Friday, August 2, 2013

ကံ့ေကာ္ပြင့္၏ သံမဏိဝတ္ဆံ (ဆက္ႏိုင္မင္း) - ၁၁

အခန္း - ၁၃ 

ငါတုိ႔ေခတ္ဟာ 
အေမွာင္ေခတ္ႀကီးပါ 
႐ိုး႐ိုးမွန္မွန္ေျပာလို႔ မျဖစ္ဘူး။ 

မ်က္ေမွာင္မၾကဳတ္တတ္တဲ့လူဟာ
ခတ္ရဲ႕ဒုကၡေတြကို မခံစားတတ္လို႔ပဲ။ 

ရယ္ေမာေနတဲ့လူဟာလည္း 
ၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့
ခတ္ေရစီးရဲ႕ ဝါးမ်ဳိဖုိ႔တက္လာတဲ့အသံကို 
မၾကားေသးသူသာျဖစ္လိမ့္မယ္။ 

(ဘားေတာ့ဗရက္၊ အနာဂတ္အတြက္ကဗ်ာ) 

သာစည္ဘူတာထဲသို႔ ရထားဝင္လာခ်ိန္သည္ ေနဝင္မိုးခ်ဳပ္အခ်ိန္ျဖစ္သည္။ မ်ားစြာေသာ မီးရထားသံလမ္းေတြၾကားတြင္ ဝါက်င့္က်င့္ နီယြန္မီးလုံးႀကီးမ်ားကို ထြန္းညႇိထားေလသည္။ ထိုအေရာင္ကို သူ မႀကိဳက္။ ထိုအေရာင္မွာ စိတ္ေခ်ာက္ခ်ားခ်င္စရာျဖစ္သည္။ 

ဘူတာနားနီးလာသည္ႏွင့္ အသံေတြကလည္း တဝုန္းဝုန္းေျပးလာၾကသည္။ ရထားက ဘူတာထဲဝင္ဖို႔ ေျခလွမ္းျပင္႐ုံသာရွိေသးသည္။ ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ မေရာက္ေသး။ ေစ်းသည္ေတြ၏ အလုအယက္ ေအာ္ဟစ္သံေတြကို ၾကားေနရသည္။ ခရီးမ်ားမ်ား မထြက္ဖူးေသာ နီမင္းထြန္းအတြက္ ျမင္ကြင္းသည္ ဆန္းသစ္ေနသည္။ ဘူတာထဲတြင္ ယူနီေဖာင္းဝတ္ထားေသာ ရဲေတြ အမ်ားအျပားရွိေနသည္မွာလည္း သူ႔အျမင္မွာ ထူးျခားေနသည္။ မႏၱေလးဘူတာထဲမွာပင္ ရဲေတြ ဒီေလာက္မ်ားမ်ား မျမင္ခဲ့ရ။ သာစည္ဘူတာသည္ လမ္းဆုံဘူတာႀကီးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အေစာင့္အၾကပ္ ပိုမ်ားေလသလားဟု သူ အေတြးပြားမိသည္။ 


“ဒီမွာ… ဒီမွာ၊ ငါ့တူ အေဒၚ့ကို တခုေလာက္ကူညီစမ္းပါ” 

“ခင္ဗ်ာ” 

ဘးတြင္ အိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီဟု ထင္ထားခဲ့ေသာ ေဒၚသက္ထား၏စကားေၾကာင့္ ႐ုတ္တရက္ ေၾကာင္သြားသည္။ ေဒၚသက္ထား၏ အမူအယာမွာ ေရးႀကီးသုတ္ပ်ာ ျဖစ္ေနျပန္သည္။ သူ႔အသံမွာလည္း စိုးရိမ္ပူပန္မႈတို႔ ေရာယွက္ေနသည္။ 

“ဟုတ္ကဲ့။ ဘာကူညီရမလဲခင္ဗ်” 

“ဒီ… ဒီစာအုပ္ကေလးကို ရန္ကုန္သယ္သြားေပးပါလားကြာ။ ကဗ်ာစာအုပ္ကေလးပါ။ ဒါေပမယ့္ အန္တီ့အတြက္ သိပ္အေရးႀကီးလို႔ပါ” 

“ဗ်ာ။ အန္တီကလည္း ရန္ကုန္သြားမွာပဲ မဟုတ္လား” 

“အန္တီ ဒီမွာ ဆင္းရေတာ့မယ္ကြ။ ကိစၥတခုေပၚလာလို႔” 

“ဗ်ာ ကိစၥေပၚလာလို႔” 

“ေအာ္… ဒီလိုပါ။ အေရးတႀကီးကိစၥတခုကို သတိရလာလို႔ပါ” 

“ေအာ္… ဟုတ္ကဲ့။ ရပါတယ္။ ရပါတယ္။ ရန္ကုန္က်ရင္ ဘယ္ပို႔ေပးရမလဲဗ်” 

“ေနဦးကြ။ ေနဦး။ မင္း ပို႔မေပးနဲ႔။ ဒီလိုလုပ္။ မင္းတည္းမယ့္လိပ္စာကို ေပးခဲ့ပါလား။ မင္းဆီမွာ အန္တီ လာယူမယ္” 

“အာ… က်ေနာ္က အလုံက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ ေနမွာဗ်။ ေနဦး… ေနဦး။ က်ေနာ္က လိပ္စာကို အလြတ္မရဘူး။ စာအုပ္ထဲမွာ ရွာလိုက္ဦးမယ္” 

အမ်ဳိးသမီးႀကီး၏ ထူးျခားေသာ ဟန္ပန္ေၾကာင့္ နီမင္းထြန္း ေယာင္ေယာင္ကန္းကန္း ျဖစ္ေနသည္။ လိပ္စာ စာအုပ္ကို အလြယ္တကူ ရွာမရ။ လက္ဆြဲအိတ္ထဲတြင္ ထည့္လိုက္မိသလား။ လြယ္အိတ္ထဲမွာလား။ 

“ေန… ေန။ ရွာမေနနဲ႔ေတာ့။ ေက်ာင္းနာမည္သာ ေျပာခဲ့။ အန္တီ ရွာတတ္ပါတယ္” 

“ေက်ာင္းနာမည္က ဓမၼ… အဲ… ဓမၼေဝဘူ… အဲ… ဘာပါလိမ့္” 

“ဓမၼ ေဝပုလႅ ဟုတ္လား” 

“အဲ… ဟုတ္တယ္။ ဟုတ္တယ္။ အန္တီေျပာတဲ့ ဓမၼေဝပုံ… အဲ… အဲ… ဓမၼေဝပုလႅ” 

“ေက်းဇူးတင္တယ္ကြယ္။ ေက်းဇူးတင္တယ္။ အန္တီ လာယူလွည့္မယ္။ ေသေသခ်ာခ်ာ ဂ႐ုစိုက္ယူေပးပါေနာ္။ အန္တီ ေက်းဇူးမေမ့ပါဘူး။ အန္တီ့အတြက္ သိပ္အေရးႀကီးတဲ့ အမွတ္တရ ပစၥည္းေလးမို႔ပါ။ မေပ်ာက္ပါေစနဲ႔ေနာ္” 

ေျပာေျပာဆိုဆုိႏွင့္ပင္ ေဒၚသက္ထားသည္ စလင္းဘက္ကိုလြယ္ၿပီး မတ္တတ္ရပ္သည္။ မတ္တတ္ရပ္ၿပီးကာမွ ေနာက္ဆံတင္းသည့္ဟန္ျဖင့္ နီမင္းထြန္းဘက္ကို ခါးကိုင္းၿပီး ခပ္တိုးတိုး ေျပာလိုက္ေသးသည္။ 

“ေသေသခ်ာခ်ာ ယူသြားေပးေနာ္ ငါ့တူ။ အန္တီ့အတြက္ ေသေရးရွင္ေရးေလာက္ အေရးႀကီးတဲ့ပစၥည္းမို႔ပါ” 

နီမင္းထြန္း ဆြံ႔အသြားသည္။ တခုခုမွားေနသည္ဟု သူ ထင္လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ ဘာမွားေနမွန္း မသိ။ ဘာေျပာရမွန္း မသိ။ သူ စကားရွာမရျဖစ္ေနစဥ္မွာပင္ ေဒၚသက္ထားက လွည့္ထြက္သြားၿပီျဖစ္သည္။ 

မီးရထားက အရွိန္မေသေသး။ ဘူတာထဲဝင္လာၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း ဆက္လက္သြားေနဆဲျဖစ္သည္။ ေဒၚသက္ထားသည္ ေနာက္ဘက္ ရထားတံခါးေပါက္ဆီသို႔ ထြက္သြားသည္။ ထို႔ေနာက္ အရွိန္မေသေသးေသာ ရထားေပၚမွ ဖ်တ္ခနဲ ခုန္ဆင္းသြားသည္။ လူငယ္တေယာက္လိုပင္ ဖ်တ္လတ္ သြက္လက္လွသည္။ 

ရထားေျပးေနစဥ္ ရထားတြဲေပၚ ခုန္တက္ဝင္ေရာက္လာၿပီး ရထားသြားေနဆဲမွာပင္ ရထားေပၚက ခုန္ဆင္း ထြက္ခြာသြားေသာ အမ်ဳိးသမီးႀကီးကို သူ အံ့ၾသမိသည္။ ရန္ကုန္အထိသြားမည္ဆိုေသာ ေဒၚသက္ထားသည္ အဘယ္ေၾကာင့္ လမ္းတဝက္ သာစည္ဘူတာတြင္ ေရးႀကီးသုတ္ပ်ာ ဆင္းရပါသနည္း။ ပို၍ အံ့ၾသမိသည္က သူဆင္းသြားေသာအျခမ္းမွာ ဘူတာ ပလက္ေဖာင္းရွိေသာအျခမ္းမဟုတ္ဘဲ မီးရထားသံလမ္းမ်ားႏွင့္ တျခားရထားတြဲေတြ ရပ္ထားေသာ အျခမ္းျဖစ္ေနေသာအခ်က္ကို သတိထားမိလိုက္ေသာေၾကာင့္ပင္။ 

ဒၚသက္ထားသည္ မည္သို႔ေသာပုဂၢိဳလ္ပါနည္း။ သူသည္ တရားဥပေဒႏွင့္ မညီညြတ္ေသာ အလုပ္တခုခုကို လုပ္ေနသူေပေလာ။ တစုံတရာကို စိုးရိမ္ထိတ္လန္႔ေနသေလာ။ 

ဒၚသက္ထားေပးသြားေသာ စာအုပ္ကေလးကို ငုံ႔ၾကည့္မိသည္။ ေစာေစာက သူဖတ္ေနေသာ ကဗ်ာစာအုပ္ကေလးမွ်သာ။ ဘားေတာ့ဗရက္ေရးသည့္ အနာဂတ္အတြက္ ကဗ်ာ။ စာအုပ္ကေလးကို သူ လွန္ေလွာၾကည့္သည္။ စာအုပ္ထဲတြင္ တခုခုညႇပ္ထားတာမ်ဳိးရွိမလားဟု ရွာေဖြၾကည့္မိျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ စာရြက္ေတြၾကားမွာ ဘာမွမပါ။ ႐ိုး႐ိုး ကဗ်ာစာအုပ္ကေလးတအုပ္သာ ျဖစ္သည္။ သည္စာအုပ္ကေလးသည္ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ေသေရးရွင္ေရးတမွ် အေရးႀကီးႏိုင္ပါမည္နည္း။ အကယ္၍ ေသေရးရွင္ေရးတမွ် အေရးႀကီးသည္မွန္လွ်င္ ဘာ့ေၾကာင့္ လမ္းတဝက္တြင္ ရထားေပၚမွ ခုန္ဆင္းသြားရသနည္း။ 

“မွတ္ပုံတင္” 

“ဗ်ာ” 

႐ုတ္တရက္ တင္းမာေသာအသံတခုကို အနားကပ္ၿပီးၾကားလိုက္ရေသာေၾကာင့္ သူ လန္႔သြားသည္။ 

“မွတ္ပုံတင္လို႔ ေျပာေနတာကြ။ မၾကားဘူးလား” 

“ၾကားပါတယ္ဗ်ာ။ ျဖည္းျဖည္း ေျပာပါ။ ဒီမွာ ရွာေနတာဗ်” 

လက္မွတ္စစ္ႏွင့္တူေသာ ယူနီေဖာင္းဝတ္ပုဂၢိဳလ္သည္ သူ႔ကို မေက်မနပ္ပုံစံမ်ဳိးႏွင့္ ဘုၾကည့္ၾကည့္သည္။ သူ႔စိတ္ထဲမွာလည္း ဇေဝဇဝါျဖစ္ေနသည္။ သူ႔ေရွ႕ကလူေတြကို လက္မွတ္စစ္တာ သူ မေတြ႔လိုက္။ သူ႔ကို ေရြးစစ္သလားဟု စိတ္ထဲတြင္ ထင္မိသည္။ သို႔ေသာ္ သိပ္မေသခ်ာ။ 

“မင္းကို ေျပာေနတာ ၾကာၿပီကြ။ မင္းဖာသာ ေငးေနၿပီးေတာ့။ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔” 

“ဘာအူေၾကာင္ေၾကာင္လဲဗ်။ ေကာင္းေကာင္းေျပာေနတာပဲ။ ေအာ္လားဟစ္လား မလုပ္ပါနဲ႔” 

