ထူးအိမ္သင္က က်ေနာ္ ဘန္ေကာက္တက္ခါနီး သူလည္း ငါျပန္ခ်င္ၿပီကြာ... ဒီမွာ ငွက္ဖ်ားနဲ႔ အစားအေသာက္အဆင္မေျပတာနဲ႔ မလြယ္ဘူး... ငါ့သူငယ္ခ်င္း ကိုေက်ာက္ခဲဆိုတာ မဲေဆာက္္မွာ ရွိတယ္၊ တကယ္လို႔မ်ား မင္း မဲေဆာက္ဘက္ေရာက္ခဲ့ရင္ ငါ့စာေလး ေပးေပးပါကြာဆိုၿပီး ကိုေက်ာက္ခဲအတြက္ အိပ္ဖြင့္ထားတဲ့စာတေစာင္ က်ေနာ္နဲ႔ လူၾကံဳပါးတယ္။ အမွန္ကေတာ့ ပိုက္ဆံအကူအညီ လွမ္းေတာင္းတဲ့စာပါ။ က်ေနာ္လည္း ငါ ေရာက္ရင္ စံုစမ္းၿပီး ေပးေပးပါ့မယ္လို႔ေျပာခဲ့ေပမယ့္ က်ေနာ့္မွာ ဘန္ေကာက္လည္း မေရာက္၊ မဲေဆာက္ကိုဆို ေဝလာေဝး လမ္းတဝက္မွာတင္ လေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ ရြာလည္ေနခဲ့တယ္။
ဒါေပမယ့္ ထူးအိမ္သင္ကို မြန္းေအာင္က သူ႔စခန္းကိုေခၚသြားခဲ့တယ္လို႔ ေနာက္မွသိရတာပါ။ ေနာက္ ထူးအိမ္သင္က မြန္းေအာင္နဲ႔အတူေနရင္း ေတာ္လွန္ေရး သမိုင္းဝင္သီခ်င္းတပုဒ္ျဖစ္တဲ့ အေရးႀကီးၿပီ သီခ်င္းကို ေရးေပးခဲ့တာသိရေတာ့ သူ႔အတြက္ ေလးစားဂုဏ္ယူမိပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ေတြမွာ က်ေနာ္ သူတို႔နဲ႔မရွိတဲ့အတြက္ အေသးစိတ္ က်ေနာ္ မသိပါဘူး၊ ေနာက္မွ မြန္းေအာင္ကို ဖုန္းဆက္ၿပီး ေမးၾကည့္ပါဦးမယ္။
ကိုေနဝင္းတို႔အေၾကာင္းဘက္ျပန္ဆက္ရရင္ ကိုေနဝင္းက သူေရးတဲ့ ခြန္အားျဖည့္မိငယ္ သီခ်င္းကို ခရမ္းျပာအေဆာင္ သူ႔အခန္းမွာ သူဆိုေတာ့ သူ႔စာသားထဲမွာ ရဲရင့္မွ ေက်ာ္ျဖတ္သြားဆိုတာ ပါတယ္။ သူ႔သီခ်င္းဆံုးေတာ့ ကိုရဲက ရဲရင့္ကေက်ာ္သြားေတာ့ ေကသြယ္႐ံုကိုေရာက္မွာေပါ့ဆိုၿပီး က်ေနာ့္ကိုလွမ္းၾကည့္ၿပီး ေျပာတယ္။ ကိုေနဝင္းကေတာ့ ကိုရဲအေၾကာင္းသိၿပီးသားဆိုေတာ့ ဘာမွ ျပန္မေျပာဘူး။ အဲဒီတုန္းက ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းမႀကီးတလွ်ာက္မွာ ပန္းဆိုးတန္းဘက္ခ်မ္းေရာက္ေတာ့ ရဲရင့္႐ံု (အိႏၵိယ႐ုပ္ရွင္ေတြျပတဲ့႐ံု)၊ သူ႔ကိုေက်ာ္သြားရင္ ေကသြယ္႐ံုရွိတာကိုး...။ ကိုရဲက အဲလို စကားအစအနေလးေတြေကာက္ေကာက္ၿပီး ေနာက္တတ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူက လူခ်စ္လူခင္မ်ားတယ္။
ကိုရဲနဲ႔ က်ေနာ္က အတြဲမ်ားတယ္။ သူ တခါတခါ အင္းစိန္ဘက္သြားရင္ က်ေနာ့္ကို ေခၚေခၚသြားတတ္တယ္။ တခါသား က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အင္းစိန္က စံပၸာယ္႐ံုလမ္းဘက္သြားၾကတယ္။ က်ေနာ္နဲ႔ လမ္းမွာ ဟိုအေၾကာင္း ဒီအေၾကာင္းေတြေျပာၿပီး သြားၾကတာပါပဲ။ ညဘက္က် က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ အရက္အတူ ေသာက္ျဖစ္ၾကေတာ့ အဲဒီမွာ ကိုရဲက က်ေနာ့္ကို ရင္ဖြင့္တယ္၊ မိုင္ေက်ာ္ခင္းရာ... ကိုယ္ သူ႔အေပၚ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့လို႔မရဘူးကြာ... ဟိုး... အေဝးကေနကတည္းက အလိုလို ရင္ေတြခုန္ေနတယ္၊ လမ္းမွာ သူနဲ႔ေတြ႔ဖို႔မဆိုထားနဲ႔ အိမ္ထဲကို ျပန္ဝင္သြားတဲ့ သူ႔ ေျခဖဝါးေလးတဖက္ပဲ ကိုယ္ျမင္လိုက္၊ သူမွန္းကိုယ္သိတယ္၊ ရင္ေတြ အရမ္းခုန္တယ္၊ အဲဒီ လမ္းထဲကိုေလွ်ာက္ရမွာ ကိုယ္ မရဲဘူးကြာ... မရဲေပမယ့္ သြားလည္း သြားခ်င္တယ္လို႔ ေျပာတယ္။ က်ေနာ္ သိတယ္၊ က်ေနာ္ ကိုရဲနဲ႔ ညီအကိုလိုေပါင္းေနၾကတာပဲဗ်ာ... သူ အဲလိုရင္ဖြင့္တဲ့အခ်ိန္ က်ေနာ္တို႔မွာ ဂစ္တာ မပါဘူး၊ ပါရင္ က်ေနာ္ သူ႔ကို ဘာသီခ်င္း တီးခိုင္းမယ္ထင္သလဲ...။
ဒြိဟစိတ္နဲ႔ သုညမွာ၊ ေနာက္တပုဒ္က ကိုယ္မငိုတတ္ေတာ့ဘူး... အဲဒီသီခ်င္းေတြက ကိုရဲရဲ႕ သူ႔ခ်စ္သူ အလြမ္းသီခ်င္းေတြပါ၊ သူ႔ရင္ဘတ္နဲ႔ ေရးခဲ့တာေတြ၊ အခ်စ္ဆိုတာ ေပါင္းရသည္ျဖစ္ေစ၊ မေပါင္းရသည္ျဖစ္ေစ ကိုယ္က အျမဲခ်စ္ေနမွာပဲေလ၊ သူ႔နာမည္က တိုးတိုး၊ ျပန္ၾကည့္ သူ႔သီခ်င္းေတြမွာ တိုး ဆိုတဲ့ စကားလံုးပါတာ မ်ားတယ္။ ေနာက္တခု ကိုရဲက ကိုတိုးအေပၚ သံေယာဇဥ္ႀကီးတဲ့အထဲ အဲဒါလည္းပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ ကိုရဲက သူ႔အေပါင္းအသင္းေတြအားလံုးကို သံေယာဇဥ္ႀကီးပါတယ္။ ကိုရဲ ရဲ႕ ခဏခဏအေဟာက္ခံရတာကေတာ့ ကိုေဇာ္ႀကီး(ကိုေဇာ္မ်ဳိးထြဋ္)။ ကိုေဇာ္ႀကီး အေမရိကားလာေတာ့ က်ေနာ့္ကိုေျပာတယ္။ ကိုရဲက က်ေနာ့္ဆို ရည္ရည္လည္လည္ ေကာတယ္ဗ်ာ... တဲ့။ ကိုရဲက ခ်စ္လို႔ေကာတာေနမွာေပါ့လို႕...။ ေနာက္ သူက ေငြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တပ္မက္မႈမရွိဘူး၊ မွတ္မိေသးတယ္ သူ အေမရိကားလာခါနီး က်ေနာ္နဲ႔ ဖုန္းေျပာေတာ့ မိုင္ေက်ာ္ခင္း ကိုယ္ကေတာ့ အေမရိကားကို လြယ္အိပ္တလံုးနဲ႔ပဲ လာမွာေနာ္။ က်န္တာ မိုင္ေက်ာ္ခင္းတာဝန္ပဲ... လြယ္အိပ္နဲ႔လာၿပီး အျပန္က် အိပ္နဲ႔လြယ္ျပန္မွာ...ကိုရဲနဲ႔ စကားေျပာရင္ အဲလို၊ က်ေနာ္ကလည္း ဘယ္ရမလဲ ကိုရဲ ဒီမွာ လြယ္လြယ္နဲ႔ အိပ္လို႔ရမယ္ထင္သလား! မိတ္ဆက္မယ့္သူေတြ မက္ေဆ့ ပို႔ထားတာနည္းတာ မဟုတ္ဘူးလို႔...။
ကိုရဲ က်ေနာ့္ကိုေျပာျပတာ တခုရွိေသးတယ္။ မင္းသား ေက်ာ္ဟိန္းနဲ႔ကိစၥပါ။ တခါသား သူ႔ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေက်ာ္ဟိန္းက သူ႔ကိုေခၚေတြ႔တယ္၊ ရဲႀကီး ဒို႔ငယ္ငယ္တုန္းက ရထားသံလမ္းေဘးမွာ အတူေပခဲ့ေတခဲ့ၾကဖူးတယ္။ ခု ကိုယ္က နာမည္ေက်ာ္မင္းသား ေက်ာ္ဟိန္းျဖစ္ေနၿပီ၊ ခု ကိုယ္က ရဲႀကီးကို ေခၚေတြ႔တယ္၊ ရဲႀကီးကိုယ့္ဆီလာရတယ္၊ ကိုယ္ သီခ်င္းဆိုမလို႔ ဒါေၾကာင့္ ရဲႀကီးကို ကိုယ္ဆိုမယ့္ သီခ်င္းတေခြစာအပ္မလို႔၊ ရဲႀကီး ကိုယ့္ကိုေရးေပးပါ၊ ေရးရမဲ့သီခ်င္းေတြ ကိုယ္ေရြးထားၿပီးသား... သံစဥ္ကရွိၿပီးသားဆိုေတာ့ ရဲႀကီးက စာသားသြင္း႐ံုပဲ၊ ကိုယ္ ရဲႀကီးေတာင္းတဲ့ေဈး ကိုယ္ေပးမယ္၊ ကိုယ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြပဲကြာ အိုေက မဟုတ္လားဆိုၿပီး ေက်ာ္ဟိန္းက ေျပာတယ္။
ကိုရဲက ငါ မေရးေပးႏိုင္ဘူး ဖိုးေက်ာ္၊ ငါ ေကာ္ပီသီခ်င္းဘယ္ေတာ့မွ မေရးေတာ့ဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးသား၊ ေငြမရွိေပမယ့္ ေငြရဖို႔အတြက္ အဲလိုေရးခိုင္းတိုင္း ငါ မေရးဘူး၊ မင္းဆိုခ်င္ရင္ ငါ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္သီခ်င္းေတြရွိတယ္ လို႔ ကိုရဲကေျပာေတာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္သီခ်င္းေတြက ေပါက္ဖို႔ မေသခ်ာဘူး၊ ကမၻာမွာေပါက္ၿပီးသားသီခ်င္းေတြကိုျပန္ဆိုမွ ပရိသတ္ကလက္ခံမွာဆိုၿပီး ေက်ာ္ဟိန္းက ျပန္ျငင္းတယ္၊ အဲဒီမွာတင္ပဲ သီခ်င္းကိစၥျပတ္သြားတယ္။
