Friday, November 2, 2012

လ (ကမာပုလဲ)

က်ေနာ္ အႀကိမ္ႀကိမ္မက္ခဲ့တဲ့ … အခ်စ္ပဲ ။

သူ႔ေၾကာင့္ပဲ က်ေနာ္ အိမ္ကုိ ခ်စ္တတ္ခဲ့
သူ႔ေၾကာင့္ပဲ အိမ္နဲ႔ ခြဲခြာခဲ့
သူ႔ေၾကာင့္ပဲ …. ။

က်ေနာ္ဟာ ဘယ္လို သတၱဝါေလးလဲ
က်ေနာ္ ခုထိ ကိုယ့္ကုိယ္ကုိ မသိေသးပါဘူး … ေမေမ …။


ဒါေပမဲ့ ေမေမရယ္ …
လေရာင္ကုိ ေတြ႔ေတာ့ …
က်ေနာ္ … အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္ … ။ ။

ကမာပုလဲ 
၂၊ ၁၁၊ ၂၀၁၂

No comments: