Thursday, December 1, 2011

႐ႈိင္းေလာ့ခ်္ (သို႔) ေမတၱာတရား၏ ေအာင္ပြဲ (ကမာပုလဲ)

ခုတေလာမွာ ကဗ်ာေတြ ေရးျဖစ္ေနတယ္။ အက္ေဆးလည္း ႀကိဳၾကား ေရးျဖစ္ပါတယ္။ ဘဝကုိ တဆစ္ခ်ဳိးေကြ႔ခဲ့တာ ၂၃ ႏွစ္ ျပည့္ခဲ့ၿပီ။ ဇာတိရပ္ရြာကိုလည္း ေသေတာင္ျပန္ေရာက္ခ်င္မွေရာက္မယ့္ ယံုၾကည္ရာလမ္းကို ေလွ်ာက္ခဲ့တယ္။

ခုတေလာ အေျပာင္းအလဲေတြအေၾကာင္း လူေတြ အေတာ္ေျပာေျပာေနၾကတယ္။ ထင္မွတ္မထားတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈေတြကုိ ၾကံဳရတဲ့အခါ အလြယ္တကူ လက္ခံႏိုင္ဖို႔ ခက္ေနၾကတယ္ေပါ့။ ေျပာင္းတာကေတာ့ ေျပာင္းလဲသြားတာပါပဲ။ အေကာင္းဘက္ကုိလား၊ အဆိုးဘက္ကုိလား။ လက္ခံႏိုင္သလား၊ လက္မခံႏိုင္ဘူးလား။ ကိုယ့္အတၱ၊ ကိုယ့္အျမင္နဲ႔ ဆင္ျခင္ဆံုးျဖတ္ေနၾကတယ္။ ဆံုးျဖတ္ေနၾကရမွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားအတြက္၊ ျပည္သူအတြက္ ေကာင္းသလား၊ ဆိုးသလား။ အက်ဳိးလား၊ အျပစ္လား ဆိုတာကေတာ့ သမိုင္းက ဒီအတိုင္း လက္ပိုက္ထိုင္ၾကည့္ေနမွာ မဟုတ္ဘူးေပါ့။

သမိုင္းက ေနလိုက္ဦး။ ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္မွာ ထူးျခားစြာေျပာင္းလဲသြားတဲ့ အေရြ႕ရဲ႕ သက္ေရာက္မႈကုိ ဆက္စပ္ေနတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္က ႐ိုက္ခတ္ခံရမွာပါပဲ။ ဒီေတာ့ သူေျပာင္းသလို ကိုယ္ကလည္း ျပင္ရ၊ ဆင္ရ၊ တည္ရ၊ ေဆာက္ရတာေတြ ရွိမယ္။ `ယုန္ႏွင့္ အတူေျပး၊ ေခြးႏွင့္ အတူလိုက္´တဲ့ စာေရးဆရာတဦးရဲ႕ ဝတၳဳေခါင္းစဥ္ကုိ အမွတ္ရမိတယ္။ ယုန္ႏွင့္ အတူေျပးရင္း သားေကာင္ဘဝကို သက္ဆင္းရေလမလား။ ေခြးႏွင့္အတူလိုက္ရင္း ေတာေခ်ာက္ခံရတဲ့ လမ္းမွား မုဆိုးျဖစ္ေလမလား။ အင္းပါေလ ... ကိုယ္က ဘယ္ေလာက္တားတား သမိုင္းဆိုတာမ်ဳိးက ရပ္ေနမွာမွ မဟုတ္တာ။

ေျပာင္းလဲျခင္းတရားဆိုလို႔ ေျပာရဦးမယ္။ ေလာကမွာ မေျပာင္းလဲတာဆိုလို႔ ဘာမ်ားရွိလို႔လဲေပါ့။ မရွိပါဘူး။ အရာဝတၳဳေတြလည္း ေျပာင္းလဲတယ္။ လူေတြလည္း ေျပာင္းလဲတယ္။ အဲဒါ ဆန္းသလားေလ။ ေရွ႕မွာေျပာခဲ့သလို အေျပာင္းအလဲဟာ မဆန္းေပမယ့္ အက်ဳိးနဲ႔ အျပစ္၊ အေကာင္းနဲ႔ အဆိုးေတာ့ ရွိမွာပါပဲ။ တံတားေအာက္က စီးေနတဲ့ျမစ္ေရဟာ စကၠန္႔နဲ႔အမွ် တူတာမွ မဟုတ္တာ။ ေျပာင္းေနတယ္။ ေျပာင္းလဲ စီးဆင္းေနတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ျမစ္တျမစ္မွာ ႏွစ္ခါ ေရခ်ဳိးခ်င္လို႔ မရတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။

ေလ႐ူးသုန္သုန္ ဝတၳဳႀကီးထဲက စကားလက္လို အေမရိကန္ျပည္တြင္းစစ္ကုိ စိတ္က လက္မခံခ်င္ေပမယ့္ စစ္ႀကီးက သူ႔အိမ္ထဲထိ မဖိတ္ေခၚဘဲ ဝင္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ဆရာပါရဂူ ဘာသာျပန္ခဲ့တဲ့ ပန္းပုဆရာ ဝတၳဳထဲကလို သူေရာက္စက လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ႀကိဳဆိုလက္ခံခဲ့တဲ့ၿမိဳ႕ႀကီးက သူ႔ကို မလိုေတာ့တဲ့အခါ ခဲေတြ၊ တုတ္ေတြနဲ႔ ပစ္ခတ္လို႔ ပစ္ပစ္ခါခါ ႏွင္ထုတ္လိုက္သလိုမ်ဳိး ...။

ထားပါေလ။ အဓိက ေျပာခ်င္တာက ႐ုပ္ရွင္ကားကေလးတကား အေၾကာင္းကိုပါ။ ေန႔ခင္းဘက္ အားအားလ်ားလ်ား အခ်ိန္ကေလးရတုန္း ႐ံုးက တီဗြီမွာ ဟုိေလွ်ာက္ႏွိပ္၊ ဒီေလွ်ာက္ႏွိပ္နဲ႔ မွတ္မထင္ၾကည့္ျဖစ္လိုက္တဲ့ ႐ုပ္ရွင္ကားကေလး တကားရယ္ပါ။ ဇာတ္ေကာင္က ႀကီးေကာင္စိတ္ မဝင္ေသးတဲ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္ကေလး။ ေကာင္ေလးတေယာက္ေပါ့။ သူနဲ႔တြဲၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္တာက ေခြးကေလး တေကာင္။ ေခြးဇာတ္လိုက္ ႐ုပ္ရွင္ကားေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ၾကည့္ခဲ့ဖူးေပမယ့္ ဒီဇာတ္ကားကေတာ့ သိပ္ကို ထူးျခားလွပါတယ္။

ေျပာခဲ့သလို ဇာတ္လိုက္ေကာင္ေလးဟာ ေတာလမ္းေလးအတိုင္း ေလေသနတ္ကေလးထမ္းၿပီး လမ္းမွာ ေခြးကေလး တေကာင္နဲ႔ မွတ္မထင္ ဆံုခဲ့တယ္။ ေခြးကေလးက လည္ပတ္နဲ႔ဆိုေတာ့ ပိုင္ရွင္ရွိၿပီးသား။ ဒီေတာ့ ေကာင္ေလးက သူ႔ေနာက္လိုက္ေနတဲ့ ေခြးကေလးကို အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ပါပဲ။ ေခြးကေလးကို သူ႔ေနာက္ တေကာက္ေကာက္လိုက္ေနလို႔ ေမာင္းေတာင္ထုတ္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေခြးက စိတ္မေလွ်ာ့ဘူး။ လိုက္ျမဲလိုက္ေနေတာ့ ေကာင္ေလးက အိမ္ေခၚသြားခဲ့တယ္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ အစာေကၽြး။ ေခြးကေလးနဲ႔ ပြတ္သတ္ကစားတယ္။ ကေလးမိဘေတြက ေမးေတာ့ ကေလးက အမွန္အတိုင္းပဲ ေျဖလိုက္တယ္။

ေနာက္ေတာ့ သူ႔သခင္လိုက္လာပါတယ္။ သူ႔သခင္က ေခြးေတြအမ်ားႀကီးေမြးၿပီး ေတာေကာင္ လိုက္ဖမ္းေနတဲ့ အဖိုးႀကီး။ အဖိုးႀကီးက သူ႔ေခြးေလး ေခၚထားရပါမလားဆိုၿပီး ကေလးကို မိဘေတြေရွ႕တင္ ျပစ္တင္ႀကိမ္းေမာင္းတယ္။ ကေလးကလည္း ေခြးကေလးကို သူေခၚလာတာမဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာၿပီး ေခြးကို အဖိုးႀကီးနဲ႔ ျပန္ထည့္ေပးလိုက္တယ္။ အဲဒီမွာ ျပကြက္ကေလးတခုက ေခြးကေလးကို ေျခေထာက္နဲ႔ ကန္လိုက္တဲ့ အခန္းပဲ။ ပုိင္ရွင္အဖိုးႀကီးက ေကာင္ေလးနဲ႔ သူ႔မိဘေတြေရွ႕မွာ ကန္တာ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေခြးကေလးခမ်ာ သခင္နဲ႔ မေနခ်င္ရတဲ့အေၾကာင္းကို ခံစားလုိက္ရတယ္။

ညေရာက္ေတာ့ ေကာင္ေလး အိပ္မေပ်ာ္ေတာ့ဘူး။ ေခြးကေလးကုိ လြမ္းစိတ္နဲ႔။ ေခြးကေလးကလည္း မေခလွဘူး။ သူ႔ေကာင္ေလးဆီ ေလွာင္အိမ္ကုိ တိုးထြက္ၿပီး ထြက္ေျပးလာခဲ့တယ္။ ေခြးကေလးခမ်ာ ေကာင္ေလးရဲ႕ အိမ္ကေလးကို ေရာက္ေတာ့ ပထမ ေကာင္ေလးရဲ႕ ညီမေလးေတြ အိပ္ယာဆီသြားၿပီး မွားႏႈိးမိတယ္။ မဟုတ္ေတာ့ ေနာက္ တကုတင္။ မိဘႏွစ္ပါး ျဖစ္ေနတယ္။ ေနာက္ဆံုးက်မွ သူ႔ရဲ႕ တရားမဝင္ သခင္စစ္စစ္ ေကာင္ေလးအိပ္ယာဆီကို ေရာက္ေတာ့တယ္။ ေကာင္ေလးခမ်ာ ေပ်ာ္လို႔ မဆံုးလုိက္တာေလ။
ညတြင္းခ်င္းပဲ ေကာင္ေလးက သူ႔တို႔ျခံထဲမွာရွိေနတဲ့ စတိုေဟာင္းေလးဆီ ေခြးကေလးကို ေခၚသြားတယ္။ ေနာက္တေန႔မွာ ေခြးကေလးအတြက္ စတိုေဟာင္းကေလးကုိ ျပန္ျပင္ေပးတယ္။ သူ႔ သူငယ္ခ်င္းမကေလးက သူ႔ကို ဝိုင္းကူတယ္။ အေဆာက္အဦေလး စိတ္ခ်လံုျခံဳသြားတဲ့အခါ ေခြးကေလးကို ထည့္ၿပီးေနေစတယ္။ သံမ႐ိုက္တတ္ ႐ိုက္တတ္နဲ႔ အေဆာက္အဦေလးကို ျပင္ေနတာ ရပ္သပ္႐ႈေမာပဲ။ ေကာင္ေလးဆီ ေခြးကေလးက လြမ္းလို႔ ညည ခိုးခိုးလာေတြ႔တယ္။ ေကာင္ေလးက လူေတြသိရင္ ဒုကၡေရာက္မစိုးလို႔ ျပန္ျပန္ပို႔တယ္။ အစားေတြလည္း ယူယူသြားတယ္။ မိဘေတြနဲ႔ ညီမေလး ႏွစ္ေယာက္ကလည္း ဒါကို သိေနတယ္။ အေဖနဲ႔ အေမကေတာ့ ေကာင္ေလးကို သတိေပးရွာပါတယ္။

တညမွာ ေခြးကေလးဆီကို ေခြးေလ ေခြးလြင့္ႀကီးတေကာင္ ေရာက္လာတယ္။ ယိုင္နဲ႔ေနတဲ့ တံခါးေလးကို ကိုယ္လံုးနဲ႔ ဝင္တိုက္ဖ်က္ဆီး၊ ေခြးကေလးက ထြက္ေျပး၊ ေကာင္ေလးရဲ႕အိမ္နားမွာမိ၊ ကိုက္ျဖတ္ အႏိုင္က်င့္တယ္။ အသံၾကားလို႔ ေကာင္ေလးနဲ႔ သူ႔အေဖ ဓာတ္မီးကိုယ္စီနဲ႔ ထြက္လာၾကည့္ေတာ့ ေခြးကေလး လဲေနၿပီ။ အျမန္ပဲ ေခြးကေလးကို ဆရာဝန္ဆီေခၚသြား ကုသေပးတယ္။ အနာသက္သာလာေတာ့ အိမ္ျပန္ေခၚလာ။ အိမ္မွာ တမိသားစုလံုးက ဝိုင္းခ်စ္၊ ေနာက္ေတာ့ သူ႔သခင္ လုိက္လာပါတယ္။ အျဖစ္အပ်က္အေၾကာင္းစံုကုိ ေျပာျပေတာ့ ေခြးသခင္က ေခြးကို ေကာင္ေလးနဲ႔ အနာေပ်ာက္တဲ့အထိ ေနခြင့္ျပဳတယ္။

ေကာင္ေလးဟာ အဖိုးႀကီးနဲ႔ ေခြးကေလးကိစၥကုိ ဒိုင္ယာေလာ့ ပါတယ္။ အဖိုးႀကီးရဲ႕ သားေကာင္လုိက္ အလုပ္မွာ ေခြးကေလးအဖုိ႔ အသံုးမတည့္ႏိုင္ေၾကာင္းကိုလည္း နားခ်တယ္။ ေခြးကေလးကို သူ႔ကိုေပးဖို႔ စည္း႐ံုးတယ္။ ေရာင္းဆိုေတာ့လည္း အဖိုးႀကီးက သိကၡာက်မွာစိုးလို႔ မေရာင္းဘူး။ ဒီေတာ့ အဖိုးႀကီးနဲ႔ေကာင္ေလး သေဘာတူညီခ်က္တခု ရတယ္။ အဖိုးႀကီးရဲ႕အိမ္မွာ ေကာင္ေလးက အဖိုးႀကီးခိုင္းတဲ့ အလုပ္ေတြကို နာရီ ၂၀ လုပ္ေပးရမယ္။ လုပ္ႏိုင္ရင္ ေခြးကေလးကို ေကာင္ေလး ပုိင္ၿပီ။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ စာရြက္တရြက္မွာ သေဘာတူ လက္မွတ္ထုိးတယ္။

ေကာင္ေလးက မိဘေတြဆီ ခြင့္ပန္ၿပီး အဖုိးႀကီးခိုင္းတဲ့ အလုပ္ေတြကို သြားလုပ္ရတယ္။ နာရီ ၂၀ ျပည့္ေအာင္ ေန႔တိုင္း သြားလုပ္ေပးရတာ။ အဲဒီအခန္းေတြဟာ အသက္႐ႈမွားမတတ္ ခံစားလိုက္ရတယ္။ ကိုယ္တိုင္ ေကာင္ေလးေနရာကို ေရာက္ေနသလိုပဲ။ အဖိုးႀကီးခိုင္းတဲ့အလုပ္ေတြကလည္း ေကာင္ေလးနဲ႔ ဘယ္လိုမွကို မမွ်တာ။ ေကာင္ေလး ဖ်ားသြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေကာင္ေလးက သူ႔ ဇြဲကို မေလွ်ာ့ဘူး။ သူ႔ကတိကို မပ်က္ေစရဘူး။ ေဆးထိုး ေဆးေသာက္ၿပီး သြားလုပ္တယ္။ နာရီ ၂၀ ျပည့္သြားတယ္။ ေကာင္ေလးဟာ ေခြးကေလးရဲ႕သခင္ ျဖစ္သြားၿပီေပါ့ .... ။ အဲဒီလို မဟုတ္ခဲ့ဘူး ...။

ေခြးသခင္ လိုက္လာတယ္။ သူ႔ေခြးကို အဓမၼျပန္ေခၚတယ္။ ေကာင္ေလးက မႏိုင္ေပမယ့္ မခံခ်င္စိတ္နဲ႔ အဖိုးႀကီးကို ဝင္လံုးတယ္။ အေဖျဖစ္သူပါ ပါလာတယ္။ သားကို ေခ်ာ့တယ္။ အဖိုးႀကီးကို ေခြးကေလးေခၚၿပီး ျပန္ခိုင္းတယ္။ အဖိုးႀကီးဟာ ကေလးတေယာက္ေလာက္ေတာင္မွ ကတိအေပၚမွာ သစၥာမျမဲဘူး။ လူႀကီး လူေကာင္း မဆန္ဘူး။ ေကာင္ေလးက အဖိုးႀကီးကို နာနာက်င္က်င္ေျပာလိုက္ၿပီး သူ႔ေခြးကေလးရဲ႕ အျပန္လမ္းကို ေၾကကြဲစြာၾကည့္ေနတယ္။ အေဖကပါ ၾကည့္ေနတာ။ ေနာက္ေတာ့ ေမာင္းထြက္သြားတဲ့ အဖုိးႀကီးရဲ႕ကားဟာ ႐ုတ္တရက္ မီးေတြ နီသြားတယ္။ ရပ္လိုက္တယ္။ ေခြးကေလးကို တံခါး ဖြင့္ေပးလိုက္တယ္။ သြားေတာ့ .... ႐ႈိင္းေလာ့ခ်္ ... ။

ေခြးကေလးဟာ သူ႔သခင္ ေကာင္ေလးဆီ အေျပးကေလး ...။ ေကာင္ေလးလည္း ေခြးကေလးကို ရင္နဲ႔ ဆီးႀကိဳေပြ႔ .... ေျမနီလမ္းေပၚ အေပ်ာ္နဲ႔ လူးလွိမ့္ရင္း ... ႐ုပ္ရွင္ကားကေလး ဇာတ္သိမ္းသြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ခံစားမႈကေတာ့ ဇာတ္မသိမ္းႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ ပီတိမ်ား ... ၾကည္ႏူးမႈမ်ား ...အေတြးမ်ား ... အေျပာင္းအလဲမ်ား ....။ ။

ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္၊ ၂၀၁၁။

(႐ုပ္ရွင္ကေလးရဲ႕ လင့္ = http://www.imdb.com/title/tt0120118/)

(ဇာတ္ေကာင္ ေကာင္ေလး ဘလိတ္ဟီ႐ြန္၏ ေနာက္ေၾကာင္းအက်ဥ္း = Blake Heron
Actor
Blake Heron was born in Sherman Oaks, California on January 11, 1982. After his parents divorced, Blake moved with his mother to Atlanta, Georgia, then to New York, New York and then finally they resided in Burbank, California where Blake started his acting career. At the age of 13 he made his film-debut in the Disney film Tom and Huck... See full bio »
Born: January 11, 1982 in Sherman Oaks, California, USA


 

No comments: