ဒါေၾကာင့္ ကိုအုန္းျမင့္ (ရီေဇာ္) ကို အိုင္ပီလို႔ ေခၚတာေလ။ ကိုေမာင္က်ေတာ့ သူ႔မ်က္မွန္ႀကီးပင့္ပင့္ၿပီး စကားေျပာတတ္တယ္။ အရပ္လည္း ရွည္တယ္ (သူတို႔အားလံုး အရပ္ရွည္ၾကပါတယ္) အရပ္ ၅ ေပ ၈ ေလာက္ကေတာ့ ရွိၾကတယ္။ ကိုေနဝင္းက်ေတာ့ အျမဲတမ္း က်ေနာ့္ကိုႂကြားေလ့ရွိတာ သူ႔မွာ ပါးမႊာရွိတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း၊ သူမ်ားေတြ ေမးႏွစ္ထပ္ရွိတယ္ပဲ ၾကားဖူးေတြ႔ဖူးတယ္၊ သူ႔က်မွ ပါးႏွစ္ထပ္ရွိတဲ့အေၾကာင္း။ သူတို႔ လိစၦဝီ လို႔ စဖြဲ႔ခဲ့ၾကတယ္၊ ကိုတိုးရဲ႕ အဥၨလီအတြက္ ဂီတဥၨလီ မွာ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ (Medium Wave) မဇိ်ၥမလိႈင္း လို႔ နာမည္ေျပာင္းလိုက္ၾကတယ္။
လီယိုနတ္ ေမာင္ေမာင္လြင္၊ သားေထြး၊ ေဇာ္မ်ိဳးထြဋ္၊ ကိုရဲလြင္၊ ကိုခင္ေမာင္တိုး၊ ကိုေနဝင္း၊ ကိုတြတ္ကီ (David Tunmyaing)
Photo Credit: Zin Wai Latt
မဇိ်ၥမလိႈင္း ထူေထာင္သူေတြကေတာ့ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေမာင္ နဲ႔ ကိုေနဝင္းတို႔ပါ။ တီးဝိုင္းအေနနဲ႔က်မွ Lead Guiter ကိုေဇာ္ႀကီး (ေဇာ္မ်ဳိးထြဋ္)၊ Key Board မ်ဳိးခင္ (ကြယ္လြန္)၊ တခါတေလ လီယိုနတ္ ေမာင္ေမာင္လြင္ က Key Board ဝင္တီးေပးတယ္။၊ Drum က အရင္ ေက်ာ္ေဆြဟန္ တီးေသးတယ္။ ခုေနာက္ပိုင္း ကိုတြတ္ကီ (David Tun Myaing) ပင္တိုင္ တီးတယ္။
အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကိုတိုးတေယာက္ပဲ အိမ္ေထာင္နဲ႔။ သူ႔အမ်ဳိးသမီး မေဝ ဆိုတာ နာမည္ပဲၾကားဖူးတယ္။ က်ေနာ္ တခါမွ မဆံုဖူးပါဘူး။ က်ေနာ္ မႏၱေလးလည္း အဲဒီအခ်ိန္အထိ တခါမွမေရာက္ဖူးဘူး။ က်န္တဲ့ လိစၦဝီမ်ားကေတာ့ လူလြတ္ေတြ။
ကိုထီး (စိုင္းထီးဆိုင္) တို႔ ရတနာၿမိဳင္ (ခရမ္းျပာ) အေဆာင္ကေန ကမာရြတ္ လွည္းတန္းက ဦးထြန္းလင္းျခံလမ္းကို ေျပာင္းသြားၾကေတာ့ သူတို႔ေနခဲ့တဲ့ တိုက္ႀကီးအလယ္ထပ္ကို ကိုတိုးတို႔ေျပာင္းေနၾကတယ္။ ကိုထီးတို႔က ကမာရြတ္ကိုေျပာင္းသြားၿပီးမွ သူတို႔ေနတဲ့အိမ္နားက ေက်ာင္းသူတေယာက္ ညဘက္ စာေအာ္ေအာ္ၿပီးက်က္တာ ၾကားၾကရင္း ေရဒီယိုကမာရြတ္သီခ်င္းျဖစ္လာတာလို႔ သိရတယ္။ ဒီထက္ပိုသိတဲ့သူေတြရွိရင္ ေရးၾကေစခ်င္ပါတယ္။ သူတို႔ The Wild Ones က Drum တီးတဲ့ Jonny Paul နဲ႔ Organ တီးတဲ့ Peter Paul တို႔ရဲ႕ ညီအငယ္ဆံုး က က်ေနာ္နဲ႔ TTC ပညာေရးတကၠသိုလ္ ေလ့က်င့္ေရးေက်ာင္းက ငယ္သူငယ္ခ်င္း ေအာင္ထြန္းဇံ (Johnny Paul) ပါ။ သူတို႔ေတြက စီးပြားေရးတကၠသိုလ္ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ေဟာင္း ဆရာဝီလ်ံေပါ (William Paul)ရဲ႕ သားေတြေလ။
က်ေနာ္တို႔ ကိုရဲတို႔အုပ္စုက ညဘက္ အိပ္ၾကတဲ့သူေတြမဟုတ္ဘူး။ တခါတေလ ညေတြမွာ ကိုေနဝင္းနဲ႔က်ေနာ္ ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္ေအာက္ထပ္က ရခိုင္ကေက်ာင္းသား ကိုထြန္းေအာင္ရဲ႕ အခန္းထဲ ႏွစ္ေယာက္ထဲ တင္ပလႅင္ေခြထိုင္ၾကၿပီး တေယာက္နဲ႔တေယာက္ သမာဓိ စိတ္တည္ၿငိမ္မႈရွိမရွိ စမ္းၾကတယ္။ ဘယ္လိုစမ္းၾကသလဲဆိုေတာ့ ႏွစ္ေယာက္သား မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ တင္ပလႅင္ေခြထိုင္ မ်က္ေစ့မွိတ္၊ ခဏၾကာရင္ ထိုင္ေနတဲ့သူေရွ႕ လက္ဝါးနဲ႔ ထိုင္ေနတဲ့ ကုတင္ၾကမ္းျပင္ကို ဖ်န္း...ခနဲ ႐ိုက္ခ်လိုက္တာ။ သမာဓိရွိတဲ့သူဆိုရင္ မ်က္ေစ့မွိတ္ထိုင္ေနတဲ့သူက လံုးဝ မတံုမလႈပ္ရွိေနရမယ္၊ သမာဓိရွိေနတယ္ေပါ့။ ဖ်န္းခနဲ႐ိုက္လိုက္လို႔ ခႏၶာကိုယ္က ဆတ္ခနဲ တြန္႔သြားတယ္ဆိုရင္ ဒါ သမာဓိမရွိေသးဘူးဆိုတဲ့သေဘာ တေယာက္နဲ႔တေယာက္စမ္းၾကတာေလ... အဲ့လိုေတြ ေနခဲ့ၾကတာ...။
ကိုေမာင္၊ ကိုတိုး၊ ကိုရဲနဲ႔ ကိုေနဝင္းတို႔က စာအရမ္းဖတ္ၾကတယ္၊ စာအမ်ဳိးအစားေတာ္ေတာ္စံုေအာင္ ဖတ္ၾကတယ္။ ကိုေမာင္ဆိုရင္ လူထုဘက္ေတာ္သား ဆရာမႀကီး လူထုေဒၚအမာရဲ႕ တူအရင္းေခါက္ေခါက္၊ ဘာသာေရးစာအုပ္ေတြလည္း အကုန္ႏွံ႔စပ္ေအာင္ကို ဖတ္တာ။ ကိုရဲက သူတို႔ဆီကစာအုပ္ေတြ အျမဲယူဖတ္တယ္၊ လက္ေတြ႔လည္း က်င့္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုရဲက ဗုဒၶဓမၼအေၾကာင္းေတြ နားလည္လာတယ္၊ ကိုယ္တိုင္လည္း ေလ့လာတယ္။ ကိုရဲရဲ႕ မိသားစုအားလံုးက ခရစ္ယန္ဘာသာဝင္ေတြျဖစ္ေပမယ့္ သူ ဗုဒၶဘာသာအေပၚ တကယ္သက္ဝင္ယံုၾကည္လာၿပီး ဗုဒၶဘာသာဝင္အျဖစ္ ကူးေျပာင္းခဲ့တဲ့ ေမတၱာသမားႀကီး ကိုရဲလြင္ပါ။ ဒါေၾကာင့္လည္း သူတို႔ေရးတဲ့သီခ်င္းေတြ သံစဥ္ေတြမွာ အဓိပၸာယ္ေတြ၊ ဒႆနေတြ၊ အေတြးအေခၚေတြ ပါေနၾကတာပဲ။
ကိုတိုးရဲ႕ အစပိုင္းအေခြေတြကို လမ္းမေတာ္က လိႈင္ ေတးသံသြင္းက ျဖန္႔ခဲ့တယ္။ ေနာက္ သူ စေပါက္မယ့္ မဟာဆန္သူအေခြကို ဇင္ေယာ္ ေတးသံသြင္းက စ ျဖန္ခဲ့တယ္။ ဇင္ေယာ္ ေတးသံသြင္းဆိုတာက ကိုေမာင့္ညီမအရင္း ဂ်ီဂ်ီး (ယဥ္ယဥ္ေထြး)နဲ႔ သူ႔ခင္ပြန္း ေဇာ္ျမင့္ (ရီျမင့္ ႐ုပ္ရွင္ျဖန္႔ခ်ိေရး) တို႔ရဲ႕ ေတးသံသြင္းဆိုင္ပါ။ စင္ေယာ္လို႔ျဖစ္လာတာက ေဇာ္ျမင့္ ရဲ႕ ေရွ႕ကနာမည္ ေဇာ္ နဲ႔ ယဥ္ယဥ္ေထြးရဲ႕ ေရွ႕ကနာမည္ ယဥ္ ၊ ႏွစ္လံုးေပါင္းလိုက္ေတာ့ ေဇာ္ယဥ္၊ အဲဒီမွာတင္ ဇင္ေယာ္ ျဖစ္လာတာပါ။ ကိုေမာင့္ညီမဆိုေတာ့ ကိုတိုးအေပၚ ေစတနာအျပည့္နဲ႔ ျဖန္႔ေပးခဲ့တာ က်ေနာ္ သိတယ္။ ယဥ္ယဥ္ေထြး (ဂ်ီဂ်ီး) က က်ေနာ္နဲ႔ သိပ္ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုး... သိတာေပါ့။
ဒါေပမယ့္ ကိုတိုး ဇင္ေယာ္နဲ႔ ျဖန္႔ခဲ့တဲ့ အေခြေတြက
၁။ မဟာဆန္သူ
၂။ ႀကိဳးၾကာသံ
၃။ မ်က္သြယ္
၄။ ေရာင္စဥ္ခုႏွစ္သြယ္
၅။ ေဝးခဲ့ၿပီ ပန္းခရမ္းျပာ
၆။ ပန္ေတာ္ဦး
၇။ ရည္ရြယ္သူ အထိပဲ။
ေနာက္ပိုင္းေခြေတြက် ခ်ဳိၾကည္သာ ေတးသံသြင္းကို ကူးသြားခဲ့တာ ၾကားခဲ့ရတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ေျပာင္းသြားလဲဆိုတာေတာ့ က်ေနာ္လည္း မသိဘူး။
Photo Credit: Zin Wai Latt
ကိုရဲ အိမ္ေထာင္က်တဲ့အခ်ိန္ က်ေနာ္ ရန္ကုန္မွာမရွိဘူး။ က်ေနာ္ ေတာင္ႀကီးေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္။ အေမ့အကို ရွမ္းျပည္နယ္ ပညာေရးမွဴးတာဝန္က်တဲ့အိမ္ (ေတာင္ႀကီး)မွာ က်ေနာ္ ေရာက္ေနတုန္း သူ အိမ္ေထာင္က်တာ။ က်ေနာ္ ရန္ကုန္ျပန္ေရာက္မွ အဲဒီအေၾကာင္းေတြသိရတာ။ သူ အိမ္ေထာင္က်ေတာ့ ရတနာၿမိဳင္ (ခရမ္းျပာ) မွာ မေနရေတာ့ဘူးေလ၊ အိမ္ေထာင္က်ၿပီကိုး။ ဘယ္မွာေနလဲ စံုစမ္းလိုက္ေတာ့ အင္းစိန္မွာ။ သူေျပာတဲ့စကားအတိုင္းေျပာရရင္ သူအိမ္ကဆင္းေနက် အင္းစိန္။ သူ႔အိမ္ေလးဆီသြားေတာ့ ခ်စ္စရာအိမ္ေလးပါ၊ သြပ္မိုး ဝါးထရံကာနဲ႔ အိမ္ထဲမွာလည္းသပ္သပ္ရပ္ရပ္နဲ႔ ေနခ်င့္စဖြယ္အိမ္ေလး။ အဲဒီက်မွ သူ႔ဇနီး Tammy (ေရႊဘိုသူ) ကိုေတြ႔ဖူးရတာ။ ကိုရဲကမိတ္ဆက္ေပးေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြလို ဆက္ဆံပါတယ္။ နင္ ငါ ေပါ့။ က်ေနာ္ေတာ့ ကိုရဲအတြက္ ဝမ္းသာမိတယ္၊ ကိုရဲေတာ့ အေျခက်ခဲ့ၿပီလို႔။
ကိုရဲက မိုင္ေက်ာ္ခင္း လၻက္ရည္ဆိုင္သြားရေအာင္ကြာဆိုေတာ့ အိုေက ေပါ့။ ႏွစ္ေယာက္သား BPI (ဘီပီအိုင္) ဝင္းထဲက ႏွင္းဆီလၻက္ရည္ဆိုင္ကို သြားၾကတယ္။ လၻက္ရည္မေသာက္ခင္ သဇင္နဲ႔ သြားေတြ႔လိုက္ၾကေသးတယ္။ မိုင္ေက်ာ္ခင္းရာ ကိုယ္ေအးေအးေဆးေဆး စကားေတြေျပာခ်င္တယ္ မိုင္ေက်ာ္ခင္း ဘာေတြလုပ္ေနလဲလို႔ ေမးေတာ့၊ ကိုရဲေရ ခု က်ေနာ္ ၃၄ လမ္း အလယ္ဘေလာ့က စိန္ၾကယ္ စာကူးစက္အခန္းမွာ ဖုန္းတလံုး စားပြဲတလံုးငွားၿပီး ပံုႏွိပ္စက္လုပ္ငန္း ႐ံုးခန္းလုပ္ထားတယ္၊ ပံုႏွိပ္စက္နာမည္က ဇြန္ ပံုႏွိပ္တိုက္၊ အခ်ိန္မေရြးလာခဲ့ဗ်ာလို႔ ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က ျမန္မာေငြ ၃၅ က်ပ္တန္၊ ၂၅ က်ပ္တန္၊ ၁၅ က်ပ္တန္ေတြ မသိမ္းခင္ေလးအခ်ိန္ကာလ...။
ကိုရဲတခုခုေတာ့ က်ေနာ့္ကိုရင္ဖြင့္စရာ တိုင္ပင္စရာ တခုခုေတာ့ရွိေနၿပီဆိုတာ က်ေနာ္ သိတယ္။
မနက္ ၁ဝ နာရီေနာက္ပိုင္းလာခဲ့ ကိုရဲရာ... က်ေနာ္ရွိမယ္လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။ အိုေက မိုင္ေက်ာ္ခင္း ကိုယ္ နက္ျဖန္ ေန႔လည္လာခဲ့မယ္ ေအးေဆးစကားေျပာၾကမယ္။ မိုင္ေက်ာ္ခင္းကို ေျပာျပစရာေတြရွိတယ္ကြာ... တဲ့။
က်ေနာ္ သတိထားမိတာက ကိုရဲမ်က္ႏွာမွာ အေရာင္ေတြက ခရမ္းျပာအေရာင္ႏုႏုေတြ ေျပးေနတယ္။
ဆက္ပါဦးမည္။
မင္းေက်ာ္ခိုင္
No comments:
Post a Comment