ဖြင့္ထားတဲ့ ျပတင္းတံခါးကေန အျပင္ဘက္ကို လွမ္းျမင္ရတဲ့ျမင္ကြင္းမွာ ေလေပြရဲ႕ ခ်ီမျခင္းခံရတဲ့ ဖုန္၊ သစ္ရြက္၊ ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္ကအစ ဒေရာေသာပါးနဲ႔ ဝဲပ်ံေနၾကတယ္။ တံခါးေပါက္ကို မ်က္ေစ႔ကခြာၿပီး အေဆာက္အဦထဲရွိ လူနာမ်ားထံ မ်က္ေစ့ကေရာက္ျပန္ေတာ့ အ႐ိုးေပၚအေရတင္ ခ်ိနဲ႔နဲ႔ လူနာရဲ႕ေဝဒနာခံစားေနမႈက မ်က္ေစ့ ျပတင္းထဲကေန စိတ္အိမ္ထဲဝင္လာျပန္တယ္။ ေလာကႀကီးတခုလုံးကို ေရာဂါသစ္ေတြက ေလေပြလို ေဝွ႔ရမ္းေနပါေရာ့လား။
+++++
ဒီကေန႔ေဟာမယ့္တရားက ကပ္သုံးပါး အေၾကာင္းပါ။ ကပ္ဆိုက္တယ္ စသျဖင့္ လူေတြေျပာေနၾကတဲ့စကား ပရိသတ္တို႔ ၾကားဖူးၾကမွာပါ။ ကပ္ဆိုတာ ပါဠိလို ကပၸ ဆိုတဲ့ စကားကေန လာတာျဖစ္တယ္။ ဒီေတာ့သူ႔ အဓိပၸာယ္ကဘာလဲဆိုေတာ့ ဘုန္ႀကီး ေျပာျပမယ္။ ကပၸဆိုတာ ပ်က္စီးျခင္းပါ။ ပ်က္စီးျခင္း သုံးမ်ဳိးရွိတယ္။ အစာေရစာငတ္မြတ္ျခင္းေၾကာင့္ ေသေၾကၾကတာ၊ ဒုဗိၻကၡႏၲရကပ္ လို႔ ေခၚတယ္။ ဒါကေတာ့လူေတြမွာ ေလာဘတရားေတြ ႀကီးမားလာရင္ ေလာကကို ေလာဘ ဦးေဆာင္ရင္ ဒီကပ္ႀကီး ဆိုက္ေရာက္တတ္တယ္။
ေနာက္တကပ္က လက္နက္ေတြေၾကာင့္ ေသေၾကပ်က္စီးတာ ပစ္ၾကခတ္ၾကလို႔ ဘဝေတြ ပ်က္စီးတာကို သတၳႏၲရကပ္ လို႔ ေခၚတယ္။ ဒီကပ္ႀကီးကေတာ့ ေဒါသေၾကာင့္ျဖစ္ရတယ္။ ေဒါသနဲ႔ျပႆနာေတြကို ေျဖရွင္းရင္ ဒီကပ္ဆိုက္ေရာက္ရတယ္။
ေနာက္တကပ္ကေတာ့ ေရာဂႏၲရကပ္ လို႔ ေခၚတယ္။ အနာေရာဂါေတြ ထူေျပာၿပီးေတာ့ ေရာဂါေတြၾကာင့္ လူေတြ ေသေၾက ပ်က္စီးၾကတာ။ ဒီကပ္ကေတာ့ လူေတြ ေမာဟတရား မ်ားျပားလာရင္ ျဖစ္ရပါတယ္။ ေမာဟ ဆိုတာ မသိမႈ၊ မိုက္မဲမႈ ကိုေခၚတာ။ လုပ္သင့္တာ မလုပ္သင့္တာကို ခြဲျခားႏိုင္တဲ့ဉာဏ္မရွိတာကို ေမာဟ လို႔ ဆိုရမွာပါ။ မလုပ္သင့္တာေတြလုပ္မိလို႔ေရာဂါေတြရ ၾကတယ္။
+++++
ဆယ့္ေလးရက္တႀကိမ္ ျပဳလုပ္ေနၾကတရားပြဲမွ ဆရာေတာ္၏ အသံက အေဆာက္အဦထဲကေန မိမိ ေနရာ ေဆး႐ံုေဆာင္သို႔ တိုးဝင္လာတယ္။ အက်ဥ္းသားမ်ားရဲ႕စာရိတၱအတြက္ ျပဳလုပ္ေနၾကတရားပြဲမွ တခ်ဳိ႕ ဆရာေတာ္မ်ားကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ထိထိေရာက္ေရာက္ ေဟာျပႏိုင္တယ္။ ဘဝနဲ႔ကိုက္ညီေတာ့ တရားနဲ႔ ဘဝ တထပ္တည္းက်သြားတယ္။ လူေတြလည္း တရားနဲ႔ေနတတ္သြားတာေပါ့။ အခု ဆရာေတာ္ရဲ႕ တရားကေကာ ဘာေတြနဲ႔ အဟပ္ညီသြားသလဲလို႔ ေတြးဆၾကည့္ေနမိတယ္။
အ႐ိုးေပၚ အေရတင္ေနတဲ့ျမင္ကြင္းက စိတ္ထဲကေန ခုန္ထြက္လာတယ္။ အက်ဥ္းစခန္းထဲ ေနထိုင္မႈဘဝက ေခတ္သစ္ေရာဂါေတြအတြက္ အျပည့္အဝ တံခါးဖြင့္ထား သလိုပါလား။ ေထာင္ထဲက လူဆိုးႏွစ္ရွည္ေထာင္က်သူမ်ားရဲ႕အျဖစ္ကေတာ့ ေရာဂါရဖို႔ နည္းလမ္းေတြ အားလုံးကို လုပ္ေဆာင္ေနၾကတယ္။ အသက္ငယ္ငယ္ ကေလးေထာင္က်ေတြအတြက္ကလည္း ထိတ္လန္႔စရာပါ။ ကိေလသာ မုဆိုးတို႔၏ ပစ္ကြင္းထဲက သားေကာင္ေတြ ျဖစ္ေနရရွာတယ္။ ရမၼက္ ေစ်းကြက္မွာ ကိေလသာပြဲစားေတြရဲ႕ ကာမ ေရာင္းကုန္ ျဖစ္ေနရတယ္။
ဒီေစ်းကြက္ကလည္း နံရံ ေလးဘက္ၾကားမွာ အာဏာပိုင္ေတြရဲ႕ မသိက်ဳိးကၽြံမႈေၾကာင့္ ေခတ္အဆက္ဆက္ တည္ရွိ ႀကီးထြားေနတာ။ ဘယ္အလုပ္လုပ္ရင္ ဘာအက်ဳိးေတြရမယ္ဆိုတဲ့ အသိမရွိျခင္းက ေရာဂါေတြကို တံခါးဖြင့္ထားသလိုပါပဲ။ ဆရာေတာ္ေဟာတဲ့ တရားထဲက ေမာဟ တရားက ေရာဂႏၲရကပ္ကို ဒီေနရာမွာ အႀကီးမက်ယ္ ဖိတ္ေခၚေနၿပီ။
+++++
သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ တညီတညြတ္ေပးထားတဲ့နာမည္က ဂု႐ုႀကီး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က သူ႔ကို သက္ရွိ စာၾကည့္တိုက္ႀကီးအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားၾကတယ္။ ဝတၳဳေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာကို ႏႈတ္နဲ႔ေျပာၾကားခဲ့တာ အုပ္ေရ မနည္းေတာ့ပါဘူး။ တီဗီ မရွိ၊ ေရဒီယို မရွိ ဒီအရပ္မွာ ဂု႐ုႀကီးရဲ႕ဝစီဒါနက အားလုံးကို အက်ဳိးရွိေစတယ္။ မ်ဳိးစုံေအာင္ အခ်ိန္ျဖဳန္းၾကတဲ့အထဲမွာ ဂု႐ုႀကီး မွ်ေဝတဲ့အခ်ိန္ကို အသုံးျပဳမႈက လူေတြရဲ႕နွလုံးသားထဲအထိ တိုးဝင္ေနတာ ေသခ်ာတယ္။
ဒီေန႔ ဂု႐ုႀကီး ဗီဒီယို႐ုံမွာ ခါတိုင္းလိုပဲ လူစည္တယ္။ ဝတၳဳေပါင္းမ်ားစြာကို ႏႈတ္နဲ႔ သ႐ုပ္ေေဖာ္္ေနတာ။ တခန္းလုံး စိတ္ဝင္တစားရွိၾကတယ္။ ေျပာခဲ့တဲ့ ဝတၳဳေတြကလည္းၾကည့္ဦး။ အျပင္မွာ ရွာမရတဲ့ ရွားပါးစာအုပ္ေတြေလ။ ဗန္းေမာ္တင္ေအာင္ရဲ႕ ၿမိဳင္၊ ဒဂုန္တာရာ ရဲ႕ ေမ၊ ေအာင္လင္းရဲ႕ အ႐ိုင္းစပယ္ ဒီလို ျမန္မာနာမည္ႀကီး ဝတၳဳေတြပါသလို ႐ုရွားက စစ္ႏွင့္ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ဘရာသာ ကရာမေဇာ့ လို ဝတၳဳမ်ဳိး၊ အေမရိက က ေလ႐ူးသုန္သုန္ လိုမ်ဳိး တ႐ုတ္ျပည္ေနာက္ခံ ဟန္စုရင္ ေရးတဲ့ဝတၳဳမ်ဳိးေတြေျပာခဲ့တာ နည္းနည္းေႏွာေႏွာမွ မဟုတ္ေတာ့တာ။
ဇာတ္ပြဲတပြဲၿပီးရင္ ပြဲထဲက စကားလုံးေတြကို အရပ္ထဲမွာ ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့ အထိ ေျပာက်န္ရစ္သလို ဂု႐ုႀကီး ဗီဒီယို႐ုံထြက္စကားလုံးေတြျဖစ္တဲ့ ဆြန္ညာ တို႔၊ နာတာရွာ တို႔ ေနာက္ စကားလက္အိုဟာရာ ရစ္ဘတ္တလာ တို႔ဆိုတာ လူေျပာမ်ားတဲ့ နာမည္ေတြျဖစ္တယ္။ ၿမိဳင္ထဲက ကိုတင္ဦး တို႔၊ အ႐ိုင္းစပယ္ထဲက ဘခက္ တို႔ဟာလည္း ေရပန္းစားတယ္။ ဝတၳဳရသကိုပါ မပ်က္ေအာင္ ေျပာႏိုင္ေတာ့ ေျပာတိုင္းလူက ႐ံုျပည့္႐ံုလွ်ံ လို႔ ဆိုရမယ္။ ဒီေန႔လည္း နတ္ႏြယ္ရဲ႕ အမ်ားနဲ႔တေယာက္ ကို သူ ေျပာတယ္။
ဇာတ္လမ္းတခုလုံးရဲ႕အဆုံးမွာေတာ့ ပရိသတ္အားလုံးရဲ႕ခံစားမႈေတြက ပင့္သက္အျဖစ္ ထြက္လာၾကတယ္။
“ေကာင္းလိုက္တဲ့ ဝတၳဳကြာ”
စကားလုံးမဲ့သက္ျပင္းအျပင္ စကားလုံးနဲ႔ အာေမဋိတ္ေတြပါ လွ်ံက်လာတယ္။ လူေတြလည္း လႈပ္လႈပ္ရွားရွားနဲဲ႔ ျဖစ္လာတယ္။ စကားသံေတြလည္း ဟိုသည္က ထြက္လာတယ္။
“ဇာတ္လမ္းကလည္း ေကာင္း၊ အေျပာကလည္း ေကာင္းေဟ့”
အားလုံးေျပာၾကတာကေတာ့ ဂု႐ုႀကီးကို ခ်ီးမြမ္းၾကတာပါပဲ။ လူတဦးက ဒီလိုေျပာတယ္။
“က်ေနာ္ကေတာ့ ေရာဂါကုသေရးေဆး႐ုံကို ဖြင့္ထားၿပီး အျခားတဖက္မွာလည္း ေရာဂါျဖစ္ပြားမယ့္ အႏၲရာယ္ရွိတဲ့အလုပ္ေတြကို ဒီ အရင္းရွင္ကုမၸဏီ က သိသိနဲ႔လုပ္ေနတာ အံ့ၾသလို႔မဆုံးဘူး”
က်ေနာ့္ရင္ထဲမွာေတာ့ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရးနဲ႔ဆက္စပ္ၿပီး ေတြးေနမိတယ္။ ဒီဝတၳဳကေန ဆင့္ပြားေတြးတာပါ။ အစိုးရက ေရာဂါကာကြယ္ေရးဆိုၿပီး လူၾကားေအာင္ ဟန္ေရးျပေနေပမယ့္ ေထာင္လိုေနရာမ်ဳိးမွာ ေရာဂါ ျပန္႔ပြားေရးကို ဆိုးဆိုးဝါးဝါး