သူ႔အသံခပ္က်ယ္က်ယ္ေၾကာင့္ ေဘးလူေတြ ေခါင္းေထာင္ၾကည့္ၾကသည္။ လက္မွတ္စစ္လည္း နည္းနည္းၿငိမ္သြားသည္။ သို႔ေသာ္ မ်က္ႏွာထားကို တင္းထားသည္။ မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ထားသည္။ သူေပးေသာ မွတ္ပုံတင္ႏွင့္ လက္မွတ္ကို စစ္ေဆးသည္။ သူ႔ေနာက္က တျခားယူနီေဖာင္းဝတ္တေယာက္က ေရွ႕တိုးလာျပန္သည္။ 

“မင့္ေဘးကလူေရာ ဘယ္မလဲ” 

“ဟာ… ဘယ္သိမလဲ။ က်ဳပ္က တြဲေစာင့္မွမဟုတ္တာ” 

“ေဟ့… ေကာင္းေကာင္းေျပာပါကြ။ ငါတို႔က တာဝန္အရ ေမးေနတာေနာ္” 

သည္တေယာက္၏အသံက ပိုမာသည္။ ေမာက္မာေသာ ဟန္ပန္ကိုလည္း အထင္းသားေတြ႔ရသည္။ သို႔ေသာ္ သူ႔ေနာက္ကတေယာက္က ေရွ႕တိုးလာျပန္သည္။ ထိုသူမွာ အရပ္ဝတ္ႏွင့္ျဖစ္သည္။ လည္ကတုံးအက်ႌအျဖဴႏွင့္ ပိုးတြဲလုံခ်ည္ကုိ ဝတ္ထားသည္။ 

“ေနေန… ငါ ေမးမယ္။ ဒီမယ္ ညီေလး။ မင့္ေဘးကလူက ေယာက်္ားလား၊ မိန္းမလား” 

အရပ္ဝတ္က ေခ်ာ့ေခ်ာ့ေမာ့ေမာ့ ဝင္ေမးသည္။ 

“ခင္ဗ်ားက ဘယ္သူလဲ” 

တာဝန္ရွိတဲ့သူ တေယာက္ပါ။ ကဲ… ေျပာပါဦး ေဘးကလူက မိန္းမ မဟုတ္လား” 

“အမ်ဳိးသမီးဗ်”  

အာ္… ေအာ္… အသက္ငါးဆယ္ေလာက္ အသားျဖဴျဖဴ၊ နည္းနည္းဖိုင့္ဖိုင့္၊ ေရႊကိုင္းမ်က္မွန္နဲ႔ ဟုတ္လား” 

“ေရႊကိုင္းမ်က္မွန္ေတာ့ မပါဘူးဗ်” 

“ပါတိတ္ဝမ္းဆက္နဲ႔၊ ဟုတ္လား” 

“ခင္ဗ်ား သူ႔ကိုသိလို႔လား” 

သူ ျပန္ေမးလိုက္ေသာေမးခြန္းသည္ အလြန္တုံးေသာေမးခြန္းျဖစ္ေၾကာင္းကို ေမးခြန္းမဆုံးခင္မွာပင္ သူ႔ဖာသာ သတိထားလိုက္မိသည္။ သူတို႔ဘာသေဘာႏွင့္ ေမးေနသည္ကိုလည္း တခ်ိန္တည္းမွာပင္ ရိပ္စားမိသလိုရွိလာေလသည္။ 

အရပ္ဝတ္ႏွင့္လူသည္ ေနာက္ဘက္သို႔လွည့္ၿပီး မ်က္ရိပ္ျပသည္။ 

“Target ေတြ႔ၿပီေဟ့။ ေဟ့… ဒါနဲ႔ သူဘယ္ထြက္သြားလဲ” 

“စားေသာက္တြဲဘက္ ထြက္သြားတာပဲဗ်။ ထမင္းသြားစားမလို႔တဲ့” 

ရဲႏွင့္ လက္မွတ္စစ္မ်ား အရပ္ဝတ္မ်ားသည္ သူညႊန္ျပရာဘက္သို႔ ကမန္းကတန္း ထြက္သြားၾကေလသည္။ ဒီတခါေတာ့ သူ မတုံးေတာ့ပါ။ သူညႊန္ျပလိုက္ေသာဘက္မွာ ေဒၚသက္ထားထြက္သြားသည့္ဘက္ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္အရပ္သို႔သာ ျဖစ္ေလသည္။ 

******** 

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမယ္။ 


 

No comments: