၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္၊ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ေက်ာင္းသားမ်ားဆိုၿပီး စတင္လႈပ္ရွားခဲ့ခ်ိန္မွာ မင္းကိုႏိုင္နဲ႔ ကိုကိုႀကီးတို႔ရဲ႕ႏႈတ္ဖ်ားမွာ တဖြဖြေျပာဖူးတဲ့ အမည္နာမမို႔ မခင္ထားရီဆိုတဲ့နာမည္ကို က်ေနာ္ စတင္သတိထားခဲ့မိတယ္။ "မနက္က မခင္ထားရီနဲ႔ ေတြ႔ခဲ့တယ္" "ဒီေန႔ မခင္ထားရီလည္း လိုက္မွာတဲ့ေနာ္" "မခင္ထားရီက လာျဖစ္ေအာင္လာခဲ့ဖို႔ မွာလိုက္တယ္" "ဒီေန႔ေတာင္ မခင္ထားရီတို႔အိမ္ကို ေရာက္ခဲ့ေသးတယ္"
အဲဒီ့အခ်ိန္ကတည္းက ႏိုင္ငံေရးတက္ႂကြလႈပ္ရွားသူ က်ေနာ္တို႔အင္အားစုေတြၾကားထဲမွာ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြမို႔ မင္းကိုႏိုင္နဲ႔ ကိုကိုႀကီးတို႔ကို ေခၚခ်င္ေျပာခ်င္၊ ရင္းႏွီးခင္မင္ေၾကာင္း ျပသခ်င္တဲ့သူေတြက မ်ားတယ္ေလ။ အဲဒီ့အထဲမွာမွ မခင္ထားရီဆိုတဲ့နာမည္ကို သူတို႔ဆီကေန မၾကာခဏ ၾကားေနရေတာ့ က်ေနာ္ နည္းနည္းေတာ့ နားၾကားျပင္းကပ္မိခဲ့တယ္။ မခင္ထားရီတဲ့ … ေတာနာမည္နဲ႔ ဒီအမ်ဳိးသမီးက ဘာလဲ။ သူတို႔က ဒီေလာက္ေတာင္ ဘာလို႔ တဖြဖြနဲ႔ေျပာေနၾကရတာလဲ။ သူတို႔နဲ႔က ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ရင္းႏွီးခဲ့ၾကလို႔လဲ။
အဲဒီ့အခ်ိန္ထိ မခင္ထားရီဆိုတာ ဘယ္သူမွန္း က်ေနာ္ မသိေသးပါဘူး။ မခင္ထားရီကို က်ေနာ္ စတင္ျမင္ဖူးခဲ့တာကေတာ့ ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္၊ ႏွစ္ရွည္အက်ဥ္းသားဘဝကေန လြတ္ေျမာက္လာၿပီးေနာက္ ပထမဆံုးအႀကိမ္က်င္းပခဲ့တဲ့ မင္းကိုႏိုင္ရဲ႕ ၄၃ ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔မွာပါ။ ေမြးေန႔ကို မင္းကိုႏိုင္ရဲ႕မိသားစုေနအိမ္ျဖစ္တဲ့ ေဝဇယႏၱာလမ္းကအိမ္မွာပဲ က်င္းပခဲ့ၾကတာ။ ဘာအေဆာင္ေယာင္ အခမ္းနားမွမပါဘဲနဲ႔ကို အေတာ္စည္ကားသိုက္ၿမိဳက္တဲ့ ေမြးေန႔ပြဲေလးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အိမ္ေလးကက်ဥ္းက်ဥ္း ဧည့္ပရိသတ္ကမ်ားမ်ားနဲ႔ ႐ႈပ္ရွက္ကိုလည္းခပ္လို႔ေပါ့။ အဲဒီ့မွာ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ကိုစၿပီး သတိထားမိတာ။ လူက ပိန္ပိန္ေသးေသးေလး။ သြယ္လ်က်စ္လ်စ္တဲ့ ခႏၶာကိုယ္မ်ဳိး။ ဝတ္စားျပင္ဆင္ထားပံုကလည္း ျမန္မာဆန္ဆန္။ မ်က္ႏွာကလည္း ၾကည္လင္ေအးခ်မ္းလို႔။
သတိထားမိတာကေတာ့ သူ႔ရဲ႕ဝတ္စားပံုေၾကာင့္၊ သူ႔အလွေၾကာင့္ မဟုတ္ရပါဘူး။ ဒီေလာက္ ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း လွလွပပဝတ္စားထားၿပီးေတာ့ တခ်ဳိ႕တခ်ဳိ႕ေတြလို ဧည့္သည္ေတြအေရွ႕မွာပဲ လူလံုးျပမေနဘဲ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ မိသားစုနဲ႔အတူ ေအာက္ေျခသိမ္း ကူညီလုပ္ကိုင္ေပးေနလို႔ပါ။ က်ေနာ္က ဓာတ္ပံုမွတ္တမ္းယူေနရေတာ့ ႐ိုက္ကြင္းထဲေပၚလာသမွ်လူေတြအားလံုးကို သတိထားမိေနတယ္ေလ။ မ်က္ႏွာအမူအယာေတြကအစ ဖတ္မိေနတယ္။ ဘယ္သူက ဘယ္သူ႔ကိုျမင္ေတာ့ ဘယ္လိုမ်က္ႏွာမ်ဳိး ျဖစ္သြားတယ္။ ဘယ္လိုစကားမ်ဳိးေျပာလိုက္ရင္ ဘယ္လိုမ်က္ႏွာထားေျပာင္းသြားတယ္ ဆိုတာကအစ ဖတ္မိေနတယ္။
အဲဒီ့မွာလည္း မခင္ထားရီကို ပိုၿပီးသတိထားမိေစတာပါ။ မခင္ထားရီရဲ႕မ်က္ႏွာက (စက္႐ုပ္မ်က္ႏွာလို႔ပဲ အၾကမ္းဖ်င္းဆိုဆို)၊ ဘယ္သူနဲ႔ဆံုဆံု၊ ဘယ္သူနဲ႔ေျပာေျပာ သူ႔ရဲ႕ပင္ကို ခ်ဳိသာၾကည္လင္တဲ့ မ်က္ႏွာ၊ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔တဲ့ အမူအရာနဲ႔ တစ္ဖက္သားအေပၚ တေလးတစားရွိမႈက ဘယ္ေတာ့မွ ေျပာင္းလဲသြားေလ့ မရွိဘူး။ အေတာ္ကိုထူးျခားတဲ့ အမ်ဳိးသမီးရယ္လို႔သာ စိတ္ထဲမွာ အမွတ္ထားမိလိုက္တာပါ။ သူဟာ က်ေနာ္နားၾကားျပင္းကပ္ေလာက္ေအာင္ၾကားခဲ့ဖူးတဲ့ နာမည္ပိုင္ရွင္ဆိုတာေတာ့ မသိေသးဘူး။ အဲဒီ့ေမြးေန႔မွာ ဧည့္သည္ေတြ ျပန္သြားၾကၿပီး မိသားစုနဲ႔ ရင္းႏွီးတဲ့သူေတြေလာက္သာက်န္ေနေတာ့မွ သူမ်ားေတြ ေခၚတာေျပာတာၾကားၿပီး သူဟာ မခင္ထားရီမွန္း သိလိုက္ရတာပါ။ ကိုယ့္ဘာသာ စိတ္ထဲမွာပဲ နားၾကားျပင္းကပ္ခဲ့ဖူးတာကိုေတာင္ က်ေနာ့္မွာ မ်က္ႏွာပူေနမိပါေသးတယ္။
မခင္ထားရီနဲ႔ က်ေနာ့္ကို ဘယ္သူမွ မိတ္ဆက္မေပးခဲ့ၾကပါဘူး။ ၾကားခံလူတစ္ဦးတစ္ေယာက္က မိတ္ဆက္ေပးတာမ်ဳိးမရွိဘဲနဲ႔ ႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈေတြထဲမွာ ဆံုၾက၊ ေတြ႔ၾကရင္းနဲ႔သာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့ရတာပါ။ အဲဒီ့အခ်ိန္က ႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈေတြဆိုတာကလည္း သာေရး၊ နာေရးနဲ႔ လူမႈေရးကိုအေျခခံတဲ့ ပြဲလမ္းေတြပဲမ်ားပါတယ္။ ဘယ္လိုပြဲမ်ဳိးမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ မခင္ထားရီကိုရွာခ်င္ရင္ အလြယ္ကူဆံုးေနရာကေတာ့ ပန္းကန္ေဆးတဲ့ေနရာနဲ႔ ေအာက္ေျခသိမ္းလုပ္ကိုင္ရတဲ့ေနရာေတြပါပဲ။ လွလွပပေလးဝတ္စားထားၿပီး ခ်ဳိသာၾကည္လင္တဲ့မ်က္ႏွာေလးကို အျပံဳးမပ်က္ဘဲ ေတြ႔ရႏိုင္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕တည္ၾကည္ခ်ဳိျမတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ယဥ္ေက်းေဖာ္ေ႐ြမႈေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေရးအင္အားစုဝင္ေတြအားလံုးက မခင္ထားရီကို မခ်စ္ခင္ မေလးစားဘဲ မေနႏိုင္ၾကပါဘူး။
ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔အတူ က်ေနာ္လည္း မခင္ထားရီရဲ႕ ေနအိမ္ကို ေရာက္ခဲ့ရဖူးပါတယ္။ မခင္ထားရီတို႔ရဲ႕အိမ္က သဃၤန္းကၽြန္း၊ က်ဳိကၠဆံဘုရားအလြန္ေလးမွာ ရွိပါတယ္။ အျပန္႔က်ယ္လာတဲ့ ၿမိဳ႕ျပယဥ္ေက်းမႈၾကားထဲက ျခံနဲ႔ ဝင္းနဲ႔ ဆိတ္ၿငိမ္တဲ့ေနရာေလးပါ။ အဲဒီ့ထက္ ဆိတ္ၿငိမ္တာကေတာ့ မခင္ထားရီတို႔ရဲ႕ မိသားစုေလးပါပဲ။ ျမန္မာဆန္ဆန္ ႐ိုး႐ိုးေအးေအးနဲ႔ စည္းစနစ္ေတာ့ ႀကီးမားပံုရပါတယ္။ သူတို႔အိမ္မွာ ခမ္းနားတဲ့အေဆာင္အေယာင္ေတြ ဘာမွမရွိပါဘူး။ ေရာက္လာမယ့္ဧည့္သည္ေတြ အထင္ႀကီးသြားေစရမယ့္ ဘယ္လိုဟန္ေဆာင္ပလႊားမႈမ်ဳိးမွ ရွိမေနပါဘူး။ ဧည့္ခန္းလို႔ဆိုရမယ့္ေနရာမွာ ႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္း ဆက္တီထိုင္ခံုေတြရယ္၊ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ DVB ဖြင့္ၾကည့္လို႔ရတဲ့ TV ရယ္။ ဒါပဲ ရွိပါတယ္။
သူ႔မွာ ဖခင္ရယ္၊ အစ္မအပ်ဳိႀကီးတစ္ေယာက္နဲ႔ ေမာင္ႏွစ္ေယာက္ရယ္ ရွိတယ္ဆိုေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးက "မႀကီး" လို႔ေခၚတဲ့ အစ္မအပ်ဳိႀကီးကိုသာ ေတြ႔ခဲ့ရတာ မ်ားပါတယ္။ ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္စလံုးက ပြင့္လင္းေဖာ္ေ႐ြၾကပါတယ္။ ႐ိုးလိုက္ အလိုက္ၾကတာကလည္း တစ္ႀကိမ္တည္း စကားထိုင္ေျပာၾကည့္႐ံုနဲ႔တင္ သိႏိုင္ပါတယ္။ သူတို႔တေတြရဲ႕စကားအရကိုပဲ မိဘေတြက စည္းစနစ္ႀကီးတာ၊ မိဘေတြကို ေၾကာက္႐ြံ႕ ႐ိုေသရတာလည္း ေပၚလြင္ေနပါတယ္။ ဒီလိုမိသားစုထဲကေန ဘယ္လိုေၾကာင့္မ်ား ႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈထဲ ေရာက္လာရတာပါလိမ့္။
၁၉၈၈ ခုႏွစ္။ မခင္ထားရီက ရန္ကုန္တကၠသိုလ္မွာ တတိယႏွစ္ေက်ာင္းသူ တစ္ေယာက္။ မင္းကိုႏိုင္နဲ႔က အခန္းေဖာ္၊ သူငယ္ခ်င္း။ တစ္တန္းတည္းသားေတြ။ အတန္းထဲမွ ႐ိုး႐ိုးယဥ္ယဥ္နဲ႔ အေနေအးေဆးတဲ့ မခင္ထားရီကို အားလံုးကပဲ တေလးတစားနဲ႔ ခင္မင္ၾကတယ္။ ေက်ာင္းတက္ေနစဥ္မွာလည္း သူငယ္ခ်င္းေတြရယ္လို႔ မ်ားမ်ားစားစားရွိခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ ေရွ႕သံုးခံုနဲ႔ ေနာက္သံုးခံုေလာက္ကိုပဲ အေခၚအေျပာရွိခဲ့တာ။ RIT ေက်ာင္းသား ကိုဖုန္းေမာ္က်ဆံုးတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေက်ာင္းသားလႈပ္ရွားမႈေတြ စတင္လာေတာ့ မခင္ထားရီတစ္ေယာက္ စိတ္ဝင္တစားရွိေနလိမ့္မယ္ဆိုတာကို ဘယ္သူမွ သတိမထားမိခဲ့ၾကဘူး။ ဒီလိုလႈပ္ရွားမႈေတြကို ေဟာေဟာဒိုင္းဒိုင္း ႐ႈး႐ႈးရွဲရွဲသမားေတြကပဲ စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ ပါဝင္ပတ္သက္ၾကလိမ့္မယ္လို႔ ေတြးထင္ထားၾကတာကိုး။
ဒါေပမယ့္ မခင္ထားရီက ဒီေနရာမွာေတာ့ အမ်ားအထင္နဲ႔လြဲပါတယ္။ အလြန္ကို စိတ္ဝင္စားခဲ့တယ္။ RC ထဲမွာ စာကပ္ထားၿပီေဟ့လို႔ ၾကားတာနဲ႔၊ လုပ္လက္စအလုပ္ေတြ အကုန္ပစ္ၿပီး မေရာက္ေရာက္ေအာင္ သြားဖတ္ေလ့ရွိတယ္။ အခ်ိန္ရရင္လည္းရသလို ကပ္ထားသမွ်စာေတြ အကုန္ေလွ်ာက္ဖတ္တယ္။ ဆႏၵျပပြဲေတြျဖစ္လာေတာ့လည္း တေကာက္ေကာက္နဲ႔ ပါဝင္ခဲ့တာပဲ။ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ့္ဝင္းထဲမွာေတာင္ ဟိုေနရာမသြားနဲ႔၊ ဒီေနရာမသြားနဲ႔၊ ဟိုလိုေန၊ ဒီလိုေနဆိုၿပီး စည္းစနစ္ႀကီးမားလွတဲ့ မိဘေတြက မခင္ထားရီတစ္ေယာက္ ႏိုင္ငံေရးထဲမွာ ပါဝင္ပတ္သက္တာကိုေတာ့ သေဘာတူၾကည္ျဖဴၾကတာကလည္း ထူးျခားမႈပါပဲ။ "က်မက ဘယ္သူ႔ဘယ္သူကိုမွ ဒုကၡေရာက္ေစခ်င္လို႔ ႏိုင္ငံေရးလုပ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ မတရားတဲ့ ေခတ္စနစ္တစ္ခုကို ေျပာင္းလဲေစခ်င္လို႔ပါ။ ဒါကို ေဖေဖတို႔ကလည္း နားလည္လို႔ေနမွာေပါ့" တဲ့။ မခင္ထားရီရဲ႕ ႏိုင္ငံေရးအေပၚခံယူခ်က္နဲ႔ သူ႔မိသားစုအေပၚ သေဘာထားပါ။
အံ့ၾသစရာေကာင္းတာက မခင္ထားရီဆီမွာ ေထာင္က်မယ့္ဇာတာေတာ့ ပါလာပံုမရဘူး။ ႏိုင္ငံေရးခံယူခ်က္နဲ႔ ႏိုင္ငံေရးရပ္တည္ခ်က္ေတြ ခိုင္မာျပတ္သားလွသလို၊ ႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈမွန္သမွ်ကို ဘယ္တုန္းကမွ မေရွာင္လႊဲခဲ့ဖူးေပမယ့္ မခင္ထားရီ ေထာင္မက်ခဲ့ဖူးဘူး။ ဒါေပမယ့္ စစ္အစိုးရက သူ႔ကို ဘယ္တုန္းကမွေတာ့ အလြတ္မေပးခဲ့ပါဘူး။ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္၊ NLD ပါတီစတင္တည္ေထာင္စကတည္းက ရပ္ကြက္အဆင့္ကေန လူငယ္ေခါင္းေဆာင္ တာဝန္ယူခဲ့ရဖူးတယ္။
အဲဒီ့အခ်ိန္ကတည္းက အိမ္ကိုလာဝိုင္းလို႔ ေျပးခဲ့ရဖူးတယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အထိမ္းသိမ္းခံရေတာ့လည္း ေျပးရတာပဲ။ ၁၉၉၅ ခုႏွစ္၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ကေန ျပန္လည္လြတ္ေျမာက္လာေတာ့ NLD ဌာနခ်ဳပ္မွာ ရန္ကုန္တိုင္း လူငယ္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အခိုင္မာရပ္တည္ အားျဖည့္ေပးခဲ့တယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ထပ္ၿပီးအထိန္းသိမ္းခံရေတာ့၊ တစ္ခါထပ္ၿပီး ေျပးလႊားေရွာင္တိမ္းခဲ့ရျပန္တယ္။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြ အက်ဥ္းေထာင္အသီးသီးက ျပန္လည္လြတ္ေျမာက္လာၿပီး ႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈေတြလုပ္ေတာ့၊ မခင္ထားရီတစ္ေယာက္ တက္တက္ကႂကြႂကြနဲ႔ ပူးေပါင္းပါဝင္လာတယ္။ ၂ဝဝ၆ ခုႏွစ္၊ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ၅ ေယာက္ အဖမ္းခံရခ်ိန္။ က်ေနာ္တို႔တေတြ အားကိုးခဲ့ရသူေတြထဲမွာ မခင္ထားရီလည္း ပါပါတယ္။ က်န္ရစ္ခဲ့ၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔တေတြ ဘယ္လိုႏိုင္ငံေရးလႈပ္ရွားမႈေတြပဲလုပ္လုပ္ မခင္ထားရီက အျမဲတမ္းကူညီအားျဖည့္ေပးတယ္။ ဘာႏိုင္ငံေရးအတြက္အခ်က္မွမပါဘဲ က်ရာအခန္းက႑မွာ ပါဝင္အားျဖည့္ေပးခဲ့တယ္။ ၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လ၊ က်ေနာ္တို႔တေတြ အဖမ္းခံရေတာ့ …။
က်ေနာ္တို႔တေတြ အဖမ္းခံရၿပီးတဲ့ေနာက္ ပထမဆံုးအေမႊေႏွာက္ခံရတဲ့အိမ္က မခင္ထားရီရဲ႕ေနအိမ္ပါ။ ဖမ္းဆီးခံရမယ့္စာရင္းမွာ မပါဝင္ဘဲ ပထမဆံုးေရွာင္တိမ္းရတဲ့သူကလည္း မခင္ထားရီပါ။ က်ေနာ္တို႔အဖမ္းခံရၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔ည မခင္ထားရီရဲ႕ေနအိမ္ကို အေသးစိပ္ရွာေဖြေမႊေႏွာက္ပါတယ္။ ေထာင္ဇာတာမပါတဲ့ (အေျပးသြက္တဲ့) မခင္ထားရီကေတာ့ ေရွာင္တိမ္းႏွင့္ပါၿပီ။ ေရွာင္ေနတိမ္းေနရင္းနဲ႔ပဲ မခင္ထားရီတစ္ေယာက္ ေ႐ႊဝါေရာင္ေတာ္လွန္ေရးအတြက္ အလုပ္ေတြအမ်ားႀကီး လုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
မခင္ထားရီကို အျပည့္အဝ ကူညီေပးခဲ့သူကေတာ့ ကိုသိမ္းေဆြပါ။ "ကိုသိမ္းေဆြက တကယ္ေတာ္ပါတယ္။ က်မ အဖမ္းမခံရေအာင္ အမ်ားႀကီးကူညီေပးခဲ့တယ္။ လိုေလေသးမရွိ ကူညီေပးခဲ့တယ္။ ေနာက္ဆံုး သူကိုယ္တိုင္ အဖမ္းမခံရခင္အထိပါပဲ"။ မခင္ထားရီ တစ္ႏွစ္နီးပါးေလာက္ ေရွာင္တိမ္းခဲ့ရပါတယ္။ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေရွာင္တိမ္းရတယ္ဆိုတာ သိပ္လြယ္ကူလွတဲ့ကိစၥေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္ရဲ႕လံုျခံဳေရး၊ စားဝတ္ေနေရးအျပင္ ကိုယ့္ရဲ႕ကိုယ္က်င့္သိကၡာ။ အစစအရာရာ ထိပါးပြန္းပဲ့ျခင္းမရွိရေအာင္ ေစာင့္ထိန္းခဲ့ရတာပါ။
အဲဒီ့လိုေရွာင္တိမ္းေနတဲ့ကာလအတြင္းမွာပဲ မခင္ထားရီရဲ႕ဖခင္ ကြယ္လြန္သြားပါတယ္။ ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးရတဲ့ ဖခင္ရဲ႕စ်ာပနအတြက္ "ေထာင္"ဆိုတာကို မႈမေနေတာ့ဘဲ မခင္ထားရီ အိမ္ကိုျပန္လာခဲ့ပါတယ္။ အနီးကပ္ျပဳစုခြင့္မရလိုက္တဲ့ သမီးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဖခင္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးခရီးမွာေတာ့"ေထာင္"ဆိုတာကို ေပးဆပ္မႈအေပါင္ထားၿပီး လိုက္ပါပို႔ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေထာင္ဇာတာမပါတဲ့ မခင္ေဌးရီတစ္ေယာက္ အဖမ္းမခံရပါဘူး။ ေန႔ရက္မ်ားစြာကို စိုးတထိတ္ထိတ္ကုန္လြန္ရင္းနဲ႔ပဲ ႏိုင္ငံေရးအေျပာင္းအလဲျဖစ္စဥ္ေတြကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရပါတယ္။
"ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေတြ ေထာင္ထဲမွာရွိေနသ၍ ေ႐ြးေကာက္ပြဲ မဝင္သင့္" ဆိုတဲ့ ခိုင္မာျပတ္သားတဲ့ အယူအဆေၾကာင့္ အေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ သေဘာထားကြဲလြဲခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္ပါတီဝင္မွလည္း မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ "က်မတို႔ပါဝင္ဖို႔ သိပ္လည္းမလိုအပ္ေတာ့ဘူး မဟုတ္လား။ အေျပာင္းအလဲတစ္ခုအတြက္ မတတ္သာလြန္းလို႔ လုပ္ခဲ့ရတာေလ။ အခုဆိုရင္ လုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိေနၾကၿပီပဲ"။
အခုေတာ့ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ ကေလးငယ္ေတြကို စာလိုက္သင္ေပးတဲ့ဘဝမွာပဲ သူ႔ကိုယ္သူ ျမႇဳပ္ႏွံထားပါေတာ့တယ္။ "ဒီႏိုင္ငံေရးအေျခအေနက ဒီအတိုင္းနဲ႔ပဲ ၿပီးဆံုးသြားေတာ့မယ္လို႔ ကိုမာကီ ထင္သလား။ ဒါဆိုရင္ေတာ့လည္း က်မတို႔ပါဝင္ဖို႔ မလိုေတာ့ပါဘူးေလ။ မၿပီးဆံုးႏိုင္ေသးဘူးဆိုရင္ေတာ့ က်မဘက္က အခ်ိန္မေ႐ြးပါဝင္ဖို႔ အဆင္သင့္ပါပဲ" တဲ့။ က်ေနာ္ကေတာ့ လက္ရွိႏိုင္ငံေရးျဖစ္စဥ္မွာ မခင္ထားရီလို အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ကို ျမင္ေတြ႔ခြင့္မရေတာ့တာ အလြန္ပဲ ႏွေျမာေနမိပါတယ္။ ။
ကိုမာကီ (၈၈ မ်ဳိးဆက္)
(၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔ထုတ္ "အာရွအလင္းဂ်ာနယ္" မွ)
No comments:
Post a Comment