လုပ္ေနၾကတာကို ခ်ိတ္ဆက္ေတြးေနမိတယ္။ ဒါကို တိုင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့ အစိုးရက ဘာေၾကာင့္ လက္ပိုက္ၾကည့္ေနရတာလဲ။ ႏိုင္ငံေရးသမားေတြရဲ႕ ေထာင္ထဲေနမႈထိုင္မႈကို အေသးစိတ္ သိေအာင္ အျမဲလုပ္ေနတဲ့ အစိုးရက လူေတြအႏၲရာယ္ရွိတဲ့ ဒီလုပ္ရပ္ကိုဘာေၾကာင့္ မသိက်ဳိးကၽြံျပဳေနတာလဲ။
+++++
“အကို စိတ္ဝင္စားတယ္ဆိုလို႔ လာေခၚတာ”
က်ေနာ္က အ႐ုပ္ထိုးတဲ့ကိစၥကို စိတ္ဝင္စားတယ္ဆိုလို႔ေကာင္ေလးက လာအေၾကာင္းၾကားတယ္။
“လိုက္ခဲ့ရမွာလား”
က်ေနာ္ကေမးေတာ့ သူက ေခါင္းညိတ္ျပတယ္။ ေထာင္ထဲမွာက အ႐ုပ္မ်ဳိးစုံ ထိုးတတ္ၾကတယ္ မဟုတ္လား။ တခ်ဳိ႕လည္း ေက်ာကုန္း၊ တခ်ဳိ႕လည္း ရင္ဘတ္၊ လက္ေမာင္း၊ ေပါင္ အ႐ုပ္ထိုးေကာင္းမယ့္ ေနရာလြတ္မွန္သမွ် အ႐ုပ္မ်ဳိးစုံ ထိုးၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕က က်ား႐ုပ္၊ တခ်ဳိ႕က ဘီလူး႐ုပ္၊ ေနာက္ ငွက္႐ုပ္၊ လူ႐ုပ္ မ်ဳိးစုံေအာင္ ထိုးၾကတယ္။ ပန္းခ်ီ ေကာင္းေကာင္းဆြဲတတ္သူက ပုံဆန္းဆန္း ဆြဲမယ္။ ထိုးတဲ့သူက ထိုးမယ္။ ထိုးခ ေဆးလိပ္ ႏွစ္ဆယ္၊ အစိတ္ အ႐ုပ္ေပၚမူတည္ၿပီး ေပးရတယ္။ တခ်ဳိ႕ဆို စာတန္းမ်ဳိးစုံ ထိုးၾကျပန္တယ္။ စာတန္းေတြက စိတ္ရဲ႕ျပတင္းေပါက္လို႔ေတာင္ ေျပာရမလိုပဲ။ ကိုယ့္ဇာတ္လမ္းရဲ႕ တစိတ္တေဒသဟာ စာတန္းမွာ ေပၚေနတယ္။
ရဲဘက္စခန္းက ျပန္လာသူက ‘ေသရြာျပန္အေမ႔သား ေနာင္တရပါၿပီ’ တဲ့။ ေပၚတာက ျပန္လာသူကဆို ‘လူအခ်င္းခ်င္း ႏွိပ္စက္ျခင္း ကင္းရွင္းၾကပါေစ’ တဲ့။ ပိန္ပိန္ နဲ႔တေယာက္ဆို ‘အခ်စ္ေရ နင့္ေၾကာင့္’ တဲ့။ စာတန္းေလး တတန္းေပမယ့္ သူတို႔ရဲ႕ဘဝ တစိတ္တပိုင္းကို လွစ္ျပေနသလိုပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ထိုးထားတဲ့ စာတန္းေလးေတြကို စိတ္ဝင္စားတာ။ ခပ္ဝဝ ဗိုက္ပူပူ ေက်ာင္းဆရာကဆို ‘မတ႐ုတ္မေရ နင့္ကို ငါလြမ္းတယ္’ ဆိုပဲ။
အ႐ုပ္ထိုးတဲ့ဆီေရာက္ေတာ့ လူတေယာက္ အားယားေမွာက္ၿပီး အ႐ုပ္အထိုးခံေနတယ္။ ထိုးတဲ့သူက ေက်ာကုန္းကို ခြလို႔ေပါ့။
သူတို႔အနားေရာက္ေတာ့ ေခၚလာတဲ့ ေကာင္ေလးက အ႐ုပ္ထိုးတဲ့သူနဲ႔မိိတ္ဆက္ေပးတယ္။
“အကို ဒီဆရာက စိတ္ဝင္စားလို႔ တဲ့”
က်ေနာ့္ကို သူ လွမ္းၾကည့္ၿပီး
“ထိုးမလို႔လား”
စုတ္ထိုးရင္းက လွမ္းေမးတယ္။
“ၾကည့္ပါဦးမယ္”
ျငင္းတာလည္းမဟုတ္၊ ဝန္ခံရာလည္း မေရာက္ေအာင္ စကားလုံးေရြးၿပီး ေျဖလိုက္တယ္။ အတူပါလာတဲ့ ေကာင္ေလးက
“ဘီလူး႐ုပ္က လွရဲ႕လား”
က်ေနာ္က ေခါင္းညိတ္ေျဖၿပီး စိတ္ဝင္စားစြာနဲ႔ အ႐ုပ္ထိုးတာကို စိုက္ၾကည့္္ေနတယ္။ သူက
“မ်က္လုံးကို အနီေရာင္ ထိုးမယ္၊ ဒါၿပီးရင္ လက္စသတ္ၿပီ”
အရုပ္အထိုးခံသူရဲ႕ ေက်ာကုန္းမွာ ဘီလူး႐ုပ္ႀကီးက ႂကြႂကြရြရြ ေပၚေနတယ္။ ေသြးေတြကလည္း စီးက်လို႔။ စုတ္တံကို ေဆးခြက္ထဲထိုးစိုက္လိုက္ ေက်ာျပင္ကိုထိုးလိုက္နဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ေနတယ္။ က်ေနာ္ စိုးရိမ္သြားတယ္။ ဒါနဲ႔
“ခင္ဗ်ားတို႔ ဒီအပ္နဲ႔ပဲ ေနာက္လူကိုထိုးတာလား”
က်ေနာ့္ကို အ႐ုပ္ထိုးသူက တခ်က္ၾကည့္ၿပီး
“က်ေနာ္တို႔ ဒီေလာက္ေတာ့ နားလည္ပါတယ္ဗ်ာ၊ အပ္ အသစ္လဲတာေပါ့”
“ေအာ္”
က်ေနာ္က ရင္ထဲေပါ့သြားဟန္ျဖင့္ အာေမဋိတ္ကို ျပဳလိုက္တယ္။
“ဒါနဲ႔ ေဆးကေရာ အသစ္မလဲဘူးလား”
က်ေနာ္ စိတ္ထဲမရွင္းတာကို ေမးလိုက္မိတယ္။
“အပ္ အသစ္လဲၿပီးၿပီပဲဗ်ာ ဘာလိုေသးလဲ”
က်ေနာ့္စိတ္ျမင္ကြင္းထဲမွာ ေက်ာကုန္းက ေသြးေတြ။ ေနာက္ စုတ္တံ ႏွစ္လိုက္တဲ့ ေဆးခြက္။ က်ေနာ္တို႔ စကားမဆုံးခင္မွာပင္ ေဆးထိုးမႈၿပီးဆုံးသြားတယ္။ အားယားေမွာက္သူက
“အားပါးပါး”
ညည္းတြားသံထြက္လာေသာ္လည္း ျပံဳးရႊင္ ေက်နပ္ေနတယ္။
“ေတာ္ေတာ္နာလား”
က်ေနာ့္အေမးကို ပါးစပ္ထဲက ကြမ္းယာေထြးထုတ္ၿပီး
“အင္း နည္းနည္းေပါ့”
သူ ေျဖၾကားဟန္က နာေပမယ့္ ကိစၥမရွိပါဘူးဗ်ာ လို႔ ေျပာေနသလိုပဲ။
“ေနာက္မွလာခဲ့မယ္ဗ်ာ”
ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာၿပီး ထြက္လာတယ္။ ေတာ္ေတာ္လွမ္းလွမ္းေရာက္မွ ေနာက္ျပန္လွည့္ရင္း
“ေဆးေတြကို မလဲဘူးေနာ္”
က်ေနာ္က စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ ေမးလိုက္မိတယ္။ ေကာင္ေလးျပန္ေျဖတဲ့စကားေၾကာင့္ က်ေနာ့္ရင္ကို ပိုၿပီးေတာ့ ေနာက္က်ိသြားေစတယ္။
“အကိုရယ္ ေထာင္ထဲ ပစၥည္းတခုဝင္ဖို႔ဆိုတာ လြယ္တဲ့ကိစၥမွမဟုတ္တာ အကို႔ ကို ထိုးခ်င္လာေအာင္ အပ္ အသစ္လဲတယ္လို႔ ေျပာလိုက္တာ အပ္လည္းမလဲဘူး၊ ေဆးလည္း ဒီအတိုင္းပဲ”
+++++
က်ေနာ္ ဆရာဝန္ႀကီးအခန္းမွာ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ဖို႔ ေစာင့္ေနတယ္။ ေဆးဝန္ထမ္းလည္း မလာေသးေတာ့ ေရာဂါ ကာကြယ္ေရး ေၾကာ္ျငာပိုစတာေတြကို ေလွ်ာက္ဖတ္ေနမိတယ္။ ငွက္ဖ်ား၊ တီဘီ၊ HIV အစုံပဲ။ ပိုစတာေတြကို ၾကည့္ရင္း ကိုယ့္ဘာသာ ေမးခြန္းေတြ ေမးေနမိတယ္။ ဒီအထဲက သတိေပး ပညာေပး အေၾကာင္းအရာေတြကို ဒီနံရံ ေလးဘက္ၾကားကလူေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေခါင္းထဲကို ထည့္သြားၾကၿပီလဲ။ အျပင္ျပန္ေရာက္ၾကမည့္သူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ေသမင္းရဲ႕အျမန္ဆုံးလာဖို႔ ဆင့္ေခၚစာကို ကိုယ္ထဲထည့္သြားၾကၿပီ။
ေထာင္ဆိုတာကို ေရာဂါျဖန္႔ျဖဴးေရး႒ာနႀကီးအျဖစ္ မေရာက္ေရာက္ေအာင္ အစိုးရက ခြင့္ျပဳထားသလို ျဖစ္ေနတာ ၾကာၿပီပဲ။ ဂု႐ုႀကီးေျပာတဲ့ ေရာဂါကာကြယ္ေရးကို ျပထားေပမယ့္ တခ်ိန္ထဲမွာပဲ ေရာဂါျဖန္႔ျဖဴးေရးကို လုပ္ေနတဲ့ ဝတၳဳဇာတ္လမ္းက ဒီမွာလည္း ျဖစ္ေနပါလား။ ေထာင္အေခၚ ဂ်ဳိ ေမြးတယ္လို႔ပဲ ေျပာေျပာ၊ ကေလး ေမြးတယ္ ဆိုဆို ကိေလသာ ေစ်းကြက္ထဲက ေရာင္းသူ ဝယ္သူ ႏွစ္ဦးလုံး၊ ေနာက္ ဒီအထဲက ေဆးမင္ေၾကာင္ထိုးသူမ်ား …
က်ေနာ္ အေတြးမဆုံးခင္မွာဘဲ ဆရာဝန္ႀကီး ဝင္လာတယ္။
“ေသြးေပါင္ခ်ိန္ဖို႔ လာေစာင့္ေနတာလား”
က်ေနာ္က ဟုတ္ကဲ့ လို႔ေျပာၿပီး ရပ္ေနတုန္းမွာပဲ ေဆးဝန္ထမ္းက လိုက္ဝင္လာတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဆရာဝန္ႀကီး စားပြဲေရွ႕ရပ္ၿပီး သတင္းပို႔တယ္။
“ေပါ့ဇစ္တစ္ တဲ့ ဆရာ “
စာရြက္တရြက္ကို ဆရာဝန္ႀကီးေရွ႕တင္ေပးၿပီး ႏႈတ္ကပါ တခါတည္း ေျပာတယ္။
“ေရာဂါက ေသခ်ာၿပီးသားပဲ တရားဝင္ျဖစ္ေအာင္လို႔ စစ္ခိုင္းရတာ၊ ကဲ ငါတို႔ေပးႏိုင္တာကေတာ့ မာသာထရီဇာ ထရိမင့္ပဲေဟ့”
ဆရာဝန္ႀကီးက ဝန္ထမ္းေခၚၿပီး ခ်က္ျခင္း အေပၚထပ္ကို တက္သြားတယ္။ က်ေနာ္က သတင္းလာပို႔တဲ့ ဝန္ထမ္းနားကပ္ၿပီး
“ကိုဝႀကီး ဟိုလူလား”
ေဆးဝန္ထမ္းက ေခါင္းညိတ္ျပၿပီး ဆရာဝန္ႀကီးေနာက္ကို ခပ္ျမန္ျမန္ေလး လိုက္သြားတယ္။
+++++
က်ေနာ္အနားကို ေရာက္ေတာ့ သူ ႀကိဳးစားၿပီး အသက္ရွူေနတာကိုေတြ႕ရတယ္။ ေဘးမွာ အသာထိုင္ၿပီး
“ညီေလး ဘာစားခ်င္လဲ ေျပာ”
က်ေနာ္က ေမးေတာ့ သူ မ်က္လုံးဖြင့္ၾကည့္တယ္။ သူစားခ်င္တာ က်ေနာ့္ကိုေျပာေနၾက။
“ႏို႔ နည္းနည္း ေသာက္ခ်င္တယ္”
သူ႔အသံက ေတာ္ေတာ္တိုးေနၿပီ။ ဝမ္းသြားေနတာနဲ႔ ႏို႔ျဖစ္ပါ့မလားလို႔ အစကေတာ့ စိုးရိမ္ေသးတယ္။ ဆရာဝန္ႀကီးက ဘာျဖစ္ျဖစ္ စားခ်င္ရင္ ေကၽြးသာေကၽြးလို႔ ခြင့္ျပဳထားၿပီးၿပီ။ ဆရာဝန္ႀကီးေျပာတဲ့ မာသာထရီဇာ ထရိမင့္ ဆိုတာက လူတိုင္းလုပ္နိုင္တဲ့ ကိစၥမဟုတ္လား။ ပို အရသာရွိေအာင္ ႏို႔မႈန္႔ကို ထပ္ထည့္လိုက္တယ္။ ေအးေအာင္ ခဏထားၿပီး သူ႔ကို တိုက္တယ္။ ေသာက္သာေအာင္ ေခါင္းအုံးကို နည္းနည္းျမႇင့္ေပးၿပီး နို႔ခြက္ကို ထိန္းေပးထားတယ္။ နို႔တခ်ဳိ႕တဝက္ကဖိတ္ၿပီး အက်ႌေပၚကို က်ကုန္တယ္။ ေရနည္းနည္းေသာက္ၿပီး မ်က္လုံးကို မွိတ္ထားတယ္။
“အက်ႌလဲဦးမွ ညီေလး၊ အကို လဲေပးမယ္”
သူ ေခါင္းအုံးေအာက္က အက်ႌတထည္ကို ယူလိုက္တယ္။ ေပေနတဲ့အက်ႌကို ေဘးနားမွာထားၿပီး ဝတ္ေပးဖို႔ ျပင္လိုက္တယ္။ ခႏၶာကိုယ္ေပၚမွာ ဝဲလိုလို၊ ေပြးလိုလိုနဲ႔ အသားေတြက ေျခာက္ၿပီး ပတ္ၾကားအက္လိုျဖစ္ေနတာ
ေနရာအႏွံ႔ပဲ။ ေက်ာကုန္းက က်ား႐ုပ္ႀကီးက မာန္ဖီေနလိုက္တာ သ႐ုပ္ပါတယ္ ဆိုရမယ္။
သူက ႏွစ္ရွည္ အက်ဥ္သားဆိုေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ေထာင္ထဲေနထိုင္မႈကို အားလုံးသတင္းၾကားၿပီးသား။ ေရာဂါရေလာက္တဲ့ အဂၤါရပ္ေတြက သူ႔မွာ ျပည့္စုံၿပီးသား။ ည ၉ နာရီထိုးေတာ့ သူ ဆုံးတယ္။ သူ႔အေလာင္းကို စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ ၾကည့္ေနမိတယ္။ သူ အျမတ္တႏိုးထမ္းပိုးထားတဲ့ က်ားတေကာင္က သူ႔အသက္ကို ကိုက္ခ်ီသြာပါေရာ့လား။ ။
ေထာင္တြင္းျမင္ကြင္းတခ်ဳိ႕ကို ခံစားေရးဖြဲ႔ပါတယ္။
သ႐ုပ္ေဖာ္ - ေအာင္ထက္
သ႐ုပ္ေဖာ္ - ေအာင္ထက္
No comments:
Post a Comment