ေဆာင္းပါး ေခါင္းစဥ္ေလးကိုၾကည့္ၿပီး ဘာေတြပါလိမ့္လို႔ ေတြးေနၾကမလားပဲ။ တကယ္ကေတာ့ ခရီးတခုသြားရင္း ေတြ႔ၾကံဳခဲ့ရတာေလးေတြရဲ႕ ေခါင္းစီးေလးေတြကို ေပါင္းစပ္ထားတာပါ။
ခရီးေတြ အမ်ားႀကီးသြားျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္ ဒီေဆာင္းပါးနဲ႔ပတ္သက္ေနတဲ့ ၄၈ နာရီ ခရီးေလာက္ ပင္ပန္းတာမရွိခဲ့သလို၊ လမ္းေပၚက သင္ခန္းစာေတြ အမ်ားအျပားရေစခဲ့တဲ့ ခရီးေလးလို႔ဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး။
ဧၿပီလ ၁၉ ရက္ေန႔မွာ လား႐ႈိးမွာ သင္တန္းတခု ေပးျဖစ္ပါတယ္။ ဧၿပီလ ၂၀ ရက္ေန႔ညမွာကက်ေတာ့ သံေတာင္ႀကီးမွာ ပရိသတ္ ၂၀၀၀ ေက်ာ္နဲ႔က်င္းပမယ့္ အမ်ဳိးသမီးမ်ားကို မဲေပးစို႔ ဆိုတဲ့ ကင္ပိန္းကလည္း ရွိပါတယ္။ သြားရမယ့္ေနရာေတြကို ဖိတ္ၾကားခ်က္မ်ားရွိလာရင္ ႏွစ္လ၊ သံုးလေလာက္ ႀကိဳတင္ၿပီး ရက္ေပးစီစဥ္ေလ့ရွိေပမယ့္ ဒီတေခါက္မွာေတာ့ လား႐ႈိးခရီးစဥ္က ၾကားျဖတ္ဝင္လာတာေၾကာင့္ ႀကိဳတင္စီစဥ္မႈအပိုင္းေတြမွာ အားနည္းသြားပါတယ္။
ကားလက္မွတ္ေတြကလည္း သၾကၤန္ၿပီးစကာလဆိုေတာ့ အေတာ္ကို ခက္တာပါ။ လား႐ႈိးနဲ႔ ေတာင္ငူအၾကားကို ခရီးဆက္ႏိုင္ဖို႔၊ လား႐ႈိး-ျဖဴး (၁၁၅) မိုင္ကားေတြ၊ လား႐ႈိး- ေနျပည္ေတာ္ကားေတြ လိုက္ခ်ိတ္ဆက္ေပမယ့္ ဘယ္လိုမွ အဆင္မေျပတာေၾကာင့္ လား႐ႈိး- မႏၱေလး ခရီးစဥ္ကိုပဲ အရင္ လက္မွတ္ဝယ္လိုက္ပါတယ္။
ဒီေနရာမွာတင္ ဘီလူး႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္လမ္းက စေတာ့တာပါ။
လား႐ႈိးကထြက္လာေတာ့ ညေန ၆ နာရီေနာက္ပိုင္း။ တလမ္းလံုးျပလာတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ေတြက သရဲကားက တကား၊ ဘီလူးကားက တကား။ ဒီေလာက္ ေတာင္ေပၚအေကြ႔အေကာက္ေတြ ပတ္ေမာင္းေနရတာ၊ ေတာထဲေတာင္ထဲမွာမို႔ ခရီးသည္ေတြကလည္း စိတ္ညစ္လွၿပီ။ ဒါနဲ႔ ကားစပယ္ယာကို ခရီးသြားတုန္းမွာ မဂၤလာမရွိတဲ့ကားေတြ မျပေကာင္းေၾကာင္း ေျပာေနတုန္း၊ ျဗဳန္းဆို ႐ုပ္ရွင္ထဲက ဘီလူးေခါင္းကလည္း အျပတ္၊ ကားကလည္း ဝုန္းခနဲ ရပ္။ ေရွ႕တည့္တည့္မွာေတာ့ ေသြးအိုင္ထဲ လဲေနတဲ့ လူတေယာက္။
ကားနဲ႔တိုက္မိလိုက္လို႔ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဆိုင္ကယ္အခ်င္းခ်င္းျဖစ္တာမွာ လူကလည္း ဦးထုပ္မေဆာင္းထားေတာ့ ဆိုင္ကယ္လည္း လည္ထြက္၊ လူလည္း ကတၱရာလမ္းနဲ႔အေဆာင့္၊ ကားကလည္း သူ႔ေရွ႕အေရာက္။ ျမတ္စြာဘုရား ကယ္ေပလို႔၊ ဒီလူရဲ႕ေခါင္းကို တက္မႀကိတ္မိတာပဲ။ ဒီလိုနဲ႔ လမ္းေတြ ပိတ္ကုန္ေရာ။
ထူးျခားတာက လမ္းမွာ အက္ဆီဒင့္ျဖစ္ရင္၊ ရဲမေရာက္လာခင္ ဘယ္သူကမွ ထိလို႔မရတာပဲ။ ဒီေတာ့ လက္ကေလးေတြ နည္းနည္းေလးလႈပ္ေနတာကို ကားေရွ႕ဆံုးမွာထိုင္ေနတာမို႔ ေတြ႔ေနရေပမယ့္ အေရးေပၚ ကယ္ဆယ္နည္းေတြကိုလည္း လုပ္ေပးလို႔မရ။ ရဲလာခ်ိန္ကလည္း အေတာ္ၾကာလို႔။ ျမန္မာႏိုင္ငံက ရဲေတြဟာ အမႈေပၚေပါက္ဖို႔ကို လူ႔အသက္ထက္ ပိုၿပီးေတာ့မ်ား တန္ဖိုးထားေလေရာ့သလား မသိ။ ဘယ္ႏိုင္ငံမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ အက္ဆီးဒင့္ျဖစ္ရင္ ေဆး႐ံုကားက အရင္၊ အေရးေပၚ ကယ္ဆယ္ေရးက အရင္၊ ၿပီးက ရဲက လုပ္စရာရွိတာ လုပ္တာ။ ဘယ့္ႏွယ့္။ အက္ဆီးဒင့္ေၾကာင့္ မေသေတာင္ ရဲေဆးစာမပါဘဲ ေဆး႐ံုတင္ခြင့္မရတာေၾကာင့္၊ ရဲေစာင့္ရင္း ေသြးလြန္ေသၾကရမယ့္အျဖစ္။ ဘယ္လို လုပ္ထံုးလုပ္နည္းေတြမွန္းကို မသိ။ လူ႔အသက္ကို ဘာေၾကာင့္မ်ား ျမန္မာ့ရဲေတြ တန္ဖိုးမထားတတ္ၾကပါလိမ့္၊ ဒီလို လုပ္နည္းလုပ္ဟန္ေတြေၾကာင့္ လူဘယ္ေလာက္ ေသြးလြန္ၿပီး ေသခဲ့ၾကရၿပီလဲမသိဘူး။ အံ့ၾသမိပါရဲ႕။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေသမွန္းရွင္မွန္းမသိတဲ့ လူအတြက္ ရတက္မေအးျဖစ္ရရင္း၊ ကားထြက္ခြင့္ရေတာ့ ဆက္ထြက္သြားတာ မႏၱေလးဝင္ေတာ့ နံနက္ေလးနာရီ။ ၿမိဳ႕အဝင္မွာတင္ ကားကပစၥည္းေတြခ်ဖို႔ရပ္ၿပီး၊ အေပါ့စား ထရပ္ကားေလးေတြနဲ႔ ကားကြင္းေတြကို လိုက္ပို႔မယ္ဆိုၿပီး ဆင္းခိုင္းတယ္။ (အစကေတာ့ အလကားထင္လို႔၊ ၿပီးေတာ့မွ ကားေပၚမွာ ပိုက္ဆံ လိုက္ေကာက္တယ္။ တကယ္ဆို ကားကြင္းအထိ ကားခက ေပးၿပီးသား။ ခရီးသည္ေတြဆီကေန ဒီလို လုပ္စားကြက္ေလးေတြနဲ႔ ပိုက္ဆံလိုက္ယူေနၾကတာကလည္း အံ့ၾသစရာပဲ)။
ဒီလိုနဲ႔ ခရီးဆက္ဖို႔ ကားကြင္းကိုအသြား၊ ထရပ္ကားေလးက မႏၱေလးေဆး႐ံုႀကီးေရွ႕ ထိုးရပ္သြားပါေရာ။ ဘယ္ႏွယ့္။ ကားကြင္းပို႔မယ္ဆိုၿပီး ေခၚလာတာက ေဆး႐ံုဆိုေတာ့ ဘာမွန္းမသိတာနဲ႔ ေမးၾကည့္ေတာ့ ကားသမားက အပူ႐ုတ္တရက္ရွပ္ၿပီး၊ အဖ်ားတက္လာလို႔တဲ့။ ေနာက္ကားသမားကို ေစာင့္ရျပန္ေရာ။ သူကေတာ့ ေဆး႐ံုထဲ ဝင္သြားပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ နံနက္ ၆ နာရီက်မွ ကားကြင္းထဲေရာက္။ ကားလက္မွတ္လုပ္ေတာ့ ဘယ္ကားမွာမွ ေနရာမက်န္ေတာ့ဘူး။ ဧၿပီလ ၂၀ ရက္၊ တနဂၤေႏြဆိုေတာ့၊ ေနာက္တေန႔မွာ ႐ုံးျပန္တက္ရမယ့္သူမ်ားက အေတာ့္ကို မ်ားတာမို႔လို႔ ဆိုတယ္။
ဧၿပီလ ၂၁ ရက္ေန႔မွာက ျမစ္သားမွာ သင္တန္းဆိုေတာ့ မႏၱေလးကေန ကူမဲ၊ အဲဒီကေန ျမစ္သားပဲ တန္းသြားမလားလို႔ အားေလွ်ာ့လိုက္မိေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ သံေတာင္ႀကီးက ကင္ပိန္းလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႔ ေဟာေျပာပြဲကို လာတက္မယ့္ ပရိသတ္ေတြကို စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ေတာ့ အားမေလွ်ာ့ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္မိတယ္။ ႐ိုးသားတဲ့ တိုင္းရင္းသား ကရင္လူမ်ဳိးစုမ်ားအေပၚ ေပးထားတဲ့ ကတိ၊ ဘယ္ေတာ့မွ မပ်က္ေစရဘူး။ မေရာက္ေရာက္ေအာင္သြားမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။
ဒါနဲ႔ မႏၱေလး-မိတၳီလာကားနဲ႔ ကူမဲကို အရင္စီး၊ အဝတ္အိတ္ကို ကူမဲက ဆရာမတေယာက္ဆီမွာ ခ်၊ မိတၳီလာသြားမယ့္ ဟိုင္းလပ္စ္ကားေပၚ တခါျပန္တက္စီးလိုက္တယ္။ မိတၳီလာေရာက္ေတာ့ ေန႔လည္ ၁၂ နာရီ ေက်ာ္ေနၿပီ။ ဟိုေရာက္ေတာ့လည္း ကားလက္မွတ္ေတြက ကုန္ေနတာမို႔ ေနျပည္ေတာ္သြားမယ့္ ဒိုင္နာတစီးေပၚကိုပဲ အမိအရ လွမ္းတက္လိုက္ေတာ့တယ္။
အဲဒီမွာတင္ ေရခဲထုပ္ဇာတ္လမ္းက စလာေတာ့တာ။ ကားေပၚမွာက ေစ်းသည္ေတြမ်ားတယ္။ ေယာက်္ားေတြက ကားေခါင္မိုးေပၚမွာ။ ကုန္ေတြ၊ အထုပ္ေတြမ်ဳိးစံုက ကားထဲမွာ။ မိန္းမေတြလည္း တြယ္စီးေနၾကတာပဲ။ ကၽြန္မကေတာ့ ေခ်ာင္တေခ်ာင္ထဲမွာ လႈပ္လို႔မရေအာင္ ညပ္ေနတယ္။ ကားေပၚပါ ခရီးသည္ေတြက အေတာ္ကို ႏြမ္းပါးၾကပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ လိပ္သြားသလို တအိအိနဲ႔ ေနျပည္ေတာ္ကို သြားလာၾကရင္း၊ တပ္ကုန္းေရာက္ေတာ့ ခရီးသည္တခ်ဳိ႕ကဆင္းၿပီး၊ ကားေပၚကို ကေလးေတြအမ်ားႀကီး တက္လာပါတယ္။
တေနရာမွာ ကားရပ္ေတာ့ ကေလးေတြက ေရဆာတယ္တဲ့။ ေရဗူး ႏွစ္ရာတန္ကို ဝယ္တိုက္ဖို႔ သူတို႔အေမမွာ ပိုက္ဆံအပို မရွိဘူး။ ဒီၾကားထဲမွာ ေရခဲထုပ္သည္က ေရာက္လာေတာ့ ပိုဆိုးပါေလေရာ။ ကေလးေတြက ေရခဲထုပ္စားခ်င္တယ္ ေျပာ၊ အေမက ပိုက္ဆံ မရွိ၊ ကေလးေတြက ႂကြက္ႂကြက္ညံလို႔ငို၊ အေမက ေငါက္နဲ႔ ကားေပၚမွာ ငရဲပြက္သြားပါေတာ့တယ္။ ဒါနဲ႔ ကေလးေတြကို ေရခဲထုပ္ဝယ္ေကၽြးရင္း၊ ကၽြန္မ မ်က္ရည္ဝိုင္းမိတယ္။ သူတို႔အေမက မ်က္ရည္တေပါက္ က်သြားတာလည္း ေတြ႔လိုက္ရတယ္။ အဲဒါ ဘဝေလ၊ ျပည္သူ႔ဘဝ။ ေရဆာတဲ့ ကေလးေတြကို ေရဝယ္မတိုက္ႏိုင္တဲ့ မိခင္တေယာက္ရဲ႕ဘဝ၊ ငါးေယာက္ကို ေရခဲထုပ္ေလးတထုပ္ ဝယ္မေကၽြးႏိုင္လို႔ ဆူပူေငါက္ငမ္းလိုက္ရတဲ့ မိခင္တေယာက္ရဲ႕ ႏွလံုးသားက ဘယ္ေလာက္မ်ား ပူေလာင္ေနလိုက္မလဲ။ ႏိုင္ငံႀကီးေျပာင္းေနၿပီလို႔ ေႂကြးေၾကာ္ၿပီး၊ ငါတို႔လုပ္လိုက္တာလို႔ ဘဝတျမင့္ျမင့္နဲ႔ လန္းလန္း လန္းလန္း၊ လက္လက္ထေနၾကသူတို႔ေရ။ ေရဆာတဲ့ကေလးေတြ ေရမေသာက္ႏိုင္မခ်င္း၊ ေရခဲထုပ္စားခ်င္တဲ့ ကေလးေလးေတြ ေရခဲထုပ္မစားႏိုင္မခ်င္း၊ ခင္ဗ်ားတို႔ ဒီတိုင္းျပည္ႀကီး ေျပာင္းၿပီလို႔ မေအာ္ၾကနဲ႔လို႔သာ ေျပာလိုက္ခ်င္မိပါရဲ႕။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေနျပည္ေတာ္ေရာက္ေတာ့ ညေန ၄ နာရီခြဲ။ ေရာက္ေရာက္ခ်င္းမွာပဲ ေတာင္ငူလို႔ေအာ္ေနတဲ့ ကားေပၚ အျမန္ခုန္တက္၊ ကားေဘးက ေရဗူးေရာင္းသူေတြဆီကေန ေရဗူး ၅ ဗူး အျမန္ဝယ္၊ မေျပာႏိုင္ဘူးေလ။ ပူျပင္းတဲ့ ေနေရာင္ေအာက္မွာ ခရီးသြားေနၾကရတာ လမ္းေရာက္ရင္ ေရဆာသူေတြ ေတြ႔ရဦးမွာပဲ မဟုတ္လား။ ဒါနဲ႔ပဲ ကားေပၚမွာ ေရအလွဴေတြ လွဴျဖစ္ရင္း၊ ေတာင္ငူေရာက္ေတာ့ ည ၇ နာရီ ထုိးေနၿပီ။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ပြဲက ဆယ္နာရီအထိရွိမွာဆိုေတာ့ အေရာက္သြားမယ္ဆိုၿပီး ဆိုင္ကယ္တက္ဆီကိုငွား၊ သံေတာင္ႀကီးကို ဆိုင္ကယ္နဲ႔ တက္ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ ဟိုေရာက္ေတာ့ ည ၉ နာရီေက်ာ္ေနၿပီ။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ပရိသတ္ႀကီးကို ျမင္ရတဲ့အတြက္ အရမ္းေပ်ာ္သြားမိတယ္။ ငုတ္မိသဲတိုင္၊ တက္ႏိုင္ဖ်ားေရာက္၊ ခုေတာ့ မေနမနားခရီးသြားရင္း သံေတာင္ႀကီးက ေနာ္ဘူေဘာ ေတာင္ေျခကို ေရာက္ခဲ့ရၿပီမဟုတ္လား။ အဲဒီေတာ့မွပဲ တေန႔လံုး ဘာမွမစားျဖစ္ခဲ့တာ သတိရၿပီး၊ မမာမာခ်ဳိတို႔ဆီကေန မုန္႔ေတာင္းစားၿပီး၊ ပရိသတ္ကို စကားအနည္းငယ္ ေျပာျဖစ္ခဲ့ရတယ္။
ပြဲၿပီးေတာ့လည္း ရတက္မေအးႏိုင္၊ ေနာက္တေန႔ ျမစ္သားသင္တန္းကို ကူးရဦးမွာမို႔ ေခၚသြားတဲ့ ဆိုင္ကယ္တက္ဆီနဲ႔ပဲ ညတြင္းခ်င္း ေတာင္ငူကို ျပန္ဆင္းလာျဖစ္ေတာ့တယ္။ ေတာင္ငူေရာက္ေတာ့ ညသန္းေခါင္ေက်ာ္ေနၿပီ။ ကားက နံနက္ ၄ နာရီခြဲဆိုတာနဲ႔ အနီးအနား တည္းခိုခန္းေလးမွာ နာရီပိုင္းေလာက္ဝင္ၿပီး ခဏလွဲျဖစ္တယ္။ ေဇာကပ္ေနလို႔လား မသိဘူး။ အိပ္လည္း မေပ်ာ္လိုက္ပါဘူး။ နံနက္ ၄ နာခြဲကားကို လြတ္သြားမွာလည္း စိုးမိတယ္။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ နံနက္ ၄ နာရီခြဲမွာ ကားထစီးျဖစ္ေတာ့ ကားက ကုန္အမ်ားစုတင္တဲ့ကား ျဖစ္ေနတယ္။ ဆန္အိတ္ေတြက ကားထိုင္ခံုေအာက္မွာအျပည့္ဆိုေတာ့ ကားထိုင္ခံုမွာသာ ထိုင္ေနရတာ၊ လူက ငုတ္တုပ္ႀကီး၊ ေျခေထာက္လည္း ဆင္းမရ၊ ေရႊ႕မရနဲ႔ ညပ္ေနပါေလေရာ။ ကားကလည္း တအိအိနဲ႔သြားေနလိုက္တာ မြန္းတည့္မွ ရမည္းသင္းနား ေရာက္ေတာ့တယ္။ ဒီမတိုင္ခင္ ထမင္းဆိုင္မွာ ေန႔လည္စာစားေတာ့လည္း စိတ္မေကာင္းစရာေတြက ခပ္မ်ားမ်ား။ ကၽြန္မဝိုင္းမွာ လာထိုင္သူေတြက ထမင္းနဲ႔ ဟင္းတပြဲ ၈၀၀ က်ပ္ကို မတတ္ႏိုင္ၾကရွာဘူး။ ထမင္းသုပ္ေလးတပြဲကို ၃၀၀ နဲ႔ မွာစားေနၾကလို႔ သနားလာတာနဲ႔ ဟင္းနဲ႔မွာစားခိုင္းၿပီး၊ တဝိုင္းစာ ရွင္းေပးျဖစ္ခဲ့တယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ ငတ္သူေတြ မရွိဘူးလို႔ ဆိုေနၾကသူတို႔ရယ္။ ျမင္စမ္းေစခ်င္လွတယ္။ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသူေတြရဲ႕ဘဝေတြကုိ။ ဒီတိုင္းျပည္ႀကီးကို ဘာလုပ္ေပးမယ္၊ ညာလုပ္ေပးမယ္၊ ဘာျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္လို႔ လူၾကားေကာင္းေအာင္ ေမာင္းတီးမေနၾကနဲ႔။ ျပည္သူေတြအားလံုး ထမင္းနဲ႔ ဟင္းေလးတခြက္ေတာင္ မစားႏိုင္ေသးသေရြ႕ ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈကို အသိအမွတ္မျပဳဘူးလို႔ ေျပာလိုက္ခ်င္မိတယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ထမင္းစားၿပီး ျပန္အထြက္ ရမည္းသင္းၿမိဳ႕အဝင္လည္းေရာက္ေရာ ကားသမားေတြက ေျပာတယ္။ ကားေပၚကေန လူေတြ ဆင္းၾကပါတဲ့။ ျမင္းလွည္းစီးၾကပါတဲ့။ ဘယ္နဲ႔ လိပ္လိုသြားေနတဲ့ ကားေပၚမွာ တေန႔လံုး စီးလာရာက၊ ျမင္းလွည္း လာစီးခိုင္းေနေတာ့ နားၾကားမ်ား မွားသလား၊ အိပ္မက္မ်ား မက္ေနသလားလို႔ ျပဴးတူးျပဲတဲၾကည့္မိ။ တကယ္ ဟုတ္တယ္ေတာ့။ ျမင္းလွည္းေတြက ကားေဘးေရာက္လာတာ။ ဘယ္အထိစီးရမွာလဲဆိုေတာ့ တိုးလ္ဂိတ္ ေက်ာ္႐ံုေလးပါတဲ့။ ဒီေတာ့မွ သေဘာေပါက္တယ္။ လူစီးကားကို ကုန္ေတြ မတန္တဆတင္လာၿပီး၊ တန္ခ်ိန္ပိုမွာစိုးလို႔ လူေတြကို ျမင္းလွည္းစီးခိုင္တာပါေပါ့လား။ ဒါနဲ႔ပဲ ကားစီးလာရင္းက ျမင္းလွည္းေပၚ တက္လိုက္ရရင္း ျမင္းလွည္းစီး ခရီးသည္ျဖစ္သြားရတဲ့အျဖစ္။ ျမင္းလွည္းေပၚေရာက္ေတာ့ တျခားျမင္းလွည္းေတြကို ဓာတ္ပံုလိုက္႐ိုက္ရင္း တဟားဟားနဲ႔သာ ရယ္လိုက္မိေတာ့တယ္။ ေျပာသာေျပာတယ္၊ ကုန္နဲ႔ ကားခုံတတန္းတည္းဆိုေတာ့ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္သလိုျဖစ္ၿပီး၊ ေျခေထာက္ႀကီးက ေတာင့္ေနတာ၊ ျမင္းလွည္းေလးစီးလိုက္ေတာ့ နည္းနည္းသက္သာသြားသလိုပဲ။ ကားဆရာမ်ားကို ေက်းဇူးတင္မိပါရဲ႕။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ျမစ္သားကို ခရီးဆက္ဖို႔ လက္ညႇိဳးထိုး လမ္းခြဲမွာ ဆင္းၿပီး၊ ႀကိဳေနသူမ်ားရဲ႕ကားေပၚကို ေစြ႔ခနဲတက္၊ ျမစ္သား သင္တန္းက်င္းပရာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကိုေရာက္၊ ဘုရားထိုင္ကန္ေတာ့၊ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အဘဘိုးေပါက္ဆိန္ သီတင္းသံုးခဲ့တဲ့ေက်ာင္းမို႔ အဘရဲ႕ ပံုတူ႐ုပ္ထုကိုပါ ဖူးခြင့္ရ၊ ဆရာေတာ္ကို ဖူးေျမာ္ခြင့္ရ၊ စစ္ကိုင္းကေန ႀကိဳေရာက္ေနၿပီး၊ တေန႔တာသင္တန္းကို ႀကိဳးစားပမ္းစား သင္ထားေပးတဲ့ ညီမေလး ေဒၚေမျမတ္မ်ဳိးဦးကို ေက်းဇူးတင္စကားေျပာ၊ သင္တန္းသားမ်ားကို စကားအနည္းငယ္ေျပာၿပီး၊ နာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ညေန ၄ နာရီခြဲ။ လား႐ႈိးသင္တန္းအၿပီးမွာ ကားဂိတ္ကို အေျပးအလႊားသြားခဲ့ရတာကလည္း ဒီအခ်ိန္ပဲ။ စုစုေပါင္း ၄၈ နာရီ ခရီးရဲ႕ မွတ္တမ္း၊ ဘဝတသက္တာအတြက္ အမွတ္ရစရာပါကလား။ ။
ခင္မမမ်ဳိး (၂၀၁၄)
ေနာက္ဆံုးရ ျမန္မာသတင္းမ်ား
4 years ago
No comments:
Post a Comment