ဒါေပမယ့္ အႏိုင္တိုက္သြားတယ္။ သူဟာ ဂုဏ္သိကၡာရိွရိွ အႏိုင္ရလိုက္တာျဖစ္တယ္။ က်န္ရစ္ခဲ့တဲ့ က်ေနာ္တို႔တေတြကိုလည္း အႏိုင္ယူရဲတဲ့စိတ္ဓာတ္ဆိုတာ ဒါပဲလို႔ သင္ေပးလိုက္တယ္။ ခြပ္ေဒါင္းမွာ အ႐ႈံး မရိွဘူး၊ သေရ မရိွဘူး။ ေအာင္ပဲြနဲ႔၊ ဂုဏ္သိကၡာရိွရိွ က်ဆံုးမႈသာရိွတယ္။ ဒါကို သူ မီးေမာင္းထိုးျပသြားခဲ့တယ္။ သူနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ရတာ က်ေနာ္ ျမတ္တယ္၊ က်ေနာ္ ဂုဏ္ယူတယ္။ သူ႔နာမည္ကို ရြတ္ရတာ သိပ္ကို ခြန္အားျပည့္တယ္။ မဂၤလာရိွတယ္။ က်ေနာ္ သူ႔နာမည္ကို အခါခါရြတ္တယ္၊ အခါခါ သတၱိေတြေပၚတယ္။ သူ႔ရဲ႕ေသြးေတြ က်ေနာ့္ကိုယ္ထဲ အနွံ႔ပ်ံ႕ဝင္စီးဆင္းတယ္။ က်ေနာ္ေတြေဝတိုင္း သူ႔မ်က္ႏွာကို ေျပးျမင္လိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔နာမည္ကို တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ ပီပီသသႀကီး ရြတ္တယ္။ “ဆန္းလင္း ... ဆန္းလင္း ... ဆန္းလင္း”
-----------------------
ဆန္းလင္းနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔က ၈ တန္းေက်ာင္းသားဘဝ ရွမ္းျပည္ေျမာက္ပိုင္း ေက်ာက္မဲၿမိဳ႕ အမွတ္(၁) အထကေက်ာင္းမွာ စခင္မင္ၾကတာ။ ၁၉၇၇ေလာက္မွာ က်ေနာ့္ဇာတိ ျဖဴးၿမိဳ႕နယ္ ေဇယ်ဝတီၿမိဳ႕ေလးကေန ရွမ္းျပည္ကို ေျပာင္းေရႊ႕ေနထိုင္ေတာ့ သူနဲ႔ စာသင္ခန္းမွာ ပထမဆံုး ေတြ႔ဆံုၿပီး သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့တယ္။ ေက်ာင္းသားသစ္ျဖစ္တဲ့ က်ေနာ္ဟာ စာသင္ခန္းေရွ႕ဆံုးမွာထိုင္တဲ့ သူနဲ႔ ေဘးခ်င္းယွဥ္ရက္ထိုင္ျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္က မ်က္ေစ့အားနည္းတယ္၊ မ်က္မွန္လည္း မတပ္ေသးဘူး။ ဆရာက သင္ပုန္းေပၚမွာစာေရးရင္ က်ေနာ္ စိတ္ညစ္တယ္။ အထူးသျဖင့္ သခ်ၤာအခ်ိန္ေပါ့။ “အဲဒါ ဘာေရးထားတာလဲ၊ ဟိုဟာက ဘာလဲ” နဲ႔ သင္ပုန္းေပၚက မႈန္ဝါးဝါး စာေတြကို မၾကာခဏေမးေနေတာ့ ဆန္းလင္းက သူ႔စာအုပ္ကို က်ေနာ့္ဘက္တိုးေပးၿပီး ၾကည့္ကူးခိုင္းရာက ဆန္းလင္းစာအုပ္ပဲ ကူးေရးတတ္တဲ့အက်င့္ပါသြားတယ္။ သူေက်ာင္းမတက္တဲ့ေန႔ဆို က်ေနာ္ ဒုကၡေရာက္ေတာ့တာပဲ။ ဆန္းလင္းက အဲဒီတုန္းက က်ေနာ့္အတြက္ မရိွမျဖစ္လိုအပ္တယ္။
ႏွစ္ေယာက္လံုးတူတာတခုက အႏုပညာကို ႏွစ္သက္တာ။ အ႐ူးအမူးႀကီးေတြ မဟုတ္ၾကေပမယ့္ စာေတြကဗ်ာေတြ ဖတ္တာ၊ စပ္တာ တူသလို၊ သီခ်င္းဆိုတာ တီးတာ ေရးတာလည္း ဝါသနာပါၾကတယ္။ အတန္းထဲဆရာလစ္ၿပီဆို က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္အနား တျခားေက်ာင္းသားေတြေရာက္လာၿပီ။ ႏွစ္ေယာက္သား ခံုေခါက္ၿပီး သီခ်င္းေတြဟစ္ေတာ့တာပဲ။ တခါတေလ စံုတဲြသီခ်င္းေတြေတာင္ပါေသးတယ္။ ဘိုဘိုဟန္နဲ႔ သွ်ားတို႔စံုတဲြဆိုထားတဲ့ “ရွင္းရွင္းေလး လြယ္ရဲ႕သားနဲ႔ ႐ႈပ္ေနၿပီ... ဘာညာေတြ မလိုေတာ့ၿပီ” သီခ်င္းကို က်ေနာ္က ဘိုဘိုဟန္လိုဆို သူက အမ်ဳိးသမီးအသံတုလုပ္ၿပီး ဆိုျပရင္ အတန္းသားေတြ ၾသဘာေပးၾကတယ္။ ဆရာလစ္ရင္ ၾကည့္ဖူး၊ ဖတ္ဖူး၊ ၾကားဖူးတဲ့ ႐ုပ္ရွင္၊ ဝတၱဳ၊ ကာတြန္းေတြ အလုအယက္ေျပာေတာ့တာပဲ။ ႏွစ္ေယာက္လံုး ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္း အေျပာေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ဆရာမ ဝင္လာတာေတာင္ မရပ္ဘဲ စာသင္တုန္းအထိအာေနလို႔ တေယာက္နားရြက္ တေယာက္ဆဲြၿပီး ထိုင္ထလုပ္ အျပစ္ဒဏ္လည္း ေပးခံရဖူးတယ္။ ရာဗင္ျဒာနတ္တဂိုး ဘာသာျပန္ကဗ်ာစာသားေတြ က်ေနာ္ရြတ္ျပရင္ သူ အရမ္းသေဘာက်တယ္။
သူ႔အိမ္က ေက်ာက္မဲၿမိဳ႕ ထံုးဖိုရပ္ကြက္ ၿမိဳ႕မ ေဘာလံုးကြင္း အနားမွာ။ (စကားၾကံဳလို႔ေျပာရရင္ ေက်ာက္မဲ ထံုးဖိုရပ္ကြက္က လူစြမ္းေကာင္းေတြ ထြက္တယ္။ ရွမ္းသတင္းဌာန ထူေထာင္သူ ဦးခြန္ဆိုင္း၊ ဗိုလ္မွဴး စိုင္းသိန္းဝင္း တို႔ဟာ ေက်ာက္မဲ ထံုးဖိုရပ္ကြက္သားေတြ) ဆန္းလင္း အေဖေရာ အေမေရာ ေက်ာင္းဆရာ ဆရာမေတြ။ ဆရာဦးမင္းေဝက က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းမွာ၊ သူ႔အေမ ဆရာမ ေဒၚေဘာက္ခြန္က အမွတ္၂ အထကေက်ာင္းမွာ။ အေစာပိုင္းက သူတို႔မိသားစုက ကြတ္ခိုင္မွာ ေနၾကတာ။ ဆန္းလင္းတို႔နဲ႔ ဆရာဦးေရႊထူးတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံက တိုက္တလံုးထဲ၊ ဟိုဘက္္ဒီဘက္ ႏွစ္ျခမ္းခဲြ ငွားေနၾကတာ။ ဆန္းလင္းတို႔မိသားစုက ဝန္ထမ္းတို႔ထံုးစံအတိုင္း ခ်ဳိ႕ခ်ဳိ႕တဲ့တဲ့ ေနထိုင္ရတာ။ ေမာင္ႏွမ ၆ ေယာက္ေတာင္။ ဒီၾကားထဲ သူ႔အေဖကလည္း ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳသြားတယ္။ ဆရာမ ေဒၚေဘာက္ခြန္ဟာ အေတာ္ေလး႐ုန္းကန္ရတယ္။ သူ႔အေဖကလည္း တဖက္တလွမ္း ေထာက္ပံ့ရွာပါတယ္။ ဆရာ ဦးမင္းေဝက ၈၈ သပိတ္ျဖစ္ေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္သပိတ္ေကာ္မတီမွာ ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း NLD ၿမိဳ႕နယ္ စည္း႐ံုးေရးေကာ္မတီမွာလည္း ပါတယ္။ အခုေတာ့ ဆံုးသြားရွာၿပီ။ ဆန္းလင္းအမ မိုင္းမိုင္ နဲ႔ က်ေနာ္တို႔က အတန္းအတူတူပဲ။ သူ႔အမလည္း သီခ်င္းဆိုတာေကာင္းတယ္။ မိုင္းမိုင္ရယ္၊ ဆန္းလင္းရယ္ က်ေနာ္ရယ္က တန္ေဆာင္တိုင္မီးထြန္းပဲြေတာ္ ေက်ာင္းကပဲြမွာ ပါဝင္ေနက်ေပါ့။
က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ့ က်ေနာ္က မႏၱေလး တကၠသိုလ္တက္တယ္၊ သူက မႏၱေလးစက္မႈလက္မႈ သိပၸံေက်ာင္း (GTI) တက္တယ္။ ေက်ာင္းအားရက္ေတြမွာ က်ေနာ္ရိွရာ ေရႊျပည္ေအးေဆာင္ကို ညအိပ္ ညေန လာတတ္တယ္။ ညေနစာအေဆာင္မွာပဲ စားေသာက္ၿပီး ညပိုင္းဆို က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္ ေဗာဓိကုန္းက အမ်ဳိးသမီးအျပင္အေဆာင္ေတြကို ဂစ္တာသြားတီးေလ့ရိွတယ္။ တခါက ဂစ္တာတီးၿပီး ေအာ္လို႔ေကာင္းတုန္း ရပ္ကြက္ထဲက မလိုလားသူေတြက ခဲနဲ႔ေပါက္တယ္။ ထံုးစံအတိုင္း လူထိေအာင္ေပါက္တာ မဟုတ္ဘူး၊ ညနက္လို႔ အိပ္ခ်ိန္တန္ျပီမို႔ မႏွစ္သက္ မလိုလားတဲ့သေဘာပါ။ ခဲေတြက က်ေနာ္တို႔ဂစ္တာတီးေနတဲ့ေရေျမာင္းေရွ႕ကို လာ လာက်တယ္။ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုးကလည္း ခပ္ရြဲ႕ရြဲ႕စ႐ိုက္ေတြနဲ႔ဆိုေတာ့့ ခဲနဲ႔ထုေလ ပိုတီးေလ၊ ပိုေအာ္ေလပဲ။ ခဲမိုးေတြလည္း ခပ္စိတ္စိတ္က်လာေတာ့ အနားက ရပ္ထားတဲ့ျမင္းလွည္းႀကီးေအာက္မွာထိုင္ၿပီး ဆက္ေအာ္တယ္။ ျမင္းလွည္းေခါင္မိုးေပၚအထိ ခဲေတြ တဘုတ္ဘုတ္က်လာတယ္။ ဆက္ေပၿပီးတီးေနတာ အေတာ္ေလးၾကာတယ္။ မေနႏိုင္ေတာ့တဲ့ ရပ္ကြက္လူႀကီးတခ်ဳိ႕လာတားမွ အေဆာင္ျပန္ အိပ္ျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္က အဲလိုပဲ အိုးရဲြ႕ စေလာင္းရဲြ႕နဲ႔ အလိုက္ကမ္းဆိုး မသိတတ္ဘူး။
ေက်ာင္းၿပီးေတာ့ က်ေနာ္က ေဇယ်ဝတီၿမိဳ႕ သၾကားစက္႐ံုမွာ အလုပ္ဝင္လုပ္တယ္။ တရက္ က်ေနာ့္အိမ္ကို ဒီေကာင္ ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ႀကီးေရာက္လာတယ္။ သူ ေတာင္ငူမွာ အငယ္တန္းေဆာက္လုပ္ေရးအင္ဂ်င္နီယာ တာဝန္ထမ္းေနတဲ့အေၾကာင္း၊ သူ႔မိသားစုလည္း ေရႊ႕လာတဲ့အေၾကာင္း ေျပာတယ္။ ဒါနဲ႔ သူနဲ႔အတူ ေတာင္ငူလိုက္သြားတယ္။ သူ႔အမ မိုင္းမိုင္က ေတာင္ငူ မီးရထား႐ံုးက ကိုျမတ္စိုး (လူ႔ေဘာင္သစ္၊ ႏိုင္က်ဥ္း၊ ယခု ေနာ္ေဝး) နဲ႔အိမ္ေထာင္က်ၿပီး မီရထားဝင္းေလးကအိမ္ေလးမွာ အတူေနၾကတယ္။ အိမ္ေလးက က်ဥ္းက်ဥ္းေလးပါ။ ဆန္းလင္းနဲ႔ က်ေနာ္ စစ္ေတာင္းျမစ္႐ိုးဘက္ လမ္းေလွ်ာက္ၾကတယ္။ ျမစ္ကမ္း႐ိုးအတိုင္း အတူေလွ်ာက္ရင္း သူက သီခ်င္းတပုဒ္ဆိုျပတယ္။ သီခ်င္းမဆိုခင္ သူေရးထားတဲ့သီခ်င္းအေၾကာင္း အရင္ရွင္းျပတယ္။ သူ စိတ္ပင္ပမ္းတိုင္း ဒီျမစ္႐ိုးဘက္လမ္းေလွ်ာက္ေနက်တဲ့၊ စစ္ေတာင္းျမစ္ရဲ႕ထူးျခားခ်က္က တခ်ဳိ႕ေနရာေတြမွာ ေရစီးက ၾကမ္းတယ္၊ တခ်ဳိ႕ေနရာမွာ ညင္သာတဲ့အေၾကာင္း၊ ေတာေတြေတာင္ေတြ ေက်ာက္ေဆာင္ၾကားက ျဖတ္သန္းလာလို႔ ေရတံခြန္ေတြလည္း ရိွတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အခုလို လြင္ျပင္ေတြကို ျဖတ္လာတဲ့အခါ ေရျပင္က တည္ၿငိမ္တဲ့အေၾကာင္း၊ ဘဝဆိုတာ တခါတခါ ခက္ထန္ၾကမ္းတန္းေပမယ့္ တခါတေလေတာ့လည္း ေအးေဆးညင္သာတတ္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာတယ္။ ၿပီးေတာ့ သီခ်င္း ဆိုတယ္။ က်ေနာ္ၾကားၾကားခ်င္း ႀကိဳက္သြားတယ္။ ခ်က္ခ်င္းလြယ္အိပ္ထဲက စာအုပ္ထုတ္ၿပီး သီခ်င္းစာသားကို ခ်ေရးခိုင္းတယ္။
“ေတာေတာင္ေတြကို ... ေက်ာ္ျဖတ္ရင္းနဲ႔ တကိုယ္ထဲ ခရီးၾကမ္းလွမ္းသူေရ ...
ေလာကဓံကို အံခဲရင္းနဲ႔ ဖိတ္ေခၚေန၊
ပန္းလြင္ျပင္ကို ျဖတ္သန္းခဲ့စဥ္ ၾကည္ႏူးမႈတို႔ ရိွသလိုပဲ ...
အားခဲရင္ဆိုင္ အဆိပ္ဆူးေတာလည္း ျဖတ္ေက်ာ္ဆဲ ...
အို .. စစ္ေတာင္း ... ေကာင္းျမတ္တဲ့ လံု႔လအေဖာ္ဟာ သင့္မွာရိွေလရဲ႕
အို .. စစ္ေတာင္း ... ရင့္က်က္တဲ့ သေဘာရဲ႕အဂၤါ သင့္မွာျပည့္စံုရဲ႕ ေရတံခြန္အေပၚမွာ မာန္ျပင္းခဲ့သလို
လြင္ျပင္ေပၚသင္ ညင္ေအးျခင္းမ်ားနဲ႔ ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ ...”
သူက သီခ်င္းနာမည္ကို အို ... စစ္ေတာင္း လို႔ ေပးခဲ့တယ္။ ၁၉၉၄ မွာ က်ေနာ္ ျမင့္ပ်ံငွက္မ်ားအမည္နဲ႔ ေတာ္လွန္ေရးသီခ်င္းေခြထုတ္ေတာ့ ဆန္းလင္းရဲ႕ အို ... စစ္ေတာင္း သီခ်င္းစာသားကို အို ... ခြပ္ေဒါင္းလို႔ နာမည္နဲ႔ စာသားတခ်ဳိ႕ေျပာင္းၿပီး ထည့္သြင္းခဲ့တယ္။
သူနဲ႔ က်ေနာ္ ေရစက္ဆံုမႈက ရပ္မသြားဘူး။ ၈၈ သပိတ္ျဖစ္ေတာ့ က်ေနာ္က ေက်ာက္မဲမွာ၊ သူက ေတာင္ငူမွာ။ ေတာင္ငူ ေရႊဆံေတာ္သပိတ္တပ္မွာ လႈပ္ရွားတယ္လို႔ ကိုျမတ္စိုး ျပန္ေျပာလို႔ သိရတယ္။ စစ္အာဏာသိမ္းျပီးတဲ့ေနာက္ ၂ ရက္အၾကာ KNU နယ္ထဲ ေတာခိုထြက္သြားတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ABSDF ဖဲြ႔ေတာ့ တပ္ရင္း(၂၁၀) ေစာထစခန္းမွာ တပ္ရင္းမွဴးျဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီတုန္းက ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္တို႔ဦးေဆာင္တဲ့ ABSDF ၂၁ ဦး ဗဟိုေကာ္မတီဝင္ေတြထဲမွာ သူလည္း တေယာက္အပါအဝင္ေပါ့။ ရဲေဘာ္ရဲဘက္စိတ္ရိွၿပီး သနားၾကင္နာတတ္သလို၊ ကိုယ့္ထက္နိမ့္ပါးသူေတြကို အျမဲကူညီေစာင့္ေရွာက္တတ္တဲ့ ဆန္းလင္း ေခါင္းေဆာင္တေယာက္ျဖစ္လာတာ မဆန္းပါဘူး။ ေတာင္ငူမွာေနတုန္းက လမ္းမွာေတြ႔ခဲ့တဲ့ သူေတာင္းစားလူငယ္တေယာက္ကို အိမ္ေခၚလာၿပီး သူ႔မွာရိွတဲ့ အဝတ္အစားေတြေပးခဲ့ဖူးတယ္လို႔ ကိုျမတ္စိုး ျပန္ေျပာျပတယ္။
၁၉၉၃ ေလာက္မွာ ABSDF ဥကၠ႒ ေဒါက္တာႏိုင္ေအာင္ နယူးေဒလီကို ေရာက္လာတယ္။ က်ေနာ္တို႔ နယူးေဒလီေရာက္ ျမန္မာေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ ေတြ႔တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ က်ေနာ္တို႔ အိႏိၵယ ႏိုင္ငံေရးေလာကနဲ႔ သံတမန္ေလာကမွာ ျမန္မာေက်ာင္းသားမ်ားအဖဲြ႔ခ်ဳပ္ (Burma students League) နာမည္နဲ႔ အၾကမ္းမဖက္ ႏိုင္ငံေရးနည္းလမ္းေတြနဲ႔ ထိုးေဖာက္လႈပ္ရွားေနတာ အရိွန္ရေနျပီ။ အိႏိၵယ ႏိုင္ငံေရးနဲ႔ အေနာက္တိုင္း သံတမန္ေတြအၾကား ျမန္မာေက်ာင္းသားရဲ႕လႈပ္ရွားမႈေတြကို အားေပးပံ့ပိုးေနခ်ိန္လည္းျဖစ္တယ္။ ေဒါက္တာႏိုင္ေအာင္ လာတဲ့အေၾကာင္းေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးခဲ့တာေတြကို ေနာက္မွ သီးျခားေရးပါ့မယ္။ ေဒါက္တာႏိုင္ေအာင္ ျပန္သြားၿပီးတဲ့ေနာက္တလအၾကာ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ထိုင္းႏိုင္ငံသံုး တံဆိပ္ေခါင္းနဲ႔ က်ေနာ့္ဆီ စာတေစာင္ေရာက္လာတယ္။ ေဖာက္ၾကည့္ေတာ့ ဆန္းလင္းဆီက ... က်ေနာ္အံ့ၾသသြားတယ္။ စာထဲမွာ ...
ကိုယ့္လူ ... ဥကၠ႒ျပန္လာေတာ့ ဓာတ္ပံုေတြထဲမွာ ေမာင္ရင့္ပံုေတြ႔လို႔ ဝမ္းသာအားရနဲ႔ စာေရးလိုက္တာပါ။ အရပ္မ်က္ႏွာမတူေပမယ့္ ကိုယ္စီတာဝန္ယူေနလို႔ ဂုဏ္ယူတယ္ သူငယ္ခ်င္း။ ကိုယ္ အခု ေပါင္မွာတိုက္ပဲြကဒဏ္ရာနဲ႔ ဗဟိုတက္လာၿပီး ေဆးကုေနတာ၊ အခု သက္သာလို႔ ေရွ႕တန္းျပန္ေတာ့မယ္။ ၂၁၀ ေစာထမွာ ရင္းမွဴးလုပ္ေနတယ္။ ေတာင္ငူနယ္မွာ လႈပ္ရွားတယ္။ နယ္ေျမခံေတြကို စည္း႐ံုးၿပီး လႈပ္ရွားေနတယ္၊ ရန္သူ႔နယ္ေျမ ကိုယ့္နယ္ေျမ၊ ရန္သူ႔လက္နက္ကိုယ့္လက္နက္ ဗ်ဴဟာအတိုင္း တိုက္ေနတယ္။ ေမာင္ရင္ ဘန္ေကာက္ေရာက္ရင္ ဆက္သြယ္ပါ။ ကိုယ္ လာေတြ႔မယ္။ ေအာင္ပဲြသို႔ ... လို႔ေရးၿပီး သူ႔လက္မွတ္ ထိုးထားတယ္။ က်ေနာ္ သိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္။ အားတက္သြားတယ္။ ခ်က္ခ်င္း စာေကာက္ေရးလိုက္တယ္ ...။
ကိုညိဳ (ေအာ္စလို)
အပိုင္း (၂) … မနက္ဖန္ဆက္ေရးပါ့မယ္ ...။
(သူရဲေကာင္းပီသစြာ က်ဆံုးသြားေပမယ့္ ဒီကေန႔အထိ သူခ်စ္တဲ့
ABSDF အဖဲြ႔အစည္းေခါင္းေဆာင္ေတြက အသိအမွတ္မျပဳ၊ ဘဲြ႔တံဆိပ္လည္း
မခ်ီးျမႇင့္တဲ့ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ ရဲေဘာ္ေတြရဲ႕ရင္ဘတ္ထဲက
သူရဲေကာင္းတေယာက္အေၾကာင္း ဂုဏ္ျပဳေရးသားတာျဖစ္တယ္)
No comments:
Post a Comment