... ကဗ်ာထဲမွာ ခိုင္ထူးသံစဥ္ေတြပါ ၾကားေနခဲ့ရတယ္လို႔ က်ေနာ္ခံစားခဲ့မိတာ... အႏုပညာ ပိုဆန္လာတယ္... (ေဆာရီး... ကဗ်ာ ေခါင္းစဥ္မမွတ္မိေတာ့ဘူး... ေမာင္စိုးခ်ိန္ကို ေမးၾကည့္)... စာေစာင္ကို ကိုတင္ဦးလြင္ကိုယ္တိုင္ ပန္းခ်ီလက္ေရးနဲ႔ ေရးၿပီး ဖဒိုဘသင္႐ံုးက ဂက္စတာနဲ႔ လွိမ့္ထုတ္ ျဖန္႔ခ်ိခဲ့တာပါ... သူ႔လက္ေရးဟာ အခုထိ က်ေနာ္ ျမင္ေယာင္ေနတုန္းပဲ... သစၥာရီဗ်ဴးလည္း သက္ဇိုးမရွည္လိုက္ပါဘူး... ကိုတိုက္ေအာင္နဲ႔ ေဒါက္တာေဇာ္ထြန္း ေပ်ာက္သြား (အသတ္ခံရတာ ျဖစ္မယ္)၊ ေမာင္စိုးခ်ိန္ ထြက္ေျပးရ၊ ဆရာႏိုင္ဝင္းေဆြ ေဂါက္သြား၊ ကိုတင္ဦးလြင္က GREEN NOVEMBER 32 မွာလား... ေစာထစခန္း ျပန္သြားလား မသိေတာ့ဘူး...။ 

၁၉၉၀ ေနာက္ပိုင္း စခန္းေတြ ထပ္မံေျပာင္းေရႊ႕ စခန္းခ်ၿပီးတဲ့အခါ က်ေနာ္တို႔ သံလြင္စခန္း(၂၀၉) သက္သာထရြာနဲ႔ ေစာထစခန္း (၂၁၀) မယ္ေပါမူထရြာက မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ပဲ ေဝးတာ... မၾကာမၾကာ သြားလည္ျဖစ္ရင္းနဲ႔ ေဆးလိပ္ေကာင္းေတြ အတူတူ ဖြာၾက ဂစ္တာတီးၾက... ကိုတင္ဦးလြင္က အရမ္းေဆးလိပ္ေကာင္း ႀကိဳက္တဲ့သူ... တခါတခါ စိတ္ပါရင္ တက္တူးပါ ထိုးေပးေသးတယ္... တခါေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔ ကိုတင္ဦးလြင္နဲ႔ ေဒါ့ဂ်က္နဲ႔ ေခြးသားလား ဂ်ီသားလား မသိတဲ့အသားကို အုန္းသီးထဲ့ ထည့္ဖုတ္စားခဲ့ဖူးတယ္... က်ေနာ္ ဒီလို သြားလာ ရင္းႏွီးေနတာ သူ႔ကဗ်ာေတြကို ႀကိဳက္ေၾကာင္း... ပံုေတြကို ေတြးေတြးဆဆ ၾကည့္ျဖစ္ေၾကာင္း တခါမွ မေျပာဖူးဘူးဗ်... က်ေနာ္ကိုက ကဗ်ာမျဖစ္ေသးလို႔ ဘာမွ မစတာျဖစ္လိမ့္မယ္...။

ေတာထဲ တေလွ်ာက္လံုး နားေထာင္ ေလ့လာ သက္သက္ပဲ... ABSDF ၂ ဗဟိုကြဲတာဟာ မိသားစု ဖ႐ိုဖရဲ ျဖစ္တာပဲ... ရဲေဘာ္ေတြလည္း ဟိုကြဲ ဒီကြဲ၊ ဒီလြင့္ ဟိုလြင့္... တခ်ဳိ႕ဆို အခုထိ ျပန္မဆံုျဖစ္ေတာ့တာ... အဲဒီထဲမွာ ကိုတင္ဦးလြင္လည္း ပါတာေပါ့... ထူးထူးဆန္းဆန္းပဲ က်ေနာ္ေနတဲ့ၿမိဳ႕မွာ အစ္မႀကီးတစ္ေယာက္ဟာ နင္တို႔ေက်ာင္းသားထဲမွာ တင္ဦးလြင္ ဆိုတာကို သိလားလို႔ လာေမးတယ္ဗ်ာ... အစ္မႀကီးဟာ ေဒါင္းနီ ဆိုတာကို မသိေသးဘူး... က်ေနာ္ အကုန္ရွင္းျပခဲ့ပါတယ္... ငယ္ရည္းစားေတြပါ တဲ့... သူတို႔ ျပန္ဆံုခဲ့ၾကမွာပါ... ရွားရွားပါးပါး ေဒါင္းနီ ေရးတဲ့ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ပဲ က်ေနာ္ ဖတ္ခဲ့ရဖူးတယ္... ေခါင္းစဥ္က (အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ ကံေကာင္း ေျပာတာ မယံုခ်င္) တဲ့... ျမက္ခင္းသစ္မွာ ေတာျပန္ အညံ့ခံ ဖိုးကံေကာင္းက ေက်ာင္းသားအေလာင္းဟာ ေသာင္ရင္းျမစ္ထဲမွာေပၚေနတာ ျမစ္ကို ေျပာင္းျပန္စီးၿပီး လိမ္ညာ လုပ္ၾကံ ဝါျဖန္႔ေရးထားတာကို ျပန္ ကစ္တဲ့ ေဆာင္းပါးပါ... က်ေနာ္ရွိေနတဲ့ကာလအထိ ကိုတင္ဦးလြင္ကို စခန္းလူႀကီး တာဝန္ေပးတာ ခဏေနေတာ့ ျပန္ျပဳတ္သြားပါတယ္... ေဆးလိပ္ေကာင္း ႀကိဳက္ၿပီး အေရာင္ေရးတဲ့ သူကိုယ္တိုင္ အဲဒါေတြကို သိပ္႐ႈပ္ခ်င္ပံု မရဘူးလို႔ က်ေနာ္ ထင္တယ္... 

ရဲေဘာ္ ေဘာ္ဒါအမ်ားစုဟာ သူ႔ကို ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးစြာ ေဒါင္းနီ လို႔ပဲ ေခၚၾကပါတယ္... က်ေနာ္က မရင္းႏွီးလို႔ မဟုတ္ဘူး... တခါမွ ကိုေဒါင္းနီလို႔ မေခၚခဲ့ဘူး... တေလးတစားပဲ ကိုတင္ဦးလြင္လို႔ပဲ အျမဲေခၚခဲ့တာ... မဆံုျဖစ္ၾကေတာ့ေပမယ့္ ရဲေဘာ္ဂ်ာႀကီးေပးလို႔ သူ႔ဘေလာ့ကို က်ေနာ္ ဝင္ဖတ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္... အဲေတာ့မွာ သူ႔ကဗ်ာကို က်ေနာ္ ေတာ္လွန္ေရးအစကတည္းက ႀကိဳက္ခဲ့ေၾကာင္း ေျပာျဖစ္ခဲ့တာကို အခုမွ သူ ေသဆံုးသြားၿပီးေတာ့မွာ အဲလို ေျပာျဖစ္ခဲ့တာ တန္တယ္လို႔ ခံစားရတယ္... ကိုတင္ဦးလြင္မွာ (အႏုပညာသက္ေသ) ဆိုတဲ့ ဘေလာ့ ရွိပါတယ္... က်ေနာ့္ ေအာက္ဆံုးမွာ လင့္ ထည့္ေပးလိုက္မယ္... ရဲေဘာ္တို႔ အေလးျပဳခ်င္ရင္ ဝင္ၿပီး ကဗ်ာ ဖတ္၊ ပန္းခ်ီ ခံစားလို႔ရတာေပါ့... သြားႏွင့္ဦးေပါ့ ကိုတင္ဦးလြင္... က်ေနာ္ ရန္ႏိုင္ AR15 ကို ေသနတ္ေဇာက္ထိုးေဖာက္ၿပီး အေလးနီျပဳလိုက္ပါတယ္... “ေတာ္လွန္ေရးသည္ ငါတို႔ေက်ာင္း၊ ငါတို႔တကၠသိုလ္” ဆိုတဲ့ ဆိုင္းဘုတ္ေအာက္ကေနၿပီးေတာ့...။ ။ 

http://artwitness.blogspot.com.au/ 

သုအိုင္စံ 
၃-၀၈-၂၀၁၄ 

No comments: