Friday, January 23, 2015

ေငြလေရာင္ရဲ႕ တိမ္းေရွာင္သူ - ၂ (သစ္ေကာင္းအိမ္)


(၅)

က်ေနာ္ ၅ တန္းစာေမးပြဲေျဖဆိုၿပီးသည့္ႏွစ္တြင္ေတာ့ အေနာ္မာျမစ္ တဖက္ကမ္းကုိ လွမ္းေမွ်ာ္ရည္စူး၍ အေဖနဲ႔ အေမက က်ေနာ္တုိ႔တျခံေက်ာ္ရွိ တုိက္ႀကီးေက်ာင္းမွာ ကုိရင္ဝတ္ေပးပါသည္။ 

ထုိစဥ္က က်ေနာ္တုိ႔ရပ္ကြက္ ရြာဦးရွိ ဘုိးဘြားအစဥ္ဆက္ ကုိးကြယ္ဆည္းကပ္ခဲ့ေသာ ေက်ာင္းထုိင္ဘုန္းဘုန္းမွာ ေက်ာင္းဝန္းက်ယ္ႀကီး တခုလုံး တပါးတည္း အုပ္စုိးျခယ္လွယ္ သီတင္းသုံးေနထုိင္ေလရာ ေက်ာင္းႀကီးေပၚ ေမာင္မေဆာ့ေပမယ့္ အလွဴၿပီးသည့္ညမွာပဲ က်ေနာ္ ကုိရင္အား လက္ခံေစာင့္ေရွာက္မည့္သူ မရွိသျဖင့္ တျခံေက်ာ္ရွိ ကုိယ့္အိမ္ကုိယ္ျပန္ကာ သီတင္းသုံးေနထုိင္ရပါသည္။ 

အေဖရယ္ အေမရယ္ အိမ္ရယ္နဲ႔ က်နာ္ တခါမွ ခြဲမအိပ္စဖူး... အိမ္ေရွ႕ခန္းက သီးသန္႔ခင္းက်င္းေပးထားသည့္ အိပ္ရာေပၚက သကၤန္းနံ႔စူစူးေပၚ လူးလိမ့္လုိ႔ ၾကမ္းတေျပးႀကီးေပၚမွာ အလြမ္းႀကီးႀကီး … က်မ္းႀကီးႀကီး ညတညပါ ေမေမရယ္... ဘယ္အမ်ဳိးသမီးနဲ႔မွ တမုိးတည္းေအာက္ မအိပ္ရဆုိေတာ့ က်ေနာ္ ငရဲေရာက္ရေတာ့မွာလား ... အေမ့ေမတၱာတရားမွာ တရားဦးမနာဘဲ စ်ာန္နဲ႔ပ်ံႂကြႏုိင္သူ ရဟႏၱာ... ေကာင္းကင္မွာ ဘယ္ႏွပါးမ်ား ရွိပါလိမ့္ …။ 


(၆) 

က်ေနာ္ အိမ္နဲ႔ ပထမဆုံးအႀကိမ္ စတင္ခြဲခြာဖူးသည့္ ေန႔တေန႔သည္လည္း က်ေနာ့္အေရျပားေပၚတြင္ အ႐ုပ္ဆုိး အက်ည္းတန္လြန္းသည့္ အမာရြတ္တခုအေနနဲ႔ပဲ ဖြဲ႔ႏြဲ႔ရမည္လား… လွပ၍ ဆြဲေဆာင္မႈအားေကာင္းလွေသာ ေဆးမင္ေၾကာင္တခုအျဖစ္ တင္စားရမည္လားမေျပာတတ္ပါ။ 

တမနက္ခင္းတြင္ အေဖနဲ႔အေမက က်ေနာ္ကုိ သပ္ရပ္စြာ ဖီးလိမ္းျပင္ဆင္ေပးလ်က္ စက္ဘီးေနာက္တြင္တင္ကာ ေခၚေဆာင္သြားၿပီး ပုသိမ္ေထာင္ႀကီးေဘး စစ္သားစုေဆာင္းေရး မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ရွိ ေန႔ကေလးထိန္းေက်ာင္းတြင္ က်ေနာ္အား ထားရစ္ခဲ့ၾကပါသည္။ 

သူတုိ႔ထြက္သြားေတာ့ ဆရာမတေယာက္က က်ေနာ္အား အတင္းဆြဲေခၚထားကာ တံခါးကုိ ပိတ္ပစ္လုိက္ပါသည္။ က်ေနာ္ကား ဆရာမလက္ထဲမွ အတင္း႐ုန္းကန္ေျပးထြက္လ်က္ ေက်ာင္းေရွ႕ သံတုိင္ႏွစ္ဖက္ကုိ ဆုပ္ကုိင္ရင္း ေထာင္ကုန္းလမ္းမဘက္ကုိ မ်က္ႏွာတူ႐ႈလ်က္ က်ေနာ့္အိမ္ရွိရာအရပ္ကုိ မွန္းဆၿပီး... အိမ္ျပန္မယ္... အိမ္ျပန္မယ္... ဟု ေအာ္ဟစ္ငုိယုိေနပါသည္။ 

ဆရာမမ်ားကလည္း အေတြ႔အၾကံဳအရ ထင္ပါသည္… ေအာ္ဟစ္ငုိယုိေနေသာ က်ေနာ္အား ေခ်ာ့ေမာ့မေနဘဲ အားရေအာင္ ငုိစမ္းဆုိသလုိ ဒီအတုိင္း လႊတ္ေပးထားၾကပါသည္။ ထုိသုိ႔ က်ေနာ္ ေအာ္ဟစ္ငုိယုိေနတုန္း သိပ္မၾကာခင္တြင္ က်ေနာ္နဲ႔ သက္တူရြယ္တူ ေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္ စပ္စပ္စုစုနဲ႔ က်ေနာ့္နံေဘးသုိ႔ေရာက္လာကာ က်ေနာ့္ကုိ ထုိင္ၾကည့္ရင္း... ေယာက်္ားေလးဆုိတာ မငုိရဘူးဟု... ေျပာလာပါသည္။ (ထုိအရြယ္ထက္ အသက္နည္းနည္းပုိႀကီးသည့္ အရြယ္ျဖစ္မည္ဆုိပါက ေယာက်္ားမငုိရဘူးဆုိၿပီး နင္တုိ႔အေမလင္က မွာထားလုိ႔လား... လူပဲဟာ ငါ့ဟာငါ ငုိခ်င္ ငုိမယ္ ရယ္ခ်င္ ရယ္မယ္။ နင္တုိ႔ေသာက္ပူပါလုိ႔လား... ဟု ျပန္လည္ေျပာဆုိမိမည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။) 

ထုိစဥ္ကေတာ့ က်ေနာ္ ခဏ အငိုတိတ္ၿပီး သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကုိ ေၾကာင္စီစီ ေငးၾကည့္ေနမိသည္ ထင္ပါသည္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္စကားေၾကာင့္ စိိတ္တုိၿပီး က်ေနာ္ ပုိငုိခ်င္လာမိပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ အိမ္ျပန္လမ္းဘက္ကုိ ေမွ်ာ္ၾကည့္ရင္း အိမ္ျပန္မယ္... အိမ္ျပန္မယ္ဆုိၿပီး က်ေနာ္ဆက္၍ ေအာ္ငုိပါသည္။ ေန႔ခင္းေလာက္က် သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ က်ေနာ္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သြားပါသည္။ က်ေနာ္တုိ႔ ကားစီးတုိင္း ကစားၾကပါသည္။ တေယာက္က ကားေမာင္းလွ်င္ ေနာက္က ႏွစ္ေယာက္က တြန္းေပးၾကပါသည္။ ေနာက္တေန႔မ်ားတြင္ အေမနဲ႔အေဖ ေက်ာင္းလုိက္ပုိ႔သည့္အခါ က်ေနာ္ ငုိယိုၿပီး က်န္မေနရစ္ခဲ့ေတာ့ပါ။ 

.......... 

အားလပ္ရက္လည္းျဖစ္၊ ရာသီဥတုကလည္း ပူေႏြး၍ ေျခခင္းလက္ခင္းသာေသာ ညေနခင္းမ်ားတြင္ အိမ္ေနာက္ေဖး ျမက္ခင္းျပင္ေပၚတြင္ စိတ္လြတ္ကုိယ္လြတ္ ပက္လက္လွန္ လဲေလ်ာင္းကာ ခပ္လွမ္းလွမ္း ေတာအုပ္ေပၚမွ ေတာင္ဘက္ဆီ ပ်ံသန္းသြားသည့္ ငန္း႐ုိင္းမ်ား... အရပ္တပါးဆီသုိ႔ ဦးတည္လြင့္ေမ်ာေနေသာ မုိးတိမ္မ်ား... ဥဒဟုိ ေမာင္းႏွင္ေနေသာ ေလယာဥ္ပ်ံမ်ားမွ ထင္က်န္ရစ္ေသာ မီးခုိးေငြ႔တန္းမ်ားအား က်ေနာ္ တေယာက္တည္း တိတ္ဆိတ္စြာ ေငးေမာေနသည္ကုိ သူမ ျမင္ေတြ႔လွ်င္ အိမ္ျပန္မယ္... အိမ္ျပန္မယ္ဟု ေအာ္ဟစ္ငုိယုိေနေသာ သူမ၏ ငယ္သူငယ္ခ်င္း ခ်ာတိတ္တေယာက္အား သတိရသြားပုံေပၚပါသည္။ ျမက္ခင္းျပင္ေပၚ တေယာက္တည္း လဲေလ်ာင္းေငးငုိင္ေနေသာ က်ေနာ္နံေဘး လာထုိင္လ်က္ ရယ္စရာေမာစရာမ်ားကုိ ရွာၾကံေျပာဆုိ စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲရင္း က်ေနာ့္မ်က္ႏွာရိပ္ မ်က္ႏွာကဲကုိ အကဲခတ္ေနတတ္ပါသည္။ ေယာက္်ားဆုိတာ မငိုရဘူးဟူ၍ သူမကလည္း မေျပာေတာ့ပါ။ 

ျဖဴစင္ၾကည္လင္၍ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းေသာ က်ေနာ့္ငယ္ဘဝ၏ မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းမ်ားသည္လည္း ရြက္စုတ္ျပကၡဒိန္လုိ ပါးလ်ားလာေသာ ေန႔ရက္မ်ားအတြင္းက ဘဝပပ္ၾကားအက္မ်ားၾကားသုိ႔ စီးဆင္း ေျခာက္ေသြ႔သြားႏွင့္ၿပီးၿပီလည္း ျဖစ္ပါသည္။ 

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။ 

 

No comments: