Friday, July 6, 2012

7 July အခမ္းအနားကို က်င္းပသြားမယ္ ...

တစ္ေယာက္တည္းက်န္လည္း က်င္းပသြားမွာပါ။ တစ္ေယာက္မွ မက်န္ေတာ့ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တာဝန္ေက်တယ္လို႔ ခံယူပါတယ္။  

(မင္းကိုႏိုင္)

ဒီအခမ္းအနားဟာ က်င္းပတယ္ဆိုကေတာ့ လက္ရွိ ဘယ္ပုဂၢိဳလ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ဗ်ာ၊ ဒါကို ေၾကာက္ေနစရာလည္း မလိုဘူး။ စိုးရိမ္ေနစရာလည္း မလိုဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဒီ ဆဲဗင္းဂ်ဳလိုင္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ခဲ့တဲ့၊ ကိုင္တြယ္ခ့ဲတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြလည္း တစ္ေယာက္မွ မရွိေတာ့ဘူး။

အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနဲ႔ သမိုင္းမွာ သင္ခန္းစာယူႏိုင္ေအာင္ တစ္ခ်ိန္က တန္ဖိုးရွိခဲ့တဲ့ သမဂၢအေၾကာင္းကို ေျပာမယ္။ အဲဒီ သမဂၢမရွိတဲ့အခါ ဘယ္ေလာက္နစ္နာတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေျပာၾကမယ္။ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ ဒီေလာက္ပါပဲ။

အဲေတာ့ အမိုးအကာတစ္ခုေအာက္မွာ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာက်င္းပမယ့္ကိစၥကို လက္မခံဘူးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို လမ္းေပၚကို အတင္းတြန္းထုတ္ေနတဲ့ အဓိပၸာယ္ေရာက္ေနတယ္။ ဒီေန႔ည ျပဳမူလိုက္တဲ့ အက်င့္အၾကံ အားလံုး။ အဲဒီ ရဲတပ္ဖြဲ႔ေရာ၊ သက္ဆိုင္ရာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းကလူေတြ ကိုင္တြယ္တဲ့အေနအထားမ်ဳိးက လမ္းေပၚကို အတင္းေမာင္းထုတ္ေနတဲ့ အဓိပၸာယ္ပဲ။

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တု႔ိဟာ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည့္မွာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ လက္မခံခဲ့ဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည့္သြားရင္ နစ္နာမွာက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အရင္ဆံုး နစ္နာမွာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးရဲ႕ ဘဝေတြ၊ အသက္ေတြ စေတးၿပီးေတာ့ရင္းထားတဲ့ အဖူးအပြင့္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ အဖ်က္အဆီး မခံႏိုင္ဘူး။

အဲေတာ့ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည့္မွာကို စိုးရိမ္တယ္ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုနဲ႔၊ မတည္ၿငိမ္မႈဆိုတဲ့ဟာကို စိုးရိမ္တယ္ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုနဲ႔ေတာ့ ဒီလို ကိုင္တြယ္လုိ႔ မရဘူး။

သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲမွ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏိုင္ရဲ႕ ေျပာၾကားခ်က္တခ်ဳိ႕ကို ေကာက္ႏႈတ္ေဖာ္ျပပါတယ္။ 


No comments: