Tuesday, July 3, 2012

ႏွစ္ေပါင္း ... ငါးဆယ္ (ကမာပုလဲ)

က်ေနာ္က ျမစ္ကိုထားခဲ့တာလား
ျမစ္က က်ေနာ့္ကို ထားရစ္ခဲ့ေလသလား
ေမေမေရ
ေမေမ့ကိုယ္စား 
သူ႔ကို လြမ္းတယ္ ...။

ခုဆို 
မိုးစက္ေတြေအာက္ 
သူေလ 
အထီးက်န္ ... ေၾကကြဲ ... ႏြမ္းလ် 
လေရာင္ကလည္း 
သူ႔အလြမ္းကို 
မစို႔မပို႔နဲ႔ 
သူ႔ကို အိပ္မက္ထဲထိ လြမ္းခိုင္းေနဦးေတာ့မွာပဲ ...။


ငါးကေလးေတြက

ေရျပင္ေပၚမွာ ပ်ံသန္းတယ္ 
ငွက္ကေလးေတြက 
သူတို႔ရဲ႕ အရိပ္ကို 
ဆည္းဆာရီမွာ 
အာသာမေျပမႈနဲ႔ အဆံုးသတ္တယ္ 
ဒီ ပန္းခ်ီကား 
က်ေနာ္သာ အပိုင္ဝယ္ထားလိုက္ခ်င္တယ္ ေမေမ ...။

က်ေနာ္ ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္ 
ယာယီပါ ေမေမရယ္ 
တကယ့္ကို တခဏပါ
ေနာက္ တရက္ ႏွစ္ရက္ဆို 
တရားဝင္ က်င္းပခြင့္မရတဲ့ သူရဲေကာင္းတို႔ရဲ႕ စ်ာပန 
က်ေနာ္တို႔ ဘဝနဲ႔ရင္းၿပီး 
က်ေနာ္တို႔ ရင္နဲ႔ က်င္းပမယ္ 
ဒါဆို 
ျမစ္တစင္းနဲ႔ 
ယာယီခြဲခြာခဲ့ရတာ ....။ ။

ကမာပုလဲ 
၀၃၊ ၀၇၊ ၂၀၁၂ 


 

No comments: