အိုေက... သြားၾကစို႔ဆိုၿပီး က်ေနာ္ငွားလာတဲ့ ေလးဘီးေရွ႕ခန္းမွာ သူ႔ကိုထိုင္ခိုင္းၿပီး က်ေနာ္က ေနာက္က သီရိေဆာင္ကို ခ်ီတက္ၾကတယ္။ အေဆာင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ သီရိေဆာင္သူ ပ်ဳိပ်ဳိေခ်ာမ်ားက ႀကိဳလို႔ ေစာင့္လို႔ ... ဟယ္ ကိုစိုးပိုင္လာၿပီ ... ဆိုၿပီး ဝိုင္းႀကိဳၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုစိုးပိုင္က က်ေနာ့္အနားကပ္ၿပီး ကိုယ္ အေပါ့သြားခ်င္တယ္လို႔ ေျပာလာတယ္။ ခုနက ေသာက္ထားတာေတြ ေရႊႁပြန္က သြန္ေတာ့မယ္ေလ... ဒါနဲ႔ အႀကိဳေတာ္ေတြကို အိမ္သာလိုက္ပို႔ခိုင္းလိုက္ရတယ္။ အဲဒီညက ကိုစိုးပိုင္ သီခ်င္း ၆ ပုဒ္ မနားတမ္း ဆိုသြားခဲ့တယ္။ က်န္တဲ့အဆိုေတာ္ေတြ မွတ္မိတာဆိုရင္ ေမခလာ၊ ေဟမာေနဝင္း၊ ကံ့ေကာ္ေတာ မ်ဳိးအာင္။
အဆာင္က က်ဴတာ မမခ်ဳိကို က်ေနာ္ႀကိဳေျပာထားလို႔ ကိုစိုးပိုင္အတြက္လက္ေဆာင္အျပင္ သူ႔ဇနီး မညိဳအတြက္ ခ်ိတ္ထမီတထည္ လက္ေဆာင္ေပးလိုက္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ့္အတြက္က ၅ က်ပ္တန္ လက္ကိုင္ပဝါ ၁ ထည္၊ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ဝတ္ထားတာက ဂ်င္းေဘာင္းဘီနဲ႔ အဲဒီေခတ္က ေခတ္စားတဲ့ catalogue shoes လည္ရွည္နဲ႔ေပါ့ဗ်ာ၊ သီရိေဆာင္ Fan Fair တုန္းက မေရႊေခ်ာတို႔ေကာင္းမႈနဲ႔ရတဲ့ ဘတ္ထားတဲ့ပိုက္ဆံနဲ႔ ဝယ္ထားတာေလ...။
ၾကားျဖတ္ၿပီး မိုးေက်ာ္အေၾကာင္း ရွင္းျပခ်င္ပါတယ္။ မိုးေက်ာ္ မြန္းေအာင္ဆီမွာသြားေနတယ္ဆိုတာ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး။ မိုးေက်ာ္က ညဘက္အေဆာင္မွာ ဂစ္တာတီးၿပီးရင္ မြန္းေအာင္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း ေနာ္ဂ်ာ ေနတဲ့ ပညာေရးတကၠသိုလ္ဝင္းထဲက နဝေဒး အမ်ဳိးသားအေဆာင္မွာ သြားသြားအိပ္တတ္တယ္။ သူအေနမ်ားခဲ့တာက ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ဝင္းထဲက judson ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းနားက ဆရာအိမ္တအိမ္ျဖစ္တဲ့ အာသာကိုေလး တို႔အိမ္ပါ။ အာသာကိုေလးရဲ႕ သားေတြျဖစ္တဲ့ ကိုကို၊ ညီညီတို႔နဲ႔ သြားေနခဲ့တာပါ။ ေနာက္တခ်က္ က်ေနာ္ျပန္ရွင္းခ်င္တာက က်ေနာ္ေရးတဲ့ထဲမွာ မြန္းေအာင္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း Bass ဂစ္တာသမား ဂြတိုဟာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ဂြမ္ေမာ္ လို႔ ေရးခဲ့မိတဲ့ကိစၥပါ။ တကယ္ေတာ့ မဟုတ္ပါ၊ KIA G-1 R ေခါင္လြမ္း ျဖစ္ပါတယ္ဆိုတာ ျပန္ျပင္ပါရေစ၊ က်ေနာ့္အမွားပါ (ေလးစားစြာနဲ႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္)။
မြန္းေအာင္နဲ႔ ကိုရဲတို႔ စေတြ႔ခဲ့ၾကတာက အင္းစိန္မွာေနတဲ့ အဆိုေတာ္ ဂ်မ္ဘို႔အိမ္မွာ။ ဂ်မ္ဘို ဆိုတာက စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ စတၱဇအလြမ္းစီးရီးမွာ တြဲဆိုခဲ့သူပါ။ အရင္တခါေနလာခဲ့တဲ့ဘဝကို ျပန္ေနခ်င္ေသးတယ္ ဆိုတဲ့ ဂ်မ္ဘို။
မိုးေက်ာ္အေဆာင္ေတြမွာ ညဘက္ ဂစ္တာလာလာတီးတဲ့အခါ တခါတေလက် Ground Sheet အခင္းနဲ႔ ေရေႏြးဘူးနဲ႔ လာတတ္တယ္။ သူအျမဲဆိုေနၾကက ေတးျမံငွက္၊ ေနာက္တပုဒ္က ေကာ္ပီသီခ်င္း မွတ္မိတဲ့စားသားေတြက ေနညိဳခ်ိန္မွာ ေရခပ္ဆင္းတဲ့ ေတာဓေလ့ဟာ၊ ပုေလြသံရွည္ ေရတြင္းနားမွာေဝ၊ လျပည့္ညမွာ စကားဝိုင္းဖြဲ႔ကာ အၾကမ္းအိုးေလးနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ.... ...။
သူနဲ႔က်ေနာ္စာေမးပြဲ က်ခဲ့ၾကေပမယ့္ စာေပးစာယူေျပာင္းတက္ၾကမယ္ဆိုၿပီး တိုင္ပင္ခဲ့ၾကေသးတယ္၊ ဘိုတင့္ (ရာျပည့္) အသံသြင္းတဲ့ ေမ စတူဒီယိုမွာ ၾကယ္ေႂကြခ်ိန္အေခြအၿပီး ေနာက္တေခြ (ေခြနာမည္မမွတ္မိဘူး) သြင္းေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ကိုရဲ၊ ကိုေမာင္၊ ကိုေနဝင္းအတူ ရွိၾကတယ္။ အဲဒီအေခြမွာ သီခ်င္းအခ်ဳိ႕က ကိုေမာင့္သီခ်င္းေတြ ပန္းဇာတ္သိမ္း အပါအဝင္ေပါ့။ ဟာမိုနီ ဆိုအလွည့္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းအားလံုး Vocal ခန္းထဲဝင္ၿပီး ဝိုင္းေအာ္လိုက္ၾကတာ အသံဖမ္းေနတဲ့ ကိုရဲေခါင္ေတာ့စိတ္ညစ္မွာပဲလို႔ ခုမွ ျပန္ေတြးမိတယ္၊ တကယ္ေတာ့ သူ အသံမဖမ္းခဲ့ပါဘူး။ တေယာက္တေပါက္ ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ဝိုင္းေအာ္ေနၾကတာကိုး။ ခဏနားတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့ အသံသြင္းခန္းမအျပင္ ျခံထဲမွာ ကိုဗစ္ (ကိုဇာလ်မ္း)၊ Drumer ေအာ္စကာသန္းတင္တို႔၊ မိုးေက်ာ္တို႔ ကက္ဆက္ဖြင့္ၿပီး သီခ်င္းေတြ နားေထာင္ေနၾကတယ္။ (အဲဒီေခတ္က ကက္ဆက္ေခတ္ကိုး)၊ သူတို႔တဝိုင္းထဲ အတူတီးေနၾကေပမယ့္ အေၾကာင္းကိစၥမရွိရင္ တေယာက္နဲ႔တေယာက္ သိပ္စကားမေျပာၾကဘူး။ ကိုယ့္အေတြးနဲ႕ကိုယ္ပဲေနၾကတာ။ ခဏေနေတာ့ ကိုရဲေခါင္က လွမ္းေမးတယ္၊ အတီးပိုင္းမွာ ဘယ္သူေတြ ဘာေတြထပ္ျဖည့္ခ်င္ၾကေသးလဲ တဲ့။ အဲဒီမွာ မိုးေက်ာ္က က်ေနာ္ ထပ္လိုက္ခ်င္ေသးတယ္ဆိုလို႔ က်ေနာ္ပါ မိုးေက်ာ္နဲ႔ အတီးခန္းထဲ သူတီးတာ လိုက္နားေထာင္တယ္၊ မိုးေက်ာ္က အဲဒီတုန္းက Second Lead တီးတာ။ Lead တီးတာက ပက္ထရစ္၊ မိုးေက်ာ္က သူ႔ ဂစ္တာနဲ႔ သူလိုမယ္ထင္တဲ့ေနရာေတြမွာ Slide လိုက္ျဖည့္တာ။
၁၉၈ဝ မွာ က်ေနာ္တို႔ ေဒသေကာလိပ္ အမွတ္(၂) မွာ ပန္းခ်ီျပပြဲလုပ္ၾကတယ္၊ ေက်ာင္းျပပြဲေပါ့။ က်ေနာ္ရယ္၊ လူရႊင္ေတာ္ပိန္ပိန္ (ေခၚ) ေအာင္ေက်ာ္ဦး (စိန္ဂၽြန္း) သူကေတာ့ ေက်ာင္းမဂၢဇင္းမွာ နာမည္ႀကီးေပါ့။ ဓာတ္ပံုဒီဇိုင္းေတြလုပ္ၿပီး သူ႔နာမည္ ဂၽြန္းကို ဂၽြမ္းထိုးသလို လိွမ့္ထိုးသြားတာ။ ေနာက္ ဝင္းႏိုင္ဗိုလ္၊ ေနာက္တေယာက္က ေက်ာ္ဝင္း (အရင္က ႐ုပ္ရွင္မင္းသား၊ ခု အသုဘမင္းသားလုပ္ေနတဲ့ ျပည္သူ႔အခ်စ္ေတာ္ ေက်ာ္သူ အဲဒီတုန္းက မင္းသားေက်ာ္သူရယ္လို႔ မျဖစ္ေသးဘူး)။ အမွတ္တရ အုပ္စုလိုက္ဓာတ္ပံုကေတာ့ RC2 ႏွစ္လည္မဂၢဇင္းမွာပါပါတယ္။ ျပပြဲအတြက္ပံုေရးဖို႔ ဘာေရးရမွန္းမသိျဖစ္ေနခ်ိန္၊ ကိုရဲနဲ႔ အင္ၾကင္းေဆာင္ေနာက္မွာ မိုးရြာႀကီးထဲ ဂစ္တာတီးခဲ့ၾကတာကို သတိရၿပီး ကိုရဲကို ဂစ္တာေပးမကိုင္ဘဲ တေယာ ထိုးေနတဲ့ပံု မွင္လိုင္းေရေမ်ာ ေရးျဖစ္ခဲ့တယ္။ ေနာက္တပံုက သူငယ္ခ်င္း စပ္ဆိုင္စီရီကစ္ (ငကစ္) ရဲ႕အေမ ဆရာမ စပ္ေခမာဝတီ (ရင္းႏွီးတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြက မာမီလို႔ ေခၚၾကတယ္) ရဲ႕ မဂၤလာေဆင္တုန္းက သတို႔သမီးပံုကို ခဲျခစ္ေရးၿပီး တင္ခဲ့တယ္။ ကိုရဲပံု ပန္းခ်ီကားကို အီတလီသံအမတ္က ဝယ္သြားတယ္။ က်ပ္ ၁ဝဝ နဲ႔။ စပ္ဆိုင္အေမပံုကို ဝယ္ပါရေစဆိုေတာ့ ဒါ ေရာင္းဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကာယကံရွင္ကို အမွတ္တရလက္ေဆာင္ေပးဖို႔ပါဆိုၿပီး မေရာင္းခဲ့ပါ။
ကိုရဲကို တခါတေလ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ပန္းခ်ီခန္းမကို က်ေနာ္ ေခၚ ေခၚသြားတယ္။ Eco Canteen က ကိုေအာင္ရင့္လၻက္ရည္ဆိုင္မွာထိုင္ရင္း ကြယ္လြန္သြားရွာၿပီျဖစ္တဲ့ ပန္းခ်ီ ေကၿမိဳးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့တယ္။ ေကၿမိဳးက ကဗ်ာလည္း ေရးတတ္တယ္ေလ။ ေကၿမိဳးဆိုလို႔ ဘာလို႔ရရစ္နဲ႔ ၿမိဳးတာလဲလို႔ ေမးလာသူတိုင္းကို ရ ရင္ရစ္တတ္္လို႔ ရရစ္နဲ႔ ၿမိဳးထားတာလို႔ ရင္းႏွီးတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကို က်ေနာ္ေျပာေန ေနာက္ေနၾက၊ (လြမ္းပါတယ္ ကိုေကၿမိဳးေရ...)
ေကၿမိဳးေရးတဲ့ကဗ်ာ အိပ္မက္မွ ႏွင္းဆီ ဆိုတာကို ကိုရဲက သံစဥ္သြင္းေပးတယ္။ မြန္းေအာင္ ဆိုခဲ့တယ္။ အဲဒီသီခ်င္း သံစဥ္သြင္းၿပီးစတုန္းက ေကၿမိဳး ေတာ္ေတာ္ျမဴးေနတာ ျပန္ျမင္မိတယ္။ က်ေနာ္တို႔က စ တာေပါ့၊ ကိုရဲက ခင္ဗ်ားကဗ်ာကို သံစဥ္နဲ႔လိုက္ေအာင္ Edit လုပ္ရင္း လုပ္ရင္း ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့ ခင္ဗ်ားေရးတာဆိုလို႔ ေခါင္းစဥ္ပဲက်န္ေတာ့တယ္လို႔ ေျပာေတာ့၊ ငါ ... မသားေတြတဲ့...။ ေနာက္ သူ႔သီခ်င္းကို က်ေနာ္တို႔က အိပ္မက္မွ ေဘာင္းဘီ ဆိုၿပီးေျပာင္းဆိုၾကတယ္။ ေဘာင္းဘီအသစ္သည္ စုတ္ျပဲခဲ့ၿပီ၊ ေဝးခဲ့ရၿပီ ေမာင့္ေဘာင္းဘီ၊ ေၾသာ္ ... အိပ္မက္မွ ေဘာင္းဘီေရ... ေမာင့္အိပ္မက္မွ ေဘာင္းဘီေရ....။
သူ႔သီခ်င္းေကာင္းေၾကာင္းေျမႇာက္ေပးလိုက္ၾကတာ၊ ေမာင္ေကၿမိဳးေရႊေဘာေတာ္ေတြက်က်နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ကို အရက္ ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာ တိုက္သြားခဲ့ပါေသးတယ္... (ကမာရြတ္ ဘူတာ႐ံုလမ္းက BE အျဖဴဘံုဆိုင္မွာ)။
တရက္ စမ္းေခ်ာင္းထဲက ကိုရဲမိတ္ေဆြတေယာက္အိမ္သြားရွာၾကေတာ့ ကိုရဲ အိမ္နံပါတ္ဘယ္ေလာက္လဲ လို႔ေမးေတာ့...ေျခာက္ျခားတဲ့နံပါတ္တဲ့။ က်ေနာ္ကေတာ့ သူေျပာတဲ့နံပါတ္ တန္းသိတာေပါ့၊ ကိုရဲက ေခတ္မီတာ မဟုတ္ဘူး၊ ေခတ္ကိုေက်ာ္ေနတာ။ အဲဒီတုန္းက သူေျပာတဲ့ ဘန္းစကား ဘယ္သူမွ လိုက္မေျပာႏိုင္ၾကဘူး...။ ဥပမာ ကိုရဲ ဘယ္က လာတာလဲလို႔ေမးလိုက္ သူျပန္ေျဖတာက အိမ္က ဆင္းလာတာတဲ့၊ သူေျပာတာက အင္းစိန္က လာတာ...။
ဆက္ပါဦးမည္။
မင္းေက်ာ္ခိုင္
No comments:
Post a Comment