Tuesday, March 19, 2013

ျပည္သူ႔ အလံေတာ္ .... (ပထမပုိင္း)

သူတုိ႔ က်ဆံုးခဲ့ေသာ ဤေနရာသို႔ ငါသည္ ငိုေႂကြးတမ္းတရန္ လာျခင္း မဟုတ္။
ယခုတိုင္ ရွိေနေသးေသာ သင္တို႔ကုိ ေျပာၾကားရန္သာ ငါလာျခင္း ျဖစ္သည္။
သင္ႏွင့္ ငါကုိယ္တုိင္အား ငါ၏စကားမ်ားကုိ ျမြက္ဟပါအံ့။
တပါးသူမ်ားကား ယခင္ကပင္ ေသဆံုးခဲ့ၾကပါၿပီ။
မွတ္မိေသးရဲ႕လား။ ဟုတ္သည္၊ သင္ မွတ္မိမွာပါပဲ။
သင္တို႔လိုပင္ အမ်ဳိးအႏြယ္ဆက္ အမည္မ်ားႏွင့္ေပတည္း။
တံငါသည္မ်ား၊ ပန္းပဲသမားမ်ား၊ သင္တို႔လို အလုပ္ႏွင့္ သူမ်ားပင္။



ခ်ီလီျပည္၏ သားသမီးမ်ား။
ေလဒဏ္ေၾကာင့္ အမာရြတ္ထင္ေနေသာ မ်က္ႏွာမ်ား။
ေတာင္အေမရိကန္ ျမက္ခင္း လြင္ျပင္မ်ားကဲ့သုိ႔ ႀကံဳလွီေျခာက္ေသြ႕ၿပီး၊ ေ၀ဒနာရာ အမွတ္အသားကုိ ဆင္ျမန္းထားကုန္သည္။
ငါတို႔ အဖတိုင္းျပည္၏ ေျမကတုတ္ ခံတပ္တေလွ်ာက္၌ မွန္သားကဲ့သို႔ ၀င္းေသာ ဆီးႏွင္း၏ ကြက္လပ္ထိပ္ အစြန္း၀ယ္ ေတာက္ပလ်က္။
သစ္ကုိင္းစိမ္းမ်ား ထိုးက်ရာ ျမစ္ယံမွ ၀ကၤပါ၏ေနာက္ပါး၌ ကြယ္ပုန္းလ်က္။
ယမ္းစိမ္းပင္မ်ား၏ေအာက္ ပြင့္လွပ္ေသာ အေညွာင့္အေစ့မ်ား၏ ေအာက္၀ယ္ ျပည္သူတုိ႔၏ ေသြးစက္မ်ားကုိ ငါ ေတြ႔ရွိေနရသည္။
ေသြးစက္တို႔သည္ မီးလွ်ံကဲ့သို႔ ဟုန္းဟုန္းေတာက္ေလာင္ကုန္သည္။
အခါတပါး၌ ငါတုိ႔၏ ကမၻာရွိ ေျမေစးခဲမွ ဆီးႏွင္းတို႔၏ အမြအေႂကြမ်ားကုိ တူးဆြလ်က္ ရွိကုန္ေသာ အမည္မသိသည့္ အာဇာနည္ သူရဲေကာင္းမ်ားႏွင့္ အတူ ငါသည္ ယမ္းစိမ္းပင္ ေျမကြက္မ်ားတြင္ ေနခဲ့ရသည္။
သပိတ္ေမွာက္ အေရးေတာ္ပံုႀကီးတုန္းက ဤသူမ်ားႏွင့္ ငါ အတူရွိခဲ့သည္။
မာနျဖင့္ တက္ႂကြေသာ မာေက်ာေသာ ေျမႀကီးျဖင့္ ေပက်ံေသာ သူတို႔၏ လက္သီးဆုပ္မ်ားကုိ ငါ မွတ္မိပါေသးသည္။
သူတို႔က ငါ့အား ဆို၏။ “ၾကည့္စမ္းေလာ့၊ ေနာင္ေတာ္ ၾကည့္စမ္းေလာ့”

ပါပလို နီ႐ူဒါ

ဗမာဘာသာျပန္ - ဒဂုန္တာရာ


(ဆရာႀကီး ဒဂုန္တာရာ၏ အယ္ဒီတာစားပြဲ၊ စာေပ အႏုပညာေ၀ဖန္ေရးႏွင့္ ပန္းႏုေရာင္အို စာအုပ္မွ) 


 

No comments: