ကိုရဲျပန္သြားၿပီး ေနာက္ ၂ နာရီေလာက္ၾကာေတာ့ ကိုရဲအမ်ဳိးသမီး တယ္မီ (Tammy) ေရာက္လာတယ္။ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္း တယ္မီနဲ႔တခါ မီးသတ္သက္သာ လၻက္ရည္ဆိုင္မွာပဲ စကားေျပာရျပန္တယ္။ မင္းေက်ာ္ခိုင္ ကိုရဲကို သီခ်င္းေရးဖို႔ နင္တိုက္တြန္းစမ္းပါဟာ... ငါကေတာ့ သူ႔ကို ေန႔တိုင္း သီခ်င္းေရးဖို႔ ေျပာေျပာေနရတာ ေမာလွၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ နင့္ကိုလာၿပီး ဝိုင္းေျပာေပးဖို႔ ငါ လာေျပာတာတဲ့။
တယ္မီ ခုနကပဲ ကိုရဲ ငါ့ဆီ လာသြားတယ္၊ နင္ သူ႔ကို သီခ်င္းေရးပါ သီခ်င္းေရးပါ ဆိုၿပီး သြားနားပူနားဆာမလုပ္နဲ႔၊ သူတို႔အေၾကာင္း ငါ အသိဆံုး၊ သီခ်င္းေရးတယ္ဆိုတာ ေရးခ်င္တဲ့အခ်ိန္ ေကာက္ေရးလို႔ရ ရေအာင္ စက္႐ံုကထုတ္တဲ့ပစၥည္းမ်ဳိး မဟုတ္ဘူး...၊ သူတို႔ Mood ဝင္တဲ့အခ်ိန္၊ ေရးခ်င္စိတ္ေပၚလာတဲ့အခ်ိန္ ေနာက္ ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔လည္း ဆိုင္တယ္။ တိတ္ဆိတ္တဲ့ေနရာ၊ တိတ္ဆိတ္တဲ့ညမ်ဳိးေတြ သူ အေတြးနယ္ခ်ဲ႕ၿပီး စဥ္းစားေရးရတာမ်ဳိး၊ သံစဥ္ရွာရတာမ်ဳိး၊ နင္ အဲလို ကိုရဲကို ေန႔တိုင္း သီခ်င္းေရးခိုင္းေနရင္ သူလည္း စိတ္ညစ္မွာပဲ၊ သူေရးခ်င္တဲ့အခ်ိန္က် သူေရးမွာေပါ့... သူ႔ကို စိတ္ညစ္ေအာင္မလုပ္ပါနဲ႔ဟာ... လို႔ေျပာရတယ္။
မဟုတ္ပါဘူးဟာ၊ ငါ သူ႔ကို ခ်စ္ပါတယ္၊ သူ႔ကိုလည္း ဘယ္ေတာ့မွ စိတ္မညစ္ေစခ်င္ပါဘူး၊ ခု ငါတို႔က အိမ္ေထာင္က်ေနၾကၿပီေလ၊ ဒီေတာ့ ဘာေျပာေျပာ အိမ္အတြက္က ေငြလိုတာပဲ ဒါေၾကာင့္ပါဟာ... ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ တယ္မီ့ကို ခုနက ကိုရဲလာၿပီး သူ႔သီခ်င္းေပါင္းခ်ဳပ္စာအုပ္ထုတ္ဖို႔ စိတ္ကူးကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႔ လာသြားတဲ့အေၾကာင္းေျပာျပလိုက္ေတာ့ လုပ္ပါဟာ ျဖစ္ေစခ်င္တယ္ ငါ့မွာ စုထားတဲ့ပိုက္ဆံေတာ့ရွိတယ္ အရင္းဘယ္ေလာက္က်မလဲသာေျပာ ငါ ေပးပါ့မယ္ မင္းေက်ာ္ခိုင္ရယ္ဆိုၿပီး အားတက္သေရာေျပာလာတယ္။
ေအးပါဟာ ငါကူညီပါ့မယ္၊ ခုဟာက စမလို႔ပဲရွိပါေသးတယ္၊ ျဖစ္ေအာင္လုပ္ရမွာေပါ့ဟာ... ေနာက္ နင့္ကိုငါ ႀကိဳေျပာထားမယ္ ကိုရဲတို႔ အႏုပညာသမားေတြက သူတို႔အႏုပညာကို ခ်စ္တယ္၊ တန္ဖိုးထားတယ္၊ တခ်ဳိ႕က အႏုပညာသမားေတြအေပၚ နားမလည္ၾကဘူး၊ သူတို႔ အႏုပညာကိုဖန္တီးၾကတာေတြက လြယ္တယ္လို႔ ထင္ၾကတယ္၊ အဲဒါ မွားတယ္ အႏုပညာကိုဖန္တီးၾကတဲ့သူေတြမွာ သူတို႔အရင္းအႏွီးေတြက အရမ္းႀကီးၾကတယ္၊ စြန္႔လႊတ္ခဲ့ၾကတာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ၊ အဲဒါေၾကာင့္ နင္ ကိုရဲကို နားလည္ေပးေစခ်င္တယ္၊ ကိုရဲကို သီခ်င္းေရးေလ... ေရးေလနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မွ နားပူနားဆာမလုပ္ပါနဲ႔ဟာ လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ ေအးပါဟာ ငါ သူ႔ကို မေျပာေတာ့ပါဘူး... သူ ထုတ္ခ်င္တဲ့ သူ႔သီခ်င္းစာအုပ္ကိုပဲ ထုတ္ျဖစ္ေအာင္ထုတ္ေပးလိုက္ပါဟာ... ငါ နင့္ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္စရာမလိုပါဘူး ကိုရဲဆိုတာ ငါ့အကိုႀကီးပါပဲ သူ႔အတြက္ ငါ အတတ္ႏိုင္ဆံုးလုပ္ေပးမွာပါ။ ေအးဟာ နင္ အဲဒီစာအုပ္အတြက္ အရင္းလိုၿပီဆို ငါ့ေျပာ၊ ငါ ကိုရဲနဲ႔ေပးလိုက္မယ္ လို႔ ေျပာၿပီး Tammy ျပန္သြားတယ္။
က်ေနာ္လည္း သူတို႔အတြက္ အဆင္ေျပေအာင္ အကူအညီေပးဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားၿပီးသားပါပဲ...။ ေနာက္ ၃ ရက္ေလာက္ၾကာေတာ့ ကိုရဲနဲ႔ က်ေနာ္ သိမ္ႀကီးေစ်းက ဘိုစိန္ဆီ ခ်ီတက္ၾကတယ္။ ဘိုစိန္ဆိုတာက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ သိမ္ႀကီးေစ်းက အေမႊးတိုင္လုပ္ငန္းရွင္ ျမန္မာျပည္ဖြား အိႏၵိယအမ်ဳိးသား၊ အရမ္းသေဘာေကာင္းတယ္။ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေမာင္တို႔ဆို သူက အရမ္းခင္တယ္၊ အရမ္းလည္း ေလးစားတယ္၊ ဘာအကူအညီလိုလို အခ်ိန္မေရြး လိုတဲ့အကူအညီေပးတတ္တယ္။ သိမ္ႀကီးေစ်းထဲ ေရႊတိဂံုဘုရားလမ္း ကုန္တိုက္ ၁ နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္။ ေစ်းထဲဝင္ရင္ ကိုအုန္းျမင့္ (ရီေဇာ္) တို႔ရဲ႕ ေဒၚရီ ကြမ္းယာပစၥည္းဆိုင္ကို အရင္ျဖတ္ရမယ္၊ ေဒၚရီဆိုတာက ကိုအုန္းျမင့္တို႔ရဲ႕ အေမပါ။ သူတို႔ဆိုင္မွာက အန္တီရီ၊ ကိုအုန္းျမင့္၊ ကိုထြန္းဝင္း (ဒိန္း)၊ ကိုေက်ာ္ေဇာ၊ ကိုထြန္းလင္း၊ ခ်ဳိတူး (ခ်ဳိခ်ဳိၿမိဳင္) ခ်ဳိတူးကိုလည္း ရင္းႏွီးတဲ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြက ဒိန္း လို႔ ေခၚၾကတယ္၊ သူတို႔မိသားစု ေဈးမွာထိုင္ၾကတယ္။ ေနာက္ပိုင္း သူတို႔မိသားစုက ရန္ကုန္မွာ ေအာင္ျမင္လာတဲ့ ေဒၚရီနဲ႔သားမ်ား အထည္ဆိုင္ဆိုၿပီး ဖြင့္ခဲ့ၾကတယ္။ ခ်ဳိတူး(ခ်ဳိခ်ဳိၿမိဳင္)က ကေမၻာဒီးယားက ဖႏြမ္းပင္မွာ ဧရာဝတီ ျမန္မာထမင္းဆိုင္ဖြင့္ထားပါတယ္။
ကိုရဲတို႔အုပ္စုက ကိုအုန္းျမင့္တို႔ဆိုင္လည္း ဝင္တယ္။ ကိုအုန္းျမင့္က လၻက္ရည္မွာတိုက္မယ္ အားလံုးကို၊ သူတိုက္တဲ့လၻက္ရည္ေသာက္ ၿပီးရင္ ဘိုစိန္႔ဆိုင္ဆက္သြားၾကတာေလ၊ လမ္းစရိတ္လိုရင္ေတာင္ ကိုအုန္းျမင့္ဆီက ဆြဲၾကတာ။ ကိုရဲနဲ႔ က်ေနာ္ ဘိုစိန္႔ဆိုင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ဘိုစိန္က ကိုရဲ ဘယ္လိုလဲဆိုၿပီး သူ႔အိႏၵိယသံဝဲတဲ့ျမန္မာစကားနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္တယ္။ ကိုရဲက ဘိုစိန္ ကိုယ္တို႔ ၇ မိုင္က အိုေအစစ္စတူဒီယိုမွာ ကိုယ့္သီခ်င္းစာအုပ္မ်က္ႏွာဖံုးအတြက္ ဓာတ္ပံုသြား႐ိုက္မလို႔ အဲဒါ RASU ထဲက ဓာတ္ပံုဆရာကို ဝင္ေခၚၿပီးသြားမလို႔ ဘိုစိန္ဆီက ကားအကူအညီလာေတာင္းတာလို႔ ေျပာေတာ့၊ ဘိုစိန္က အိုေက ကိုရဲ က်ေနာ့္ကားယူသြား က်ေနာ့္ဒ႐ိုင္ဘာကို ေျပာလိုက္မယ္၊ ကိုရဲတို႔ကိစၥၿပီးမွ ကားျပန္လႊတ္လိုက္ေပါ့ ေလာေလာဆယ္ လၻက္ရည္ေသာက္သြားေလဆိုေတာ့ ေသာက္ၿပီးၿပီဘိုစိန္ ကိုအုန္းျမင့္ဆီမွာ ေသာက္ခဲ့ၿပီးၿပီ လို႔ေျပာၿပီး ဘိုစိန္႔ကားနဲ႔ ၇ မိုင္က အိုေအစစ္ စတူဒီယိုကို ထြက္ခဲ့ၾကတယ္။ အိုေအစစ္ စတူဒီယိုဆိုတာ အဲဒီအခ်ိန္က ျဖဴသီရဲ႕ သီခ်င္းေခြေတြသြင္းခဲ့တဲ့ စတူဒီယို၊ ဘိုစိန္ေပးလိုက္တဲ့ကားကလည္း ၾကည့္အုန္း... သူ႔အေမႊးတိုင္ေတြ တင္ပို႔လုပ္တဲ့ ေဒါ့ဂ်စ္ကားႀကီး။
အဲဒီကားႀကီးနဲ႔ ဘိုစိန္႔ ကားဒ႐ိုင္ဘာရယ္၊ က်ေနာ္ရယ္၊ ကိုရဲရယ္ ေလးေယာက္သား RASU (ရန္ကုန္တကၠသိုလ္) ထဲဝင္ ဓာတ္ပံုဆရာ(နာမည္မမွတ္မိ) ကိုဝင္ေခၚ ၿပီးေတာ့ အိုေအစစ္ကို ခ်ီတက္ခဲ့ၾကတယ္။ အိုေအစစ္ကိုေရာက္ေတာ့ အဲဒီေန႔မွာ အသံသြင္းသူ မရွိဘူး၊ စတူဒီယိုက အားတယ္။ တာဝန္ရွိတဲ့သူေတြက တံခါးဖြင့္ေပးရင္း ကိုရဲ ဘယ္ကဘယ္လိုေရာက္လာတာလဲ၊ က်ေနာ္တို႔ ဘာအကူအညီေပးရမလဲ တေလးတစားေမးၾကတယ္။ ကိုရဲက ကိုယ္တို႔ထုတ္မယ့္ သီခ်င္းစာအုပ္အတြက္ အဖံုးဓာတ္ပံုလာ႐ိုက္တာလို႔ ေျပာေတာ့ ဝိုင္းကူညီၾကပါတယ္။ သူတို႔စတူဒီယိုခန္းမကို ဖြင့္ေပးၿပီး ဓာတ္ပံု႐ိုက္ဖို႔လိုတဲ့ အကူအညီေပးၾကတယ္။ ခန္းမထဲက ဂစ္တာေတြနဲ႔ပဲ ကိုရဲကို က်ေနာ္က ဂစ္တာကို ဘယ္လိုစတိုင္နဲ႔ ဘယ္လိုကိုင္ ဘာညာနဲ႔ ဆရာႀကီးလုပ္ေျပာၿပီး RASU က ဓာတ္ပံုဆရာနဲ႔ ပံုေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ႐ိုက္ခဲ့ၾကတယ္။
ေနာက္ေန႔ ကိုရဲနဲ႔ က်ေနာ္ေတြ႔က်ေတာ့ ကိုရဲက တယ္မီက သီခ်င္းစာအုပ္႐ိုက္တဲ့အခါသံုးဖို႔ ေငြ ၂ဝဝ က်ပ္ေပးလိုက္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာတယ္။ သံုးတဲ့စားရိတ္ေတြကို လက္ခံေျပစာယူခဲ့ဖို႔လည္း မွာတယ္တဲ့၊ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေငြ ၂ဝဝ လည္း ေျပစာမရတဲ့ အသံုးစားရိတ္ထဲ ပါသြားတာပါပဲေလ... ဟိုေကာင္း ဒီေကာင္းေပါ့။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း သိမ္ႀကီးေစ်းက ဘိုစိန္ပဲ ရွင္းေပးခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔သံုးခဲ့တာေတြကိုပါ။ စာအုပ္ကေတာ့ ဘာမွမလုပ္ရေသးဘူး။
ၾကားထဲ စကားျဖတ္ေျပာပါရေစ။ ဘာလဲဆိုေတာ့ ကိုရဲ အေမရိကားမလာခင္ သူနဲ႔က်ေနာ္ ခဏခဏ ဖုန္းေျပာျဖစ္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက သူ YMCA မွာေန ေနတဲ့အခ်ိန္၊ YMCA ဖုန္းနံပါတ္က မြန္းေအာင္ဆီကရတာ။ သူ႔ကို က်ေနာ္ မနက္ေစာေစာ ၇ နာရီပတ္ဝန္းက်င္ ေခၚရတယ္။ ဘာလို႔ဆို ကိုရဲက ေစာေစာထၿပီး မနက္စာ ဆင္းဆင္းစားတတ္တယ္ဆိုတာ သိထားလို႔။ ဒါေတာင္ တခါတေလ ဖမ္းမမိခ်င္ဘူး၊ က်ေနာ္ ဖုန္းေခၚတိုင္း ေအာ္ပေရတာကို က်ေနာ္ မင္းေက်ာ္ခိုင္ပါ၊ နယူးေယာက္က ေခၚပါတယ္၊ ကိုရဲလြင္နဲ႔ စကားေျပာခ်င္လို႔ပါလို႔ဆိုလိုက္ရင္ ခဏကိုင္ထားပါေနာ္ဆိုၿပီး ျမန္မာျပည္ထံုးစံအတိုင္း သူ ေအာ္ေခၚတဲ့အသံ ၾကားေနရတယ္။ ဦးရဲလြင္ အေမရိကား နယူးေယာက္က ကိုမင္းေက်ာ္ခိုင္ ဖုန္းေခၚပါတယ္၊ ဦးရဲလြင္ ဖုန္း... ဖုန္း... နဲ႔ ကိုရဲကို အေၾကာင္းၾကားေနတဲ့အသံ အျမဲၾကားေနရတယ္။
တရက္ ကိုရဲနဲ႔ဖုန္းေျပာေတာ့ ကိုရဲအသံက တမ်ဳိးျဖစ္ေနတယ္။ မိုင္ေက်ာ္ခင္း ကိုယ္ ကိုယ့္ဖုန္းနံပါတ္ေပးမယ္ လက္ကိုင္ဖုန္း အိုေက ေနာက္ဆို ကိုယ့္ဆီ မိုင္ေက်ာ္ခင္း ဒါ႐ိုက္ေခၚလို႔ရၿပီဆိုၿပီး သူ႔ Cell Phone နံပါတ္ေပးတယ္။ ေၾသာ္... ဒါေၾကာင့္ သူအသံက ဝမ္းသာအားရေျပာတဲ့အသံ ျဖစ္ေနတာကိုး။ က်ေနာ္နဲ႔ သူ အခ်ိန္မေရြး ဖုန္းေခၚေျပာလို႔ရၿပီေလ... အခ်ိန္မေရြး စကားေျပာလို႔ရၿပီေလ...။
ေနာက္တပတ္ေလာက္အၾကာ သူ႔ Cell Phone ကိုေခၚေတာ့ ကိုရဲက မိုင္ေက်ာ္ခင္းကို ကိုယ္ေျပာစရာရွိတယ္၊ ေျပာဗ်ာ ကိုရဲဆိုေတာ့ ကိုယ့္မွာ ျပႆနာတခုရွိတယ္ကြာ မိုင္ေက်ာ္ခင္းရာ... ကိုယ္ အျပင္သြားစရာရွိတဲ့အခါ ဘာအက်ႌဝတ္ရမွန္းမသိဘူးကြာ... ေရြးရခက္တယ္၊ ခု အဲဒါ အဆင္ေျပသြားၿပီ၊ ကိုယ့္ကို အမ်ဳိးသမီးတေယာက္က လံုးဝ အကူအညီေပးတယ္၊ သူ ေရြးေပးတယ္၊ ခု ကိုယ္ကိုင္ေနတဲ့ဖုန္းကလည္း သူပဲ ဝယ္ေပးတာေလ၊ အဲဒါ ကိုယ္ သူနဲ႔ ေတာ္ေတာ္အဆင္ေျပတယ္ မိုင္ေက်ာ္ခင္းေရဆိုၿပီးေျပာလာေတာ့၊ က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္အံ့ၾသရင္း ဒါေၾကာင့္ ကိုရဲ ဒီေန႔ ကိုရဲအသံ ခါတိုင္းနဲ႔မတူဘူး... ေတာ္ေတာ္လန္းေနတယ္လို႔ဆိုေတာ့ ကိုရဲအသံ ဟိုး... ငယ္ငယ္ကလို ဟဲဟဲ တဲ့ လူႀကီးရွက္ရီရီတဲ့အသံနဲ႔...။
က်ေနာ္က ျပန္ေမးလိုက္တယ္။ ေနပါအုန္း ကိုရဲမွာ အဝတ္အစားေရြးဝတ္ဖို႕ ခက္ေနရေအာင္ ဘယ္ႏွစ္စံုေတာင္ရွိလို႔လဲဆိုေတာ့ ... အက်ႌ လံုခ်ည္ ၃ စံု တဲ့။ ဒါမ်ားကိုရဲရာ ေနပါအုန္း အဲဒီအမ်ဳိးသမီးက ဘယ္သူလဲ ဘယ္ကလဲ ေမးခြန္းေတြေမးရင္း ကိုရဲကို အဲေလာက္ေတာင္ ဂ႐ုစိုက္တယ္ဆိုရင္ ကိုရဲ ဘာမွစဥ္းစားမေနနဲ႔ ယူလိုက္ဗ်ာ ကိုရဲအတြက္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္အေဖာ္ဆိုတာ လိုတယ္၊ ကိုရဲလည္း အသက္ႀကီးၿပီ ကိုယ့္အေပၚ အဲလိုနားလည္ေပးႏိုင္တဲ့ ျပဳစုေပးမယ့္အေဖာ္ေတာ့လိုတယ္ လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့၊ ကိုရဲက မိုင္ေက်ာ္ခင္း ကိုယ္ အိမ္ေထာင္က်ဖူးတာ သိတယ္ေနာ္လို႔ေမးေတာ့ သိတယ္ေလ ကိုရဲ တယ္မီနဲ႔ အိမ္ေထာင္က်ဖူးတာေလ၊ တယ္မီ့ကို ေကာင္းေကာင္းသိတာေပါ့ဆိုေတာ့ ကိုရဲက ... ေအး ခုနက ကိုယ့္ကို ဂ႐ုစိုက္တယ္ဆိုတဲ့အမ်ဳိးသမီးက တယ္မီပဲေလ တဲ့။
Ko Yeh and Tammy
Photo Credit: Zin Wai Latt (သားငယ္)
ဆက္ပါဦးမည္။
မင္းေက်ာ္ခိုင္
No comments:
Post a Comment