ဒါေပမယ့္ ကိုရဲကို ေက်ာ္ဟိန္းက ကိုရဲ သူ႔ဆီက မျပန္ခင္ ရဲႀကီး အရင္တုန္းက ဒို႔ဟာ ဘာမွမဟုတ္ၾကေပမယ့္ ခုခ်ိန္မွာ မင္းသူငယ္ခ်င္း ဖိုးေက်ာ္ဟာ ခု ေက်ာ္ဟိန္းျဖစ္ေနၿပီ၊ တေန႔က်ရင္ ရဲႀကီးဟာလည္း ရဲလြင္ဆိုတဲ့ နာမည္ႀကီးတေယာက္အေနနဲ႔ ကိုယ့္ကို ေဟ့ ဖိုးေက်ာ္ ငါ မင္းကို ေတြ႔ခ်င္တယ္၊ ငါ့ဆီလာခဲ့အုန္းလို႔ ေခၚတာမ်ဳိး ကိုယ္ၾကားခ်င္တယ္ဆိုၿပီး ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ ကိုရဲက သူ႔အႏုပညာကို ဘယ္ေတာ့မွ ေငြနဲ႔ ေရာင္းစားလုပ္စားတတ္တဲ့သူမွမဟုတ္ဘဲ ျပံဳးျပံဳးေလးပဲ ျပန္ခဲ့တာပါ။
ခုအခ်ိန္ ျပန္ေတြးၾကည့္ပါ။ ေက်ာ္ဟိန္းကိုလည္း သူေခၚစရာမလိုပါဘူး၊ ကိုရဲလြင္ဆိုတာ ခု ျပည္သူခ်စ္တဲ့ ျပည္သူ႔ဘက္ေတာ္သား၊ လူထုခ်စ္တဲ့ လူထုဘက္ေတာ္သားျဖစ္ေနၿပီေလ။ ဒါေတြကို ကိုရဲ တမင္ဖန္တီးယူခဲ့တာမွ မဟုတ္ဘဲ လူထုက ကိုရဲအေပၚ သူတို႔ဖာသာသူတို႔ ေမတၱာတုံ႔ျပန္ခဲ့ၾကတာပဲ။ ကိုရဲရဲ႕ ညီမအငယ္ဆံုး မေမေမျပံဳး မႏွစ္က အေမရိကားလာေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေက်ာ္စြာသန္႔၊ ေခ်ာအိသိန္းတို႔ရဲ႕ art@apt မွာ ဆံုၾကတယ္။
မေမေမျပံဳးက ဘာေျပာလဲဆိုေတာ့ ကိုေလးနဲ႔အျပင္သြားရင္ တကၠစီသမားေတြက ေစ်းေလွ်ာ့သလားမေမးနဲ႔ တခါတခါ အလကားေတာင္ လိုက္ပို႔ေပးတယ္၊ ဒို႔ခ်ည္းပဲဆိုရင္ အလကားေဝးစြ ေဈးေတာင္ေလွ်ာ့မေပးဘူး... ဟဲ့ မေန႔ကပဲ ငါတို႔အကို ကိုရဲလြင္နဲ႔ နင့္ကားစီးေသးတယ္ေလလို႔ေျပာေတာ့ ကိုရဲႀကီးက ကိုရဲႀကီးပဲေလ အမတို႔က အမတို႔ပဲ မတူဘူး၊ က်ေနာ္တို႔က ကိုရဲႀကီးကို ခ်စ္လို႔ ေလးစားလို႔ အျမဲကူညီတာလို႔ ေျပာပါသတဲ့ဗ်ာ... ျပည္သူကို တကယ္ခ်စ္တဲ့သူေတြကို ျပည္သူေတြကလည္း တကယ္ျပန္ခ်စ္ၾကတာပါ၊ ကူညီၾကမွာပါ။
ဆက္ပါဦးမည္။
မင္းေက်ာ္ခိုင္
No comments:
Post a Comment