Wednesday, May 26, 2010

မုန္တိုင္းကိုဆန္၍ ပင္လယ္ကိုျဖတ္ေသာအခါ (၃၉)

ေနာက္တခု က်ေနာ္ စိုးရိမ္သည့္ကိစၥတခု ရွိပါသည္။ မုန္တိုင္းက်ေသာ ေလတိုက္ႏႈန္း အလြန္ျပင္းထန္ေသာေၾကာင့္ ရြက္တိုင္မွာ ကန္႔လန္သလိုျဖစ္ၿပီး ေလွကြဲသြားမွာ၊ ေလွပ်က္သြားမွာ အလြန္စိုးရိမ္ရပါသည္။ ၃ နာရီခန္႔မွ် မုန္တိုင္းထဲတြင္ျဖတ္သန္းၿပီးေနာက္ ေလွမွာ တစံုတရာမွ် ခ်ဳိ႕ယြင္းပ်က္စီးမႈမရွိပါ။

က်ေနာ္တို႔ ၃ ေယာက္သည္ ကိုယ့္ေလွကေလးအေပၚ အေတာ္ကို ယံုၾကည္ စိတ္ခ်သြားပါၿပီ။ မိမိကိုယ္တိုင္လည္း မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ရွိလာပါသည္။ အားလည္း တက္လာပါသည္။ ဖထီးမန္းေအာင္ၾကည္က မုန္တိုင္းထဲမွ ေလသံ လႈိင္းသံ တေဝါေဝါၾကားထဲမွ လွမ္းေအာ္ၿပီး ေျပာလိုက္ပါေသးသည္။

“ဒီတခါ ေလွမပ်က္ရင္ က်ေနာ္တို႔ေလွ မပ်က္ေတာ့ဘူး။ ဒီတခါမွ မေသရင္ ပင္လယ္ထဲမွာ ဘယ္ေတာ့မွ မေသဘူး”

ဖထီးမန္းစကားေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ ပိုၿပီး အားတက္လာပါသည္။ မုန္တိုင္းထဲမွာေတာ့ ေလွကေလးတစင္းနဲ႔ လူ ၃ ေယာက္ လႈိင္းဒဏ္၊ ေလမုန္တိုင္းဒဏ္ကို ရဲရဲရင့္ရင့္အန္တုရင္း မုန္တိုင္းထဲမွာ ျဖတ္သန္းေနဆဲ ျဖစ္ပါသည္။

မနက္လင္းအားႀကီးခ်ိန္ေရာက္မွ မုန္တိုင္းစဲသြားသည္။ ပင္လယ္ကိုေက်ာ္ျဖတ္ မုန္တိုင္းထဲမွာ စမ္းသပ္ခံလိုက္ရသည့္ အက်ဳိးဆက္ကား က်ေနာ္တို႔ ဘဝခရီးတေလွ်ာက္တြင္ ၾကံခိုင္ေသာ စိတ္ဓာတ္ခြန္အားကို ရရွိေစခဲ့ပါသည္။ ၾကမ္းတမ္းေကြ႔ေကာက္ေသာ ဘဝခရီးတေလွ်ာက္တြင္ လူအခ်ဳိ႕တို႔၏ ေအာက္တန္းက် ယုတ္ညံ့သိမ္ဖ်င္းစြာ က်ေနာ့္အား ဂုတ္ႏွိပ္ခဲ့ေသာ္လည္း က်ေနာ္ ဘယ္ေတာ့မွ ႐ိုက်ဳိးဦးၫြတ္မသြားခဲ့ပါ။ ပုတ္ခ်လိုက္ေသာ ေဘာလံုးပမာ ျပန္ခုန္တက္လာပါသည္။

ဘုရင္ကို ပလႅင္ေပၚက ဆြဲခ်ရဲတယ္

ဘုရင္ကို ပလႅင္ေပၚက ဆြဲခ်ရဲသည့္စိတ္ဓာတ္မ်ဳိး အျမဲစိုက္ထူႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ မုန္တိုင္း၏သေဘာကို အေတာ္ သေဘာေပါက္လာပါသည္။ မုန္တိုင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ လႈိင္းလံုးႀကီးမ်ားမွာ အလြန္ပင္ ျပင္းထန္ အားေကာင္းပါသည္။ ေက်ာက္ေဆာင္ႀကီးကဲ့သို႔ အမာခံထုမ်ဳိး၊ ပင္လယ္ကူးသေဘၤာႀကီးကဲ့သို႔ ထုထည္မ်ဳိးကို တအားေျပးေဆာင့္ပါသည္။ ကၽြန္းမွာရွိစဥ္တုန္းက မုန္တိုင္းက်ခဲ့ရာ အိုနာစစ္ သေဘၤာႀကီးကို လႈိင္းလံုးႀကီးမ်ား ေျပးေျပးေဆာင့္သည္မွာ ကရိန္းတိုင္ ထိပ္ဖ်ားကိုပင္ လႈိင္းၫြန္႔ေက်ာ္သြားပါသည္။

သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ေဒါင္းအိုးေဝ မဂၢဇင္းတြင္ က်ေနာ္ေရးခဲ့သည့္ ေဆာင္းပါးထဲတြင္ ‘မုန္တိုင္းဒဏ္ေၾကာင့္ လႈိင္းေခါင္းျဖဴႀကီးမ်ားကို ေတာဆင္႐ိုင္းအုပ္ႀကီးမ်ားပမာ အစြယ္ႏွာေမာင္းေထာင္၍ ေျပးလႊားလာၾကသည္’ ဟု တင္စားခဲ့ပါသည္။

ယခု က်ေနာ္တို႔ၾကံဳေတြ႔ရေသာ မုန္တိုင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာသည့္ လႈိင္းလံုးႀကီးမ်ား၏ အရြယ္ပမာဏေရာ၊ ခြန္အားသည္ က်ေနာ္တို႔ ေလွကေလးတစင္းႏွင့္ လူ ၃ ေယာက္မွာ လႈိင္းလံုးႀကီးအတြက္ ဖက္ရြက္သာသာေလာက္မွ်သာ ရွိပါသည္။ လႈိင္းလံုးႀကီး၏ ေက်ာေပၚတြင္ အသာေလး သယ္ေဆာင္သြားပါသည္။ မိုက္မိုက္ကန္းကန္း တအားေျပးေဆာင့္ရမည့္အရာမ်ဳိး သူ႔အတြက္မဟုတ္ပါ။

မုန္တိုင္းလည္း စဲခဲ့ၿပီ။ လႈိင္းအသင့္အတင့္သာ က်န္ပါေတာ့သည္။ မုန္တိုင္းထဲတြင္ လႈိင္းေခါင္းျဖဴႀကီးမ်ားကို အံတုရင္ ပဲ့ကိုင္ ရြက္တိုက္ခဲ့ေသာ ဖထီး မန္းေအာင္ၾကည္သည္လည္း အေကာင္းဆံုး မာလိန္မွဴးအျဖစ္ က်ေနာ္တို႔ ပို၍ အားကိုးယံုၾကည္လာရပါသည္။

ေနာက္တခုက က်ေနာ္တုိ႔ေလွကေလး တဖက္တခ်က္တြင္ တြဲထားေသာ ဝါးေဖာင္ကေလးမွာ အလြန္ တန္ဖိုးရွိပါသည္။ လႈိင္းၫြန္႔ႀကီးမ်ားသည္ ေလွကို တိုက္႐ိုက္မထိဘဲ ေဖာင္ကိုလာလာ႐ိုက္ၿပီး လႈိင္းၫြန္႔ ကြဲသြားသည္။ ဖထီးမန္းေအာင္ၾကည္ စိတ္ကူးစိတ္သန္း အလြန္ေကာင္းၿပီး အေမွ်ာ္အျမင္ ရွိပါသည္။ ေခါင္းေဆာင္ ပီသပါေပသည္။

မုန္တိုင္းကစဲခဲ့ေပမယ့္ မိုးက တဖြဲဖြဲရြာေနတုန္းပါ။ ေလမွာ တိုက္သည္ဆို႐ံုမွ် ရွိသည္။ က်ေနာ္တို႔ေလွသည္ တအိအိသာ ေရြ႕သည္ဆိုမွ်သာ ျဖစ္သည္။ မိုးေငြ႔မိုးဖြဲေၾကာင့္ ေနသည္ မသာပါ။ အံု႔ဆိုင္းေနသည္။ မိုးသည္ ဖြဲဖြဲရြာလိုက္၊ သည္းလိုက္ႏွင့္ တေနကုန္ခဲ့သည္။ မိုးသည္ ဖြဲဖြဲရြာလိုက္၊ ျပန္သည္းလိုက္ႏွင့္ ညေနေမွာင္လာသည္အထိ ျဖစ္သည္။

ညဦးပိုင္း ၉ နာရီအခ်ိန္ေလာက္တြင္ မီးေတြ ထိန္ထိန္လင္းေနေသာ ပင္လယ္ကူးသေဘၤာႀကီးတစင္း က်ေနာ္တို႔ဘက္သို႔ ဦးတည္ေမာင္းလာသည္။ က်ေနာ္တို႔ေလွက ေရွာင္ေပးလိုက္သည္။ ကိုက္ တေထာင္ေက်ာ္ေလာက္ အကြာအေဝးရွိသည္ ထင္သည္။ သေဘၤာစက္သံ ဆူညံစြာၾကားရၿပီး သေဘၤာဒီဇယ္အနံ႔သည္ က်ေနာ္တို႔ဆီအထိ အနံ႔ရပါသည္။

က်ေနာ္တို႔ေလွေဘးမွျဖတ္သြားေသာ သေဘၤာႀကီးအား မီးႏွင့္အခ်က္ျပျခင္း မလုပ္ပါ။ ဤသေဘၤာသည္ မည္သည့္ႏိုင္ငံ၊ မည္သည့္သေဘၤာနည္း။ ရန္သူႏွင့္နီးစပ္သည့္ႏိုင္ငံမွ သေဘၤာဆိုလွ်င္ က်ေနာ္တို႔ကိုဖမ္းဆီးၿပီး ရန္သူဆီျပန္ပို႔ႏိုင္ပါသည္။ ဤအတြက္ေၾကာင့္ အေတြ႔မခံျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။


No